Inginer de Sistem IT

Telekom Romania Communications S.A.

06-07-2016 | EXPIRA LA 05-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Desfasoara activitati de intretinere, depanare, implementare solutii şi oferă consultanţă pentru echipamente de tip end-user (desktop,laptop,printer,etc), reţele de comunicaţii (LAN si WAN), în vederea sustinerii cerintelor de business ale companiei si cresterii satisfactiei clientului. Ofera suport operational in relatia cu clientii ICT.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:


• Se constituie în Nivel 2 de suport pentru utilizatorii de echipamente desktop si retele de comunicatii, suport oferit on-site si/sau remote;
• Rezolvă efectiv incidentele/cererile de servicii ale clientului intern, relationate la device-uri IT (Desktop, Laptop, Printer, Scanner, Tablete,etc) si produse software;
• Rezolva efectiv tichetele (incidente si cereri de serviciu) apartind clientului extern ICT . Portofoliul de servicii include (dar fara a se limita) urmatoarele: MOA, MOP, CISCO,MW, POS, ATM-uri, etc;
• La cerere oferă consultanţă tehnică pentru probleme legate de proiectare reţea, implementare şi interconexiuni cu alte medii de calcul;
• Monitorizează şi evaluează utilizarea şi randamentul reţelei, pentru a asigura o funcţionare adecvată a reţelei şi niveluri înalte de utilizare a resurselor reţelei IT;
• Administrează şi actualizează resursele locale IT din aria sa de responsabilitate conform cu Anuarul Activ (Registrul de Mijloace fixe al Companiei);
• Redactează prognoze de uz local pentru consumabile şi piese de schimb, apoi le prezintă sefului de compartiment;
• Contribuie efectiv la optimizarea si automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru interne Telekom si client ICT;
• Soluţionează cererile aprobate pentru accesul utilizatorilor din Companie la servicii şi echipamente IT după cum i se solicită;
• Respectă Politicile de Securitate a Companiei şi a Diviziei;
• Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor.


CERINTE

• Studii universitare (Profil Tehnic);
• Carnet de conducere categoria B (min.1 an vechime)
• Minim 2 ani experienţă relevanta în domeniul IT
• Cunoştinţe , experienta in operare si administrare sisteme de operare (Windows XP, Windows 7 / 8/10, Linux, etc);
• Cunoaşterea protocoalelor TCP/IP;
• Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
• Cunoştinţe basic de configurare echipamente de reţea si periferice;
• Cunoştinţe de hardware (componente, periferice) si experienta in depanare;
• Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel, Power Point);
• Experienţă în configurarea şi securitatea poştei electronice;
• Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni si externi;
• Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
• Cunoştinţe de verificare şi validare sisteme IT;
• Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu
• Bune abilitati de comunicare şi relationare interpersonala (interfaţa directă cu clienţii interni si externi ICT)
• Orientare spre client;
• Lucru în echipă;
• Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
• Persoană organizată şi proactivă;
• Poate fi solicitat să lucreze după amiaza şi în week-end, prin rotatie.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.