Operator Call Center

Sabed Call

01-04-2014 | EXPIRA LA 01-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:
OPERATOR SERVICII DIRECT MARKETING (call - center).
Jobul consta in activitati de contactare telefonica a firmelor din baza de date, vanzarea telefonica a serviciilor oferite de companie (produsele Cosmote B2B), colectare si actualizare de date standardizate despre companii si introducerea lor intr-o baza de date. Se asigura training complet, dar este nevoie de foarte multa atentie si responsabilitate din partea candidatului.


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:
- experienta in comunicare de afaceri, telesales sau servicii call-center;
- atentie, responsabilitate, dorinta de a invata si de autodepasire;
- cunostinte foarte bune de gramatica a limbii romane si exprimare fara stereotipuri;
- studii superioare in curs sau finalizate;
- interes in dezvoltarea cunostintelor de dezvoltare a afacerilor;
- rigurozitate si atentie la detalii;
- viteza in operarea PC-ului;

Alte caracteristici: cautam o persoana foarte atenta la detalii, motivata, meticuloasa, perseverenta si rabdatoare.

Candidatul ideal pentru acest job trebuie să aibă studii superioare (finalizate sau in curs), abilităţi foarte bune de negociere si comunicare in limba romana, cunoştinte de operare PC, încredere în sine şi putere de convingere.


BENEFICII OFERITE

Ca si recompensa financiara, pentru stimularea implicarii active, este oferit un venit fix lunar si un sistem de bonusuri. Nivelul si natura acestora vor fi discutate in cadrul unui eventual interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Partener B2B Alternative Channels - Cosmote