Job expirat
-Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator
-Preluarea apelurilor telefonice
-Consilierea telefonică a clienţilor
-Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei
-Vizionarea/prezentarea de oferte la solicitarea clienţilor
-Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor în legătură cu ofertele companiei
- Cunostinte medii de PC si MS Office
- Experienta profesionala intr-o activitate similara poate constitui un avantaj
- Stapanirea la nivel mediu a limbii engleze, o alta limba de circulatie internationala constituie avantaj
- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate
- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului
- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide
- Atentie la detalii
Pachet salarial atractiv;
Oportunitati de dezvoltare in cariera
Asteptam CVuri pe sonia.coman@edil.ro
Succesul incepe si se dezvolta cu ajutorul oamenilor. Prioritatea noastra este sa atragem si sa motivam oameni talentati care au dorinta si experienta necesara in furnizarea de solutii in domeniul imobiliar. Prin integritate, profesionalism, energie si inovatie am reusit sa punem bazele unei echipe de oameni motivati, pasionati si cu o atitudine proactiva. Aptitudinile si experienta dobandite au o contributie majora la dezvoltarea pe plan profesional a membrilor echipei noastre, precum si la succesul echipei EDIL. Alocam resurse importante pentru imbunatatirea aptitudinilor profesionale si creative. Rezultatul consta in capacitatea echipei noastre de a se implica in proiecte complexe si ambitioase, cu indeplinirea atributiilor la timp si in bugetul stabilit. Astfel obtinem rezultate excelente pentru clientii nostri.