Inginer achizitie - vanzari cereale Dolj/Olt

ACTIV RECRUITMENT GRUP

04-02-2013 | EXPIRA LA 06-03-2013

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- Achizitionarea la preturi cat mai bune si in conditii de calitate superioara a produselor agricole (grau, orz, orzoaica, rapita, fl-soarelui, soia, porumb)
- Intocmeste si vizeaza dosarul care contine contractul de acordare input-uri si achizitie de produse agricole; respecta procedurile stabilite de conducerea Companie cu privire la continutul dosarului de acordare input-uri si modul de circulatie a tuturor actelor si documentelor dosarului.
- Cunoaste in permanenta situatia centralizata si pe clienti/fermieri/furnizori a tuturor contractelor intocmite; cunoaste toate informatiile legate de suprafete, cantitati, produse contractate, valori si produse acordate ca input
- Are permanent in vedere cresterea volumului de achizitii de produse agricole si extinderea ariei de acoperire alocate in concordanta cu politica Companiei si cu prioritatile de moment ale acestei
- Actualizeaza permanent baza de date a fermierilor existenti si identifica noi fermieri si furnizori de produse agricole pe langa cei existenti; are obligatia de a contacta pe toti fermierii care sunt solvabil si prezinta interes cu scopul realizarii obiectivelor (targetelor stabilite), in vederea incheierii de contracte si mentinerea unor bune relatii in timp cu acestia.
- Urmareste si raspunde de derularea contractelor de vanzari incheiate in cadrul regiunii, pe care le semneaza alaturi de persoana desemnata din cadrul echipei, angajarea societatii in aceasta relatie contractuala urmand a se face prin contrasemnatura directorului deachizitii;
- Asista, la solicitarea Directorului de Achizitii Zonal, la analizele calitative si cantiative la receptionarea de produse agricole - in functie de specificatiile contractelor incheiate cu furnizorii
- Mentine si promoveaza in piata imaginea Companiei prin ofertele de input-uri si achizitii in zona sa de activitate
- Se informeaza cu privire la activitatile concurentei si informeaza zilnic conducerea asupra modului in care acestea au loc
- Intocmeste zilnic raportul cu activitatea desfasurata in ziua respectiva, cu actiunile desfasurate de concurenta si alte probleme de interes pentru Companie si il transmite in format electronic Directorului de Achizitii Zonal si in copie Directorului de Achizitii
- Utilizeaza in mod rational, economic si in interes de serviciu toate obiectele si mijloacele fixe pe care le are in gestiune si il ajuta in desfasurarea activitatii (autoturism, laptop, telefon si altele, toate de serviciu).
- Raspunde pentru activitatea de acordare a input-urilor si recuperare a acestora in urma activitatii desfasurate, din zona sa de responsabilitate, in conformitate cu contractele incheiate
- Raspunde de solutionarea eventualelor probleme care apar in relatia cu fermierii din zona sa de responsabilitate
- Raspunde direct si personal pentru distrugerea totala sau partiala, de pierderea si de utilizarea in mod defectuos sau in alte scopuri in afara celor de serviciu a tuturor obiectelor si mijloacelor fixe pe care le detine in gestiunea sa si care apartin Companie, toate acestea cauzate din vina exclusiva a sa
- Este permanent actualizat cu informatia de specialitate din domeniul sau pentru a se asigura de o foarte buna punere in context a performantei companiei vs piata/industrie;
- Mentine relatii colegiale si colaboreaza cu ceilalti angajati ai firmelor Companiei;
- Da dovada de politete in relatiile cu furnizorii, clientii si tertii cu care intra in contact;
- Raspunde pentru pastrarea si nedivulgarea informatiilor de care a luat cunostiinta in exercitarea atributiilor de serviciu;
- Respecta regulile si normele de protectia munci si cele de sanatate si securitate in munca;
- Respecta procedurile legale, normele si procedurile firmei;


CERINTE

Minim 3 ani experienta in activitatea in domeniul comertului cu cereale, negociere si incheiere de contracte comerciale
Cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office)
Engleza prezinta un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

Strategic&Creative Outsourcing
Services
Serviciile sunt personalizate pentru a se potrivi
cu fiecare dintre cerintele specifice ale
partenerilor nostri.
Serviciile noastre
Executive Search
- Recrutare
- Outplacement
- Evaluare psiho-profesionala
- Consultanta resurse umane

Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!