Consilier Clienti

Hink HR

05-02-2015 | EXPIRA LA 07-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Se consultă cu clienţii, pentru a primi sfaturi în privinţa aşteptărilor pe care le au faţă de tipurile de servicii furnizate
-Urmăreşte atingerea obiectivelor lunare din punct de vedere cantitativ şi calitativ.
-Foloseşte previziunile şi planificarea strategică, pentru a asigura vânzarea şi productivitatea serviciilor, analizând dezvoltarea afacerii şi monitorizând tendinţele pieţei
-Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor
-Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei
-Formează, administrează şi dezvoltă portofoliul de clienţi al companiei identificând noi clienţi şi menţinând relaţia cu clienţii în timpul vânzării şi post-vânzare a proprietăţilor aflate în portofoliu.
-Analizează studii de piaţă şi interpretează rezultatele acestora


Avantaje: experienţă de muncă în domenii adiacente (vânzare spaţiu publicitar, vânzări directe, consultanţă finaciară, vânzări produse bancare, administrare afaceri mici)


CERINTE

Hink Hr recruteaza pentru clientii colaboratori:

-Studii superioare (finalizate sau în curs de finalizare)
-Motivaţie în dezvoltarea unei cariere în domeniu
-Experienţă în vânzări, consiliere clienti (constituie un avantaj)
-Persoană deschisă, agreabilă, prezenţă business
-Abilitatea de a iniţia şi susţine relaţii sociale şi de parteneriat productive
-Capacitate de organizare, integritate şi orientare pe rezultate (perseverenţă)
-Dinamism, orientarea către client, proactivitate şi flexibilitate
-Abilităţi de comunicare dezvoltate
-Disponibilitate pentru munca de teren;
-Cunoaşterea unei limbi străine (constituie un avantaj)
-Cunoştinţe de operare pe calculator: sistemul operativ Windows, Pachetul Office


BENEFICII OFERITE

-Venituri motivante
-Climat organizaţional dinamic
-Telefon de companie, materiale de promovare (cărţi de vizită)
-Formare continuă din partea experţilor în domeniu
-Oportunităţi de dezvoltare profesională şi încurajarea spiritului antreprenorial


DESCRIEREA FIRMEI

HINK este o companie de consultanţă in resurse umane infiinţată in Cluj-Napoca ce işi desfăşoară activitatea in următoarele arii de expertiză: recrutare şi selecţie profesională, administrare de personal şi procese, formare şi dezvoltare profesională, evaluare de performanţe şi consultanta on-site.

Misiunea companiei: in ziua de azi nu mai e suficient ca un angajat să indeplinească doar sarcinile aferente postului, ci se aşteaptă din partea acestuia să aibă iniţiativă şi să se angajeze in comportamente care vizează atingerea obiectivelor organizaţiei.

Mai mult, ritmul rapid al schimbării in companii determină ca cerinţele postului să fie demodate, iar accentul cade pe ceea ce se face suplimentar. Acest surplus se mai cunoaşte şi sub eticheta de extra mile: Oricine ţi-ar cere să il insoţeşti o milă, tu du-te şi nsoţeste-l două mile. Fiind o companie nou infiinţată putem afirma că ne angajăm să aducem o perspectivă nouă, diferită şi complexă asupra serviciilor de resurse umane pe care le furnizăm clienţilor noştri şi ne asumăm responsabilitatea de a parcurge acea extra mile cu fiecare client in parte.

Valorile companiei:

Munca in echipă: suntem o echipă coezivă, fiindcă suntem conştienţi că incă din prima zi un lider nu poate să facă nimic de unul singur dacă doreşte să reuşească, oricum am defini succesul, acesta implică intotdeauna formarea unei echipe performante.

Comunicarea: in industria serviciilor, valoarea care o aducem clientului constă in informaţie aceasta fiind esenţa relaţiilor şi colaborărilor de succes

Deschiderea spre invăţare şi adaptabilitate: invăţarea invăţării şi adaptabilitatea ne ajută să ne perfecţionăm continuu şi să ne menţinem la cotele cele mai ridicate de profesionalism.

Performanţa: performanţa in cazul nostru rezidă in calitatea muncii şi in profesionalism.

Orientare spre client: gandim strategic pentru a oferi clienţilor noştri servicii de calitate şi ne focusăm pe incheierea de colaborări pe termen lung.

Integritatea şi transparenţa serviciilor: considerăm că onestitatea este factorul principal pentru a menţine transparenţa in relaţii.