Consilier Suport Tehnic - Call Center

UPC Romania S.A.

17-06-2016 | EXPIRA LA 17-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Este responsabil pentru preluarea si rezolvarea apelurilor de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei;
• Initiaza si este responsabil de escaladarile de natura tehnica, face verificari privind cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata;
• Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de traning si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii;
• Ofera sprijin clientului pentru configurarea echipamentelor, astfel incat serviciul oferit sa fie functional prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului.


CERINTE

• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
• Experienta relevanta de minim 6 luni intr-o activitate similara;
• Foarte buna cunoastere a mediilor de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless;
• Cunostinte de baza legate de servere de mail, web, DNS, DHCP;
• Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Disponibilitate pentru lucrul in ture;
• Experienta relevanta in lucrul cu clientii.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.