Office Jobs - Secretariat

Hink HR

24-07-2015 | EXPIRA LA 23-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
Tehnoredactare, printare, scanare, arhivare;
Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari- iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare) ;
Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi;
Intocmirea documentelor de secretariat, legatura cu institutiile statului, relatii cu publicul;
Primirea persoanelor din afara firmei si indrumarea acestora catre persoanele competente.


CERINTE

Studii superioare in curs sau finalizate;
Cunostinte MS Office;
Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
Competente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu terti;
Competente de comunicare scrisa si aplecare spre detaliu;
Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala;
Buna planificare si organizare;
Atentie distributiva;
Spirit de echipa.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
Mediu de lucru relaxat, echipa tanara .
Instrumente necesare activitatii zilnice (laptop, telefon etc).


DESCRIEREA FIRMEI

HINK este o companie de consultanţă in resurse umane infiinţată in Cluj-Napoca ce işi desfăşoară activitatea in următoarele arii de expertiză: recrutare şi selecţie profesională, administrare de personal şi procese, formare şi dezvoltare profesională, evaluare de performanţe şi consultanta on-site.

Misiunea companiei: in ziua de azi nu mai e suficient ca un angajat să indeplinească doar sarcinile aferente postului, ci se aşteaptă din partea acestuia să aibă iniţiativă şi să se angajeze in comportamente care vizează atingerea obiectivelor organizaţiei.

Mai mult, ritmul rapid al schimbării in companii determină ca cerinţele postului să fie demodate, iar accentul cade pe ceea ce se face suplimentar. Acest surplus se mai cunoaşte şi sub eticheta de extra mile: Oricine ţi-ar cere să il insoţeşti o milă, tu du-te şi nsoţeste-l două mile. Fiind o companie nou infiinţată putem afirma că ne angajăm să aducem o perspectivă nouă, diferită şi complexă asupra serviciilor de resurse umane pe care le furnizăm clienţilor noştri şi ne asumăm responsabilitatea de a parcurge acea extra mile cu fiecare client in parte.

Valorile companiei:

Munca in echipă: suntem o echipă coezivă, fiindcă suntem conştienţi că incă din prima zi un lider nu poate să facă nimic de unul singur dacă doreşte să reuşească, oricum am defini succesul, acesta implică intotdeauna formarea unei echipe performante.

Comunicarea: in industria serviciilor, valoarea care o aducem clientului constă in informaţie aceasta fiind esenţa relaţiilor şi colaborărilor de succes

Deschiderea spre invăţare şi adaptabilitate: invăţarea invăţării şi adaptabilitatea ne ajută să ne perfecţionăm continuu şi să ne menţinem la cotele cele mai ridicate de profesionalism.

Performanţa: performanţa in cazul nostru rezidă in calitatea muncii şi in profesionalism.

Orientare spre client: gandim strategic pentru a oferi clienţilor noştri servicii de calitate şi ne focusăm pe incheierea de colaborări pe termen lung.

Integritatea şi transparenţa serviciilor: considerăm că onestitatea este factorul principal pentru a menţine transparenţa in relaţii.