Team Leader Suport Tehnic Rel.Clienti lb.maghiara

UPC Romania S.A.

27-06-2014 | EXPIRA LA 27-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza activitatea de preluare, inregistrare si rezolvare a sesizarilor de natura tehnica prvind functionarea serviciilor furnizate de companie
Se asigura de respectarea Regulamentului de ordine interioara, regulamentul intern din cadrul echipei Call Center si a Codului de conduita de catre membrii echipei
Monitorizeaza activitatea si performanta echipei
Asigura suportul necesar agentilor din Call Center pentru buna desfasurare a activitatii dezvoltand un nivel de performanta ridicat
Contribuie impreuna cu echipa la atingerea obiectivelor stabilite din cadrul departamentului
Analizeaza si propune solutii pentru cresterea productivitatii echipei si eficientizarea activitatii
Asigura o comunicare pozitiva si constructiva cu informatii clare, concise si acurate
Evalueaza activitatea agentilor din Call Center conform procedurilor si formularelor de evaluare
Poarta discutii de grup bilunar cu membrii echipei asupra performantei individuale si stabileste obiectivele fiecarui membru pentru perioada urmatoare
Asigura elaborarea Planului de Actiune individuala pentru angajatii din echipa sa
Adapteaza periodic continutul fisei de post a angajatilor din directa coordonare în conformitate cu structura organizatorica
Tine legatura cu celalte structuri organizatorice pentru asigurarea fluxului informational intre echipe si respectarea procedurilor agreate.


CERINTE

Studii superioare finalizate.
Studiile superioare intr-unul din domeniile tehnic, IT, telecomunicatii, automatica reprezinta un avantaj.
Cunoasterea limbii maghiare la un nivel avansat.
Reprezinta un avantaj cunoasterea unei a doua limbi straine de circulatie internationala (limba engleza).
Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office
Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare
Reprezinta un avantaj demonstrarea de catre candidat a experientei de conducere a unei echipe in cadrul departementelor de relatii cu clienti : Call Center, Customer Service Center, Help Desk etc.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.