Operator Call Center

Liftech

24-05-2014 | EXPIRA LA 26-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati/ Beneficii:

- menţinerea şi actualizarea bazei de date a clienţilor;
- rapoarte zilnice în urma activităţilor desfăşurate;
- pregătire susţinută şi suport pentru atingerea obiectivelor;
- posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung alături de o echipa tânără şi motivată;
- suport si training în ascensiunea profesională;
- suport material şi logistic.


CERINTE

Căutăm o persoană sociabilă, dinamică cu o puternică motivație interioară în vederea realizării obiectivelor echipei noastre cât și a țelului personal. Candidații care nu cred că pot stabili un standard ridicat pentru ei înșiși nu e nevoie să aplice.

- excelente abilități de comunicare și prezentare;
- atitudine pozitivă, intuiție, empatie;
- excelente abilități de planificare și organizare, gândire proactivă;
- rezistenţă la stres;
- cunoştinte operare PC (Microsoft Office – basic);
- studiile superioare - constituie un avantaj și nu o condiție;
- experiența anterioară într-un post similar – constituie un avantaj și nu o condiție.


DESCRIEREA FIRMEI

Lifetech este o companie de vânzări directe, în plină expansiune pe piața din România. Compania noastră a demarat un proiect național privind promovarea de aparate medicale în scopul atragerii unui nou segment de piață orientat către tratamente naturiste, non-invazive.