GERMAN Customer Support Representative - Cluj-Napoca

SYKES ENTERPRISES EASTERN EUROPE SRL

04-01-2019 | EXPIRA LA 04-01-2019

Job expirat

RESPONSABILITATI

Din punct de vedere a responsabilităţilor profesionale:
- vei oferi informații consumatorilor finali ai companiilor cu care noi colaborăm;
- vei identifica situaţiile care trebuie transferate către un alt departament;
- vei introduce informaţiile necesare în sistemul de CRM local;

Noi îți oferim:
- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic, într-o echipă talentată şi ambiţioasă;
- oportunităţi de instruire profesională, de dezvoltare în carieră;
- provocări profesionale;
- pachet de beneficii atractiv;

Totodată, vei mai beneficia și de:
Program flexibil de 4, 6 sau 8 ore
Expunere la un mediu multicultural si multilingv (oferim suport in 20+ limbi)
Oportunități de promovare
Training profesional - tehnologii moderne și managementul relațiilor cu clienții
Coaching permanent;


CERINTE

Dacă folosești limba germană cu ușurință și îți dorești să oferi suport tehnic și informațional pentru clienții unor companii de renume, SYKES te angajează pentru a fi noul Customer Support Representative cu oferire de suport în limba germană in Cluj-Napoca.

Specific, clienții care folosesc diverse produse sau servicii ne contactează atunci când au nevoie de mai multe informații sau întâmpină dificultăți de natură tehnică, iar noi le oferim sprijin prin intermediul unor canale precum telefonie, e-mail și chat.

Întrucât se va incepe cu o perioadă de training tehnic (remunerat), experiența de muncă anterioară într-un domeniu similar nu este un criteriu de selecție.

Este suficient să ai:
- bune cunoştinţe de operare MS Office;
- excelente abilităţi de comunicare;
- abilităţi de rezolvare de probleme;
- un nivel mediu sau avansat de limba Germană;


DESCRIEREA FIRMEI

SYKES is a global leader in providing customer contact management solutions/customer engagement solutions and services in the business process outsourcing (BPO) arena.

SYKES provides an array of sophisticated customer contact management solutions to Fortune 1000 companies around the world, primarily in the communications, financial services, healthcare, technology and transportation and leisure industries.

SYKES specializes in providing flexible, high quality customer support outsourcing solutions with an emphasis on inbound technical support and customer service. Headquartered in Tampa, Florida, with customer contact management centers throughout the world, SYKES provides its services through multiple communication channels encompassing phone, e-mail, web, chat and social media.

Utilizing its integrated onshore/offshore global delivery model, along with virtual at-home agents, SYKES serves its clients through two geographic operating segments: the Americas (United States, Canada, Latin America, India and the Asia Pacific region) and EMEA (Europe, Middle East and Africa).

SYKES also provides various enterprise support services in the Americas and fulfillment services in EMEA, which include multi-lingual sales order processing, payment processing, inventory control, product delivery and product returns handling.

Sykes Romania has offices in Cluj Napoca and Sibiu.

For additional information please visit www.sykes.com