Area Sales Manager inputuri agricole - Tulcea - Constanta

Best Corporate Labour Group

03-02-2016 | EXPIRA LA 04-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza zona pe care o are in subordine ca pe un centru de profit;

- Stabileste strategii specifice fiecarui client in parte pentru implementarea procedurilor companiei;

- Raspunde de intocmirea, prezentarea si indeplinirea bugetului de vanzari si achizitii asumat si aprobat in varianta finala;

- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a companiei;

- Urmareste zilnic stadiul culturilor finantate, asigurandu-se de aplicarea corecta a tehnologiei specifice fiecarui tip de cultura in parte, semnaland eventualele neconformitati sefului direct si Manager Tehnic eventualele abateri de la acestea;

- Efectueaza periodic vizite la clienti in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor companiei;

- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora;

- Intocmeste rapoarte privind piata, noile trenduri pe piata, potentialii clienti;

- Propune planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor, respectiv a achizitiilor si a obtinerii de profit in zona sa de responsabilitate;

- Raspunde de executia la timp si de calitatea contractelor de vanzari inputuri, de la preluare comanda client si pana la incasarea valorii contractuale pentru fiecare client in parte;

- Raspunde de executia la timp si de calitate a contractelor de achizitii cereale si oleaginoase, de la identificare client, negociere contract, monitorizare executie si pana la incasarea valorii contractuale de catre fiecare client in parte;

- Analizeaza clientii proprii si propune limite de finantare pentru acestia in functie de-cel putin- urmatoarele criterii:cifra de afaceri, suprafata agricola si structura, dotarea cu utilaje agricole, istoricul relatiei cu compania si cu institutiile statului, istoricul relatiei cu clientii si riscurile avute in anii anteriori,etc; lista de criterii este re-evaluata conform procedurii de lucru;

- Raspunde de implementarea politicii de marketing a companiei, participa activ la organizarea simpozioanelor/meselor rotunde realizate in zona sa de responsabilitate;

- In cazul in care contractul de vanzare inputuri este insotit de un contract de gaj, raspunde de: monitorizarea culturii – presupune monitorizarea infiintarii culturii, urmarirea structurii si a stadiului de vegetatie si estimarea productiei medii / ha. prin vizite periodice la producator (client) – la locul culturii. Dupa fiecare vizita, Managerul Zonal completeaza raport de vizita pe care il include in raportul saptamanal pe care il transmite catre seful direct;

- Raspunde de executarea garantiilor conform procedurii interne;

- Pregateste si prezinta lunar in cadrul sedintei Regionale Realizat vs. Bugetat propriu;

- Tine legatura cu Directiile Agricole Judetene, APIA, Directiile de Seminte pentru a fi la curent cu modificarile legislative, subventiile acordate pe produse sau pe hectar, si comunica imediat informatiile relevante catre managementul companiei, departamentele interesate si producatorii agricoli cu care se colaboreaza.


CERINTE

- Minim 3 ani experienta in vanzari (preferabil experienta in achizitii de cereale si post de ASM);

- Studii Universitare: Economice sau Agronomice (agronomice-reprezinta un avantaj);

- Cunostinte de operare calculator (pachet MS Office);

- Foarte bun negociator;

- Disponibilitate de munca in program prelungit în campaniile agricole si de deplasare in jud. arondat/e;

- Abilitati excelente de comunicare si lucru in echipa;

- Spirit de initiativa si integritate;

- Rezistenta la stres si la activitati desfasurate sub presiunea termenelor;

- Carnet conducere categoria ”B”.


DESCRIEREA FIRMEI

We are a small friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavor to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.