Reprezentant Magazin Telekom Cluj

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

22-04-2016 | EXPIRA LA 22-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

◦Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
◦Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel: ◦Identifica corect cererea clientului;
◦Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
◦Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
◦Cunoaste permanent care este stocul magazinului;
◦Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
◦Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
◦Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
◦In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de: ◦Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
◦Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
◦Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
◦Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
◦Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
◦Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
◦Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
◦Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
◦Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
◦Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
◦Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
◦Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
◦Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
◦Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
◦Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.


CERINTE

Studii:
◦Studiile medii finalizate



Experienţa în muncă:
◦Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
◦Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
◦Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice



Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Orientare către client;
◦Initiativă;
◦Soluţionarea problemelor;
◦Muncă în echipă.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.