Consilier Middle Office Non-Retail

BRD - Groupe Societe Generale

15-09-2015 | EXPIRA LA 15-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Atributii in ceea ce priveste activitatea comerciala Asigura suport consilierilor de clientela in identificarea clientilor si prospectilor in vederea contactarii acestora;
- Asigura suport consilierilor de clientela in vederea pregatirii vizitelor la clienti/prospecti (colectarea informatiilor utile – identficare client, coordonate principale, informatii financiare, indicatori de risc, etc);
- Asigura suport consilierului de clientela in pregatirea si realizarea campaniilor comerciale;
Atributii in ceea ce priveste operatiunile curente
- Deschide, gestioneaza si inchide conturile curente, alte produse ale clientilor din portofoliu, cu informarea / la solicitarea consilierului de clientela;
- Urmareste operatiunile curente ale clientilor persoane Non Retail.);
- Gestioneaza (urmareste) clientii cu conturi de baza la alte unitati BRD
- Deschide / actualizeaza / inchide clienti / produse bancare la solicitarea consilierului de clientela;
- Negociaza in numele clientului cu departamentul piete financiare
- Efectueaza demersurile necesare obtinerii avizelor KYC AML la solicitarea consilierului
- Raspunde la adresele SIRON la solicitarea coordonatorului AML
- Verifica si prelucreaza documentele aferente operatiunilor internationale ale clientilor cu sprijinul direct al GTB si urmareste incasarea comisioanelor aferente;
- Intocmeste si elibereaza clientilor diverse adrese/ notificari (scrisori de bonitate, scrisori de confirmare solduri, etc);
- Asigura suport in procesul de solutionare a reclamatiilor primite de la clienti;
- Gestioneaza si actualizeaza dosarele juridice ale clientilor, in stransa colaborare cu consilierii de clientela si CRSC;
- Urmareste si actualizeaza imputernicirile si specimenele de semnaturi ale clientilor cu informarea consilierului de clientela;
- Redacteaza contracte, respectand procedurile in vigoare pentru: Multix, Tra Direct, Conventii beneficii, POS, E-commerce, BRD@ffice, operatiuni pe piata monetara si asigura transmiterea acestora la clienti, semnarea de catre persoanele autorizate din banca, marcarea conturilor si setarea abonamentelor in iBank;
- Asigura suport in urmarirea respectarii conditiilor derogatorii negociate cu clientii;
Atributii in ceea ce priveste activitatea de creditare:
- Asigura suport consilierilor de clientela in obtinerea documentatiei pentru dosarele de credit,
- Asigura suport consilierilor in urmarirea scadentelor de rambursare a creditelor angajate, pe baza informatiilor furnizate de CRSC;
- Asigura suport in demersurile consilierului de clientela pentru recuperarea angajamentelor cu scadente depasite;
- Efectueaza demersurile pentru emiterea de catre GTB a scrisorilor de garantie /contragarantie bancara in valuta;
- Asigura suport consilierilor la semnarea contractelor de credit si de garantii de catre persoanele autorizate din partea bancii si a clientului;

- Asigura suport in respectarea clauzelor speciale prevazute in cadrul contractelor de credit, altele decat cele urmarite de analistul de urmarire;
- Urmareste respectarea clauzelor speciale prevazute in contractele de credit ale clientilor CIB
- Ofera suport in urmarirea termenului de valabilitate a politelor de asigurare si solicita reinnoirea acestora cu informarea titularului de portofoliu, inclusiv pentru clientii CIB;
- Asigura incasarea comisioanelor si dobanzilor restante sau cu prelevare manuala (altele decat cele incasate de operatorul back-office);
-Verifica indeplinirea conditiilor precedente tragerilor din credit si pe toata durata de creditare pentru clientii CIB;
- Urmareste respectarea conditiilor derogatorii negociate cu clientii CIB pentru facilitati de creditare;
- Semneaza contractele de ipoteca imobiliara accesorii contractelor de credit ale clientilor CIB.


CERINTE

Alte activitati:

- Asigura suport consilierilor pentru fiabilizarea si completarea bazelor de date;
- Gestionarea si actualizarea bazelor de date si a rapoartelor periodice
- Verificarea si transmiterea situatiilor solicitate de audit, AML;
- Asigura suport consilierului in activitatea de arhivare documente sau arhiveaza documentele pentru clientii CIB din gestiunea proprie.

- Cunostinte privind tehnicile comerciale specifice produselor bancare
- Cunostinte privind legislatia romana in materie de credite
- Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
- Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
- Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
- Limbi straine Engleza/ Franceza


Profilul candidatului:

- Capacitate de analiza si sinteza
- Capacitate de organizare a muncii
- Capacitatea de rezolvare rapida / furnizare de solutii in caz de incidente / probleme
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa / transversal
- Atentie la detalii
- Spirit organizatoric


BENEFICII OFERITE

• Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist
• Tip de contract: Contract pe perioada nedeterminata


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.