HR Admin Specialist Craiova

Lugera & Makler SRL

28-09-2016 | EXPIRA LA 28-10-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Realizarea tuturor activitatilor de gestiune personal pentru angajatii clientilor alocati in mod direct (intocmeste contracte de munca, acte aditionale, adeverinte de orice tip, decizii etc.), asigurandu-se ca sunt in conformitate cu normele legale in vigoare si ca sunt raportate / inregistrate catre organele abilitate (ITM, AMOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in termenele legale;
Oferirea informatiilor privind problemele de personal;
Pastrarea evidentei concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor nemotivate, primelor;
Operarea tuturor modificarilor aparute (incadrari, incetari ale contractelor individuale de munca, modificari de salarii etc.);
Solicitarea raportului de prezenta si intocmirea pontajelor necesare pentru salarizare;
Urmarirea intocmirii corecte a statelor de plata de catre cei desemnati sa le execute si intocmirea anexelor salariale;
Transmiterea tuturor informatiilor necesare pentru emiterea facturilor catre departamentul financiar-contabil;
Implicarea activa in identificarea de solutii pentru realizarea si optimizarea activitatii din cadrul departamentului;
Intocmirea si transmiterea rapoartelor periodice privind evolutia numarului de salariati temporari alocati si stadiul dosarelor acestora / desfasuratoarele;
Implicarea activa in realizarea si optimizarea proiectelor, in fidelizarea clientilor existenti si in atragerea de noi clienti, prin calitatea serviciilor furnizate;
Transmiterea oricaror date necesare persoanelor din departamentele cu care colaboreaza: Payroll, HR Administration si Financiar;


CERINTE

Studii superioare finalizate ;
Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;
Cunostinte de operare Excel - nivel avansat;
Minim 3 ani de experienta pe un rol similar;
Atentie la detalii;
Bune abilitati de comunicare si relationare, orientare catre client;
Curs Inspector Resurse Umane - reprezinta un avantaj;
Cunostinte calcul salarial – cerinta obligatorie;
Cunostinte utilizare soft Charisma - reprezinta avantaj;
Cunostinte limba engleza - reprezinta un avantaj;


DESCRIEREA FIRMEI

"...Lugera - The People Republic, can I help you?
...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and
smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our
colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and
Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy people ready to face in a
natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of
people at the service of people, unconditionally!
You will find with Lugera - The People Republic the most wonderful HR company,
long-term commitment, full-time dedication on the job, as well as the most
extraordinary parties ever.

Whenever in need of a genuine & devoted long-term partner and friend, call
us! ...You will sense the eagerness in our approach to be flexible, highly
innovative, sharp, non-traditional, supportive and pro- active...! You
will feel we are here for you...!

...Thank you for calling Lugera - The People Republic! ... and paramount important:
THANK YOU FOR BEING THERE WITH US!
Address: 98 Vulturilor Street, Grawe Building, G, 1, 2, 3, 4, district no.
3, Bucharest;
mail to: office@lugera.ro;
Phone: +40 (0)21 3187120, +40 (0)21 3187120, 0800 0800 70 ,0800 0800 70 or
at office@lugera.ro.

In urma furnizarii datelor cu caracter personal, conform legii 677/2001
beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a
nu fi supus unei decizii individuale.
Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor si sa solicitati
stergerea acestora.
Prin inregistrarea acestui curriculum vitae sunteti de acord ca Lugera &
Makler sa prelucreze datele cu caracter personal declarate.
Societate autorizata ca si Agent de Munca Temporara seria B nr. 0000010
din 31.10.2005, inregistrata in Registrul National de Evidenta a Agentilor
de Munca Temporara cu nr. 42."