CONSULTANTI IMOBILIARI,ASISTENT MANAGER SI OPERATORI TELEFONICI

UNIC SIMPLY THE BEST SRL

28-06-2016 | EXPIRA LA 30-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

CONSULTATI IMOBILIARI(3 posturi):

-identifica impreuna cu potentialii clienti variantele cele mai avantoajoase pentru acestia
-se deplaseaza la imobilele dorite de catre potentialii clienti
-depune toate eforturile necesare pentru identificarea persoanelor interesate de produsele/serviciile companiei
- prezinta potentialilor clienti toate informatiile, detaliile si caracteristicile ofertelor intr-o maniera profesionista
-intermediaza tranzactiile imobiliare
-organizeaza si urmareste intregul proces de tranzactionare
-administreaza baza de date cu proprietăţi;
-raportareaza activitatea zilnica unui coordonator.

ASISTENT MANAGER(1 post):

-cunostinte bune operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleza scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

OPERATORI TELEFONICI(2 posturi):

-preia telefonic oferte noi prin mijloace puse la dispozitie de catre companie
-contacteaza clientii existenti in portofoliul companiei


CERINTE

CONSULTATI IMOBILIARI:

-cunostinte minime de operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- identificarea şi implementarea celor mai bune soluţii pentru clienti
-experienta in vanzari constituie un avantaj
- detinerea unui carnet de conducere constituie un avantaj, insa nu este o conditie eliminatorie

ASISTENT MANAGER:

Studii:
-absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie);
-corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
-experienta constituie un avantaj

OPERATORI TELEFONICI:

-cunostinte minime de operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
-experienta in call center constituie un avantaj
-voce placuta
- placere si abilitate de a invata lucruri noi


BENEFICII OFERITE

Parte fixa si bonusuri
Pentru angajare este necesar obligatoriu PFA sau SRL/SRL-D(daca nu exista se poate face ulterior).


DESCRIEREA FIRMEI

Intermedieri financiare si imobiliare

Intermediem orice tip de credit ( in domeniul locativ , ipotecar , nevoi personale , prima casa , refinantari , carduri de credit , carduri de cumparaturi , pensii , asigurari ) Intermediem vanzari , cumparari , inchirieri imobile