Cercetare limba olandeza

Centrul de Cercetari si Studii Calitative si Cantitative

08-01-2018 | EXPIRA LA 07-02-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului

* prospectează mediile informatice pentru obtinerea informaţiilor,
* îşi foloseşte întreaga capacitate de analiză pentru a selecta informaţiile relevante,
* completează corect şi complet toate informaţiile găsite într-un sistem informatic intern
* postul nu necesita cunoasterea limbii Olandeze la un nivel avansat, candidatul trebuie sa aiba abilitati de citire si de intelegere a contextului sau sa fie dispus sa invete aceasta limba
* postul presupune prospectarea mediilor informatice, prin urmare nu e vorba de activitati de call center sau de abilitati contabile etc.


CERINTE

Candidatul ideal

- fie absolvent de studii medii/superioare,
- sa cunoasca ENGLEZA (avansat) şi limba olandeza (la un nivel incepator- mediu)
- dovedeasca abilitati şi cunostinte de operare pe calculator,
- aibă o bună capacitate de analiză a informaţiilor.


BENEFICII OFERITE

Avantaje:

-posibilitatea de a avansa
-mediu de lucru placut, fara presiune format dintr-o echipa solida in continua expansiune
- NU veti face facturi/ NU gestionati plati sau alte instrumente de plata/ NU trebuie sa vindeti prin telefon/ NU trebuie sa vorbiti prin telefon cu clientii/NU aveti responsabilitati financiare/NU recuperati sume de bani/ NU trebuie sa aveti cunostinte contabile.


DESCRIEREA FIRMEI

Au fost 10 ani de experiențe , eforturi și rezultate și ȋn final putem spune că avem expertiză ȋn:

- Activitați de call center,
- Activități de suport pentru companii: secretariat, logistică, etc.
- Analize și diagnoze pentru externalizarea activităților conexe afacerilor,
- Analize de piață și economice,
- Sondaje de opinie și colectare de date,
- Gestiune de baze de date,
- Analiză de personal și stabilire de fluxuri operaționale ȋn cadrul companiilor.
Incepând cu anul 2013 suntem Centrul de Cercetări și Studii Calitative și Cantitative.

Pentru noi inovația și adaptarea se ȋmpletesc pentru a găsi cea mai bună soluție pentru clienți.

Performanța noastră ȋnseamnă angajați deosebiți, tineri cu potential și angajați cu experientă care ȋmpreună fac mecanismele sa funcționeze perfect.

De multe ori răspunsurile pe care clientul le caută ȋn afara companiei se află chiar ȋn mijlocul propriei companii. In urma unei analize diagnostic, doar ceea ce nu găsim ȋn cadrul companiei dumneavoastră vom furniza noi.

In cadrul tuturor celor 7 direcții de suport dezvoltate ȋn cadrul companiei noastre, ȋmpreună cu colaboratori valoroși din mediul de business, suntem alături de clienții noștri care ne apreciază mereu ca fiind parte din afacerile lor.

Colegii noștri proiectează și implementează pentru dumneavoastră doar acele servicii externalizate care să aducă cu adevărat plus valoare companiei dumneavoastră.

Beneficiile pe care companiile le obțin din externalizarea unor procese către noi sunt substanțiale ȋn termen de creștere a productivității muncii ( angajații se concentrează pe afacerea de bază) și a economiilor consistente de resurse (timp și bani).

Metodele folosite, flexibilitatea sporită a structurii cu care operăm, calificarea personalului și evaluarea continuă a rezultatelor ne permit să dezvoltăm și să adaptăm rapid soluțiile oferite pentru a atinge rezultatele dorite de dumneavoastră.

Noi nu avem răspuns la toate intrebarile, dar cu siguranță nu ne temem de ȋntrebările Dumneavoastră. Ne vom bucura să ȋncercăm să vă ajutăm să găsiți răspunsurile dorite pentru că și ȋntrebările stau la baza inovației, performanței și calității.