Cautam Receptionera care stie sa zambeasca pentru Clinica Greenia

Greenia

23-05-2016 | EXPIRA LA 25-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam Receptionera care stie sa zambeasca pentru Clinica Greenia

Hei, ma bucur ca esti interesata de job-ul pe care il avem de oferit.

Sper ca esti o persoana zambareata, careia ii place sa vorbeasca cu oamenii mai mult decat sa doarma si vrei sa iti gasesti job-ul in care talentele si munca ta vor fi apreciate din toate punctele de vedere.

Dar ca sa nu iti pierdem timpul, si sa nu fii nevoita sa citesti un anunt plictisitor pentru ca apoi sa iti dai seama ca nu esti potrivita pentru job-ul nostru, vrem sa incepem cu lucrurile “naspa”.

Nu aplica daca:
- nu ai absolvit liceul
- nu scrii repede pe calculator
- comunicarea cu oameni noi nu e punctul tau forte
- nu iti place sa ai tot timpul grija de cineva
- nu esti o persoana ordonata, organizata si harnica
- nu stii sa faci un cont de Gmail si nici nu esti dispusa sa inveti

Tipuri de activitati pe care le vei avea de facut:
- sa programezi telefonic pacientii la consultatie
- sa primesti pacientii si sa le prezinti informatiile initiale inainte de consultatia medicala
- sa emiti facturi si bonuri fiscale si sa verifici situatia platilor pentru facturile emise
- sa tii o evidenta a incasarilor si platilor
- sa pregatesti si sa trimiti colete prin curier
- sa spui bancuri la telefon pacientilor mai tristi :))

Cum aplici pentru Job ?
Te rog sa ne trimiti un email la adresa recrutare.receptie@greenia.ro cu subiectul: Aplicatie pentru Asistenta Receptie. Nu luam in considerare nicio aplicatie care este facuta pe acest site, doar cele care ajung in emailul recrutare.receptie@greenia.ro. Te rog sa ne scrii in acel email urmatoarele 2 lucruri:

- Raspunsul la intrebarea: Top 3 motive pentru care ar trebui sa te angajam :)
- Profilul tau de Facebook
Iata si descrierea detaliata a postului, mai jos.
Post:
- Asistenta Receptie
Rezumat:
- Scopul acestui post este sa primeasca pacientii in Clinica si sa ii ghideze la inceputul procesului lor de vindecare. Persoana de la receptie este prima persoana din cadrul clinicii cu care oamenii iau contact direct si prima impresie vrem sa fie placuta si sa ofere incredere. In al doilea rand, va ajuta medicii sa nu le lipseasca nimic in cabinet, ca sa poata servi cat mai bine fiecare persoana care ne calca pragul.


CERINTE

Responsabilitati cheie:
- Sa programeze telefonic pacientii la consultatie
- Sa introduca datele lor in aplicatia pentru programari
- Sa primeasca pacientii si sa le prezinte informatiile initiale inainte de consultatia medicala
- Sa incaseze contravaloarea serviciilor medicale la platile cash si cu cardul
- Sa emita facturi si bonuri fiscale si sa verifice situatia platilor pentru facturile emise
- Sa sune periodic pacientii aflati in cursul programului de tratament, pentru a oferi asistenta
- Sa comande materialele necesare pentru aprovizionarea clinicii din timp
- Sa plateasca facturile primite de la furnizori (cele care vin prin curier)
- Sa tina o evidenta a incasarilor si platilor
- Sa pregateasca si sa trimita colete
- Sa raspunda solicitarilor de pe chat-ul site-ului
- Sa tina evidenta stocurilor
- Sa completeze centralizatorul de cheltuieli zilnice ale clinicii

Departament si sef direct:
- raspunde catre Managerul Clinicii

Abilitati, talente si competente:
- nivel de educatie: studii medii sau superioare;
- experienta in domeniu: nu este necesar dar poate fi un avantaj;
- certificari: nu este necesara o anumita diploma;
- persoana proactiva si cu spirit de initiativa
- talentul de a te exprima bine verbal, clar si placut
- talentul de a zambi si a face oamenii sa se simta bine in prezenta ta
- viteza rapida de tastare la calculator
- talentul de a planifica bine si de a preveni ce poate sa mearga prost
- placerea de a primi feedback si capacitatea de a te adapta dupa feedback
- talentul de a duce lucrurile la bun sfarsit
- abilitatea de a ordona si organiza lucrurile din jurul tau, programul de lucru etc.
- abilitatea de a vedea ce poate fi imbunatatit si de a imbunatati lucrurile
- talentul de a intelege nevoile altor oameni inainte ca ei sa le spuna
- placerea de a servi si a-i vedea pe ceilalti multumiti si linistiti
- placerea de a lucra impreuna cu alti oameni

7 motive sa lucrezi cu noi, la Greenia:
1. Ai libertatea sa fii tu insuti. Suntem o echipa tanara in care fiecare isi manifesta unicitatea in mod natural. “Sefii" sunt in primul rand parteneri si mentori cu care lucrezi impreuna, nu “superiori” ierarhici.

2. Obtinem rezultate si facem lucrurile sa se intample. Distractia noastra preferata este munca pe care o facem. Ca sa ai succes la noi in echipa, cel mai important este sa iti placa ceea ce faci. Credem ca nu exista performanta decat daca faci ce iti place si ai talent pentru jobul tau. Nu o sa iti cerem sa faci task-uri pentru care nu ai talent sau nu sunt in valorile tale.

3. Ai colegi extraordinari. Oamenii se alatura echipei noastre din 2 motive principale. Pentru ca cred in ceea ce facem si pentru ca stiu ca aici pot sa creasca cel mai mult.

4. Faci o munca cu semnificatie. Nu este ca si cum ai lucra pentru vanzarea unui “detergent” sau altceva de care nu isi va aminti nimeni. Multi din oamenii pe care ii vei intalni isi vor imbunatati mult viata dupa primele vizite la Greenia. Putem sa dovedim asta cu zeci de marturii scrise pe care continuam sa le primim in fiecare zi.

5. Recompensam bine atat efortul depus cat si rezultatele. Realizarile tale nu trec neobservate. Ne premiem frecvent pentru ceea ce facem bine si recunoastem meritele fiecaruia.

6. Lucrezi intr-un loc frumos, chiar daca avem un birou mic. Este intr-o locatie buna in Cluj, avem multa lumina si abtibilduri motivante pe pereti. :-)

7. Facem surprize misto. E in obiceiurile noastre sa ne surpindem clientii si colegii din cand in cand ca sa le facem ziua mai buna si viata mai frumoasa.

Termen limita pentru aplicare: Vineri, 6 Mai 2016