MANAGER RESURSE UMANE - Cluj-Napoca

PSIHOSELECT

02-04-2015 | EXPIRA LA 02-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Psihoselect asista o companie nationala din domeniul Facility Management pentru pozitia de MANAGER RESURSE UMANE

Locatie: CLUJ NAPOCA

Responsabilitati:
• Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatea de resurse umane;
• Propune obiectivele anuale de HR şi principiile marketingului HR;
• Elaboreaza proceduri de lucru in cadrul biroului, privind principalele activitati de resurse umane (recrutare si selectie, planificarea resurselor umane, instruire, evaluarea performanţelor profesionale) si se asigura de respectarea acestora de catre întreg personalul biroului;
• Coordoneaza procesul de recrutare si selectie pentru personalul de executie;
• Raspunde de procesele de recrutare pentru personalul administrativ (recrutare, selectie, angajare, etc. - proiectele trebuiesc rezolvate în termenele stabilite) in conformitate cu procedurile interne ;
• Urmareşte si raspunde de activitatea de stimulare a personalului, prin premii si sanctionarea persoanelor, conform normelor legale si prevederilor CCM;
• Planifica si coordonează orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind la anumite perioade evoluţta acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii;
• Coordoneaza programele de formare profesionala pentru angajații la nivel national;
• Coordoneaza realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale a angajatilor;
• Ofera informatii colegilor din departamentul de vanzari privind bugetele necesare noilor angajarii de personal;
• Participa la soluţionarea conflictelor de munca si plangerilor angajatilor;
• Vegheaza la respectarea normelor de tehnica securitatii muncii;
• Participa in echipa de expertizare a accidentelor de munca;
• Consiliaza managerii cu privire la relatiile cu angajatii;
• Consiliaza managerii pentru perfectionarea pregatirii profesionale;
• Realizeaza si raporteaza o serie de situatii cerute de conducerea societatii, privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, socio-profesionale, fluctuatia de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc;
• Viziteaza periodic punctele de lucru pentru a tine o stransa legatura cu angajatii, daca acest lucru este mai dificil de rerealizat contacteaza periodic prin telefon toti angajatii din zona alocata.


CERINTE

• Experienta in domeniu de minim 5 ani;
• Cunostinte temeinice de legislatia muncii (Curs de Inspector Resurse Umane- constituie avantaj);
• Cunostinte PC: cunoasterea suitei MS Office;
• Studii superioare finalizate;
• Carnet de conducere cat. B (avantaj), disponibilitate la deplasari;
• Limba engleza - nivel avansat;
• Limba maghiara reprezinta un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.