MANAGER DE PROIECT - CENTRALA BT, CLUJ-NAPOCA

Banca Transilvania

29-09-2014 | EXPIRA LA 29-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Raspunde de planificarea si executarea proiectelor, precum si de rezultatele obtinute pe parcursul derularii proiectului in scopul indeplinirii expectantelor legate de desfasurarea activitatii sub constrangeri de timp, buget si scop;
• Formeaza si coordoneaza echipa necesara in derularea proiectului si aloca sarcinile individuale;
• Responsabil de analiza documentatiei aferente proiectului (specificatii de business, scenarii de testare, solutii IT etc).
• Asigura punerea in functiune a proiectului impreuna cu alte divizii/departamente din banca pe baza unui plan de implementare;
• Informeaza eficient a departamentele implicate in proiect (inclusiv prin comunicarea noutatilor, prezentari);
• Gestioneaza crearea si executarea planurilor de test;
• Redacteaza impreuna cu echipa de proiect Manualul utilizatorului, precum si alte materiale relevante pentru beneficiarul proiectului;


CERINTE

• Studii superioare economice si cunostinte IT;
• Minim 3 ani de experienta in Project Management;
• Cunoasterea metodologiei de project management;
• Abilitati de prioritizare, planificare si de gestionare a mai multor sarcini de lucru simultan;
• Ambitie si capacitate de lucru in conditii de stres, precum si de respectarea termenelor de livrare;
• Autocontrol si motivatie, orientare spre identificarea solutiilor, gandire strategica;
• Spirit de echipa si abilitati de negociere;
• Cunoasterea legislatiei bancare si a produselor bancare specifice;
• Competente in utilizarea calculatorului (Word, Excel, Power Point, Microsoft Project, Microsoft Project Server);
• Fluenta in limba engleza (scris si vorbit).


DESCRIEREA FIRMEI

Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»