Customer Services Agent with Italian Part-time

UPA Solutions

28-03-2017 | EXPIRA LA 27-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• To provide language customer support & transaction processing for B2B clients/travel agencies/travelers and/or partners, and end Customers
• To provide Customer Support of Bookings / Servicing of Bookings through all three channels – chat, email and phone for
• Maintain and enhance customer relationships
• Help provide a resolution of customer complaints
• Ensure all interactions are effectively documented


CERINTE

• Excellent customer service skills
• Fluent in Italian and English
• High school degree and/or college degree
• Nice to have prior Contact Center/ travel industry experience
• Ability to work rotating shifts to cover the Departments operating hours.


BENEFICII OFERITE

• Training sessions provided by Company & Client
• Attractive work environment within a dynamic team
• Motivating salary package based on personal achievements
• Career development within a multinational company


DESCRIEREA FIRMEI

UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.

Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.

Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro