Consilier Suport Tehnic Relatii Clienti - Call Center

UPC Romania S.A.

17-05-2013 | EXPIRA LA 16-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia si rezolva apelurile de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
- Initiaza si este responsabil de escalarile de natura tehnica, verifica cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata
- Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni în retea
- Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de training si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tipVoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii
- Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientului
- Se asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile din teren (echipe de service, instalari etc.)
- Aplica tehnici de tratare rapida a apelului


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

- Cunostinte medii de networking medii de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless sisteme de operare – Windows, Linux
- Cunostinte de baza legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
- Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint
- Disponibilitate pentru lucrul in ture


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.