Operator telefonie cu Germana si Engleza sau Spaniola-Engleza

SC CONTACTCENTER RO SRL

10-05-2016 | EXPIRA LA 09-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Operator telefonie cu Engleza-Germana sau Engleza-Spaniola

Aceasta este oportunitatea ideala de a incepe si dezvolta o cariera de succes in domeniul Relatii Clienti si Customer Service!
Nu este neaparat nevoie sa ai experienta anterioara. Noi te vom pregati si-ti vom arata cu rabdare tot ce e nevoie sa inveti!


Ce responsabilitati vei avea:

- Vei gestiona apeluri outbound (telemarketing)
- Vei prezenta produse noi, promotii speciale si vei mentine informati clientii unei companii foarte importante la nivel mondial
- Vei efectua activitati de back-office

Ce beneficii vei avea:

- Vei avea un venit lunar peste medie, care include salariu fix si bonusuri de performanță in functie de numarul chestionarelor completate/apelurilor gestionate (bonusul nu este conditionat de un target)
- Tichete de masa
- Pachet servicii medicale la o clinica private de top
- Vei avea posibilitatea de a lucra part-time (4,6h/zi), de L-V
- Vei participa la training-uri de specialitate si instruire permanenta adaptate ritmului și nevoilor tale de dezvoltare și beneficiezi de suportul mentorului tău, ori de câte ori ai nevoie;
- Desfasurarea activitatii intr-o echipa tanara si profesionista, intr-o locatie cu cele mai bune dotari


Cum aplici?
Aplică direct la acest anunt sau trimite CV-ul tău la adresa recrutareccr@contactcenter.ro.

Dă vestea mai departe!
Dacă jobul acesta nu este de interes pentru tine, însă ai prieteni care crezi că ar putea fi interesați, nu ezita să îl recomanzi.

Cine suntem:

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO oferă soluții în domeniul serviciilor call center - outbound (cercetări de piată, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (servicii de asistență clienți).

Mult succes!


CERINTE

Ce asteptari avem de la tine:

- Sa vorbesti, la un nivel bun: ENGLEZA si GERMANA sau SPANIOLA si ENGLEZA
- Sa ai minim studii medii
- Bune abilitati de operare PC (pachetul MS Office)
- Sa fii o persoana dinamica, sociabila si optimista
- Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;
- sa poti personalizeaza modul de abordare a fiecarui client
- Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare


DESCRIEREA FIRMEI

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO oferă soluții în domeniul serviciilor call center - outbound (cercetări de piată, telemarketing, sondaje de opinie) și inbound (servicii de asistență clienți)