Manager Comercial Regional

UPC Romania S.A.

01-04-2015 | EXPIRA LA 01-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este responsabil de realizarea obiectivelor de clienti si venituri la nivel regional, conform strategiei companiei;
• Identifica si dezvolta oportunitati noi pentru UPC pe segmentul rezidential;
• Monitorizeaza in permanenta raportul cheltuieli-venituri si propune solutii de reducere a costurilor asociate locatiilor in vederea cresterii profitabilitatii;
• Cunoaste specificul regiunii, competitia locala si actioneaza tactic prin masurilor specifice de contracarare a actiunilor competitiei asupra bazei de clienti;
• Urmareste comportamentul consumatorului si propunere strategia regionala;
• Asigura atingerea unui nivel optim de satisfactie a clientilor in concordanta cu obiectivele strategice ale companiei;
• Supervizeaza realizarea completa a procesului de interactiune cu clientul, pornind de la momentul identificarii nevoii pana la momentul solutionarii acesteia;
• Se asigura ca prin intermediul canalelor de vanzare Magazine si D2D sunt transmise corect si cu profesionalism informatiile adecvate privind campaniile promotionale si deciziile companiei (schimbari in grila de programe, tarife, etc);
• Selecteaza, dezvolta, instruieste, supravegheaza si coordoneaza coordonatorii zonali Magazine si D2D din echipa sa, conform obiectivelor, standardelor si procedurilor companiei;
• Stabileste obiective de vanzari pentru echipele zonale, monitorizeaza evolutia acestora si sustine actiunile necesare in vederea atingerii obiectivelor de vanzari;
• Planifica actiunile coordonatorilor zonali, stabileste programul lor de lucru si se asigura ca sunt completate pontajele lunare;
• Coordoneaza activitatea coordonatorilor zonali din subordinea sa, ii ajuta sa-si dezvolte abilitatile si le evalueaza performanta luand masurile corespunzatoare pentru atingerea obiectivelor stabilite;
• Comunica obiectivele de grup si individuale pentru angajatii din subordine, si solicita resursele necesare realizarii lor, asigurand coordonarea si vanzarea profitabila a produselor si serviciilor UPC prin intermediul canalelor de vanzare Magazine si D2D;
• Sustine proactivitatea in echipa si respectarea standardelor de vanzare a serviciilor UPC. Echipa din subordine prezinta proactiv serviciile UPC si ofera suport in testarea lor, atat potentialilor clienti cat si clientilor existenti;
• Contribuie activ la îndeplinirea obiectivelor departamentale prin: urmarirea, dezvoltarea si feedback-ul constant a echipei din subordine sa, prin realizarea obiectivelor de performanta agreate anual si prin urmarirea realizarii obiectivelor de performanta a fiecarui membru din echipa sa.


CERINTE

• Studii superioare;
• Experienta in domeniul managementului de minim 4 ani;
• Experienta in domeniul telecom sau intr-o industrie similara;
• Cunoaşterea limbii engleze – minim nivel mediu conversational si scris;
• Cunostinte foarte bune operare pe calculator – aplicatii MS Office (excel, ppt)
• Excelente abilitati de comunicare si negociere;
• Disponibilitate pentru deplasari frecvente, corespunzatoare ariei alocate;
• Orientare catre client;
• Planificare si gandire strategica;
• Construirea si valorificarea talentului;
• Orientare catre rezultat;
• Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti ;
• Abilitati de colaborare si influentarea celorlalti.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.