FRENCH Customer Support Representative - Cluj-Napoca

SYKES ENTERPRISES EASTERN EUROPE SRL

02-02-2019 | EXPIRA LA 02-02-2019

Job expirat

RESPONSABILITATI

Deoarece ne dorim să fim colegi pe termen lung, sperăm să ți se potrivescă descrierea de mai jos :

• Disponibilitatea de a lucra în schimburi;
• Capacitatea de învățare și dorința de autoperfecționare;
• Preluarea apelurilor venite din partea clienților cu diferite întrebări;
• Abilități de rezolvare a problemelor prin intermediul telefonului, e-mail sau prin rețelele de socializare.

Noi putem să-ți oferim, în schimbul eforturilor tale, următoarele beneficii :

• O echipă ambitioasă și pozitivă, într-o atmosferă prietenoasă;
• Mediu de lucru profesionist și clienți de renume internațional;
• Oportunitatea de a-ți dezvolta cariera și de a promova rapid în cadrul companiei;
• Training profesional ;
• Feedback constant pentru a te ajuta să te dezvolți;
• Salariu fix și bonus de performantă atractiv;
• Bonuri de masă;
• Asigurare medicală privată;
• Petreceri și activități de teambuilding cu echipa.


CERINTE

• Vorbești limba Franceză la un nivel mediu sau avansat și ai cunoștiințe de utilizare a calculatorului?
• Ești o persoană calmă, comunicativă și plină de entuziasm și îți place să ajuți oamenii din jurul tău?
• Ești în căutarea ACELUI loc de muncă unde să-ți începi cariera și să te dezvolți într-un mediu multicultural?

Dacă răspunsul tău este de 3 x DA, atunci alătură-te echipei noastre !


DESCRIEREA FIRMEI

SYKES is a global leader in providing customer contact management solutions/customer engagement solutions and services in the business process outsourcing (BPO) arena.

SYKES provides an array of sophisticated customer contact management solutions to Fortune 1000 companies around the world, primarily in the communications, financial services, healthcare, technology and transportation and leisure industries.

SYKES specializes in providing flexible, high quality customer support outsourcing solutions with an emphasis on inbound technical support and customer service. Headquartered in Tampa, Florida, with customer contact management centers throughout the world, SYKES provides its services through multiple communication channels encompassing phone, e-mail, web, chat and social media.

Utilizing its integrated onshore/offshore global delivery model, along with virtual at-home agents, SYKES serves its clients through two geographic operating segments: the Americas (United States, Canada, Latin America, India and the Asia Pacific region) and EMEA (Europe, Middle East and Africa).

SYKES also provides various enterprise support services in the Americas and fulfillment services in EMEA, which include multi-lingual sales order processing, payment processing, inventory control, product delivery and product returns handling.

Sykes Romania has offices in Cluj Napoca and Sibiu.

For additional information please visit www.sykes.com