Responsabil relatii clienti

Banca Transilvania

03-01-2017 | EXPIRA LA 02-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia apelurile primite de la clienti si actioneaza in concordanta cu solicitarile acestora;
- Contacteaza telefonic clientii in vederea vanzarii si promovarii produselor Bancii Transilvania;
- Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client.


CERINTE

- Experienta in activitati de Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj;
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Persoana deschisa, sociabila;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Perseverenta, orientare spre calitate si rezultate;
- Dinamism, proactivitate;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
- Spirit de echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor;
- Cunoasterea unei limbi straine, minim la nivel conversational.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari banci din Romania si pentru un brand romanesc de top;
- Pachet atractiv de beneficii;
- Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
- Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Transilvania (BT) este Banca Oamenilor Intreprinzatori din Romania. Banca se claseaza pe pozitia a 3-a in topul bancilor din Romania, in functie de active. Misiunea Bancii Transilvania este aceea de a sprijini dezvoltarea mediului de afaceri, prin produse si servicii inovatoare, oferite cu profesionalism.

Istoria BT a inceput in Cluj-Napoca, in 1994, la initiativa unor oameni de afaceri din Cluj. Ideea a fost aceea de a crea o banca locala, un brand de Cluj. Spiritul antreprenorial al fondatorilor a determinat consolidarea pozitiei Bancii Transilvania, intr-o prima etapa in Cluj si, ulterior, la nivel regional si national. Banca si-a orientat la inceput activitatea spre sectorul IMM si, datorita cererii pietei, in scurt timp aceasta a inceput sa se dedice si domeniului retail. In anul 1997, Banca Transilvania a devenit prima institutie bancara din Romania, care a fost cotata la Bursa de Valori Bucuresti.

Strategia bancii este sustinuta de actionari puternici, precum: Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, care detine 15% din capitalul social si IFC - Divizia de investitii a Bancii Mondiale.