Made Europe Start SRL cauta contabila

Made Europe Start SRL

01-10-2013 | EXPIRA LA 31-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati
CONTABILITATE
- Intocmire si transmitere facturi fiscale,
- Inregistrare in contabilitate a facturilor de la furnizori,
- Intocmire documente contabile si evidenta materiale si marfuri,
- Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilor,
- Situatia mijloacelor fixe, obiecte de inventar si efectuarea inregistrarilor contabile legate de acestea,
- Monitorizare incasari si plati si intocmire saptamanala status incasari/plati,
- Evidenta operatiunilor bancare,
- Urmarirea soldurilor contabile, extrase de cont clienti/furnizori,
- Aplicarea legislaţiei fiscale si contabile la nivel de firmă: documentare actualizari legislative, informare superiori/colegi si aplicare,
- Supervizare si coordonare contabilitate generala externalizata,
- Relatia cu banca (situatii lunare, analiza credite, raportari, scrisori de garantie, documentatie de finantare contracte, reinnoire contracte finantare etc),
- Elaborare diverse situatii, rapoarte financiare solicitate de management,
- Inregistrarea in contabilitate a salariilor,
- Intocmirea statelor de plata,
- Intocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale obligatorii pentru bugetul statului, precum si fisele fiscale anuale.

PERSONAL
- Intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii,
- Situatia REVISAL,
- Relatia cu CASMB si ITM (declaratii, situatii, concedii medicale),
- Emitere documente solicitate de angajati (adeverinte),
- Actualizare documente interne (ROI, regulamente, proceduri, etc. ) conform legislatiei in vigoare,
- Evidenta contractelor individuale de munca, fiselor de post, actelor aditionale; precum si a altor documente ce apartin departamentului,
- Pontaj lunar angajati, situatie ore suplimentare si prime,
- Situatie lunara zile de concediu angajati.


CERINTE

- Absolvent de Studii Economice, cu minimum 3 ani experienta in domeniul financiar-contabil,
- Cunostinte solide de contabilitate si fiscalitate,
- Experienta in intocmirea situatiilor contabile,
- Capacitate de organizare si administrare a datelor, inregistrarilor si documentelor, atat in format electronic cat si tiparit,
- Experienta CASMB, ITM, contracte de munca, Revisal constituie un avantaj,
-Abilitati de comunicare si relationare,
- Rezistent la stres, flexibil, atent la detalii,
- Cunostinte de operare pachetul Microsoft Office, in mod special Excel,
- Cunostinte de limba engleza si italiana-nivel mediu/avansat.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail: belladonna.portofino@gmail.com.

Nu se acceapta candidatura generica, este OBLIGATORIU sa se specifice pentru ce post se candideaza.