Cautam Contabil(a) pasionat(a) de facturi si Cash-Flow

Bloomanity SRL

25-04-2016 | EXPIRA LA 25-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Hei, ma bucur ca esti interesat(a) de jobul pe care il avem de oferit.

Sper ca esti o persoana zambareata, careia ii place sa lucreze cu cifrele mai mult decat sa doarma si vrei sa iti gasesti jobul in care talentele si munca ta vor fi apreciate din toate punctele de vedere.

Dar ca sa nu iti pierdem timpul, si sa nu fii nevoit sa citesti un anunt plictisitor pentru ca apoi sa iti dai seama ca nu esti potrivit pentru jobul nostru, vrem sa incepem cu lucrurile “naspa”.

Nu aplica daca:
- nu ai absolvit liceul
- nu stii sa lucrezi bine cu Excelul
- nu esti o persoana organizata si disciplinata
- nu stii sa scrii repede la calculator
- nu iti place sa urmezi proceduri clare
- nu stii sa faci un cont de Gmail si nici nu esti dispus(a) sa inveti

Tipuri de activitati pe care le vei avea de facut:
- sa faci "contabilitatea primara” pentru mai multe afaceri / proiecte
- sa organizezi si sa verifici toate facturile de la furnizori si incasarile de la clienti
- sa emiti facturi manual atunci cand nu se emit automat
- sa achiti facturile primite de la furnizori respectand procedura de plata
- sa tii evidenta cheltuielilor si incasarilor saptamanal (Cash Flow)
- sa inchizi calculatorul la final de program si sa lasi problemele la birou :))

Cum aplici pentru Job? Nu aplica pe acest site. Te rog sa ne trimiti un email la adresa recrutare.conta@bloomanity.com cu subiectul: Aplicatie pentru Contabilitate. Nu luam in considerare nici o aplicatie care este facuta pe acest site, doar cele care ajung in emailul recrutare.conta@bloomanity.com. Te rog sa ne scrii in acel email urmatoarele 2 lucruri:
1. Top 3 motive pentru care ar trebui sa te angajam :)
2. Profilul tau de Facebook

Iata si descrierea detaliata a postului, mai jos:

Post:
Contabil(a)

Rezumat:
Scopul acestui post este sa organizeze documentele administrative ale afacerii si sa ofere managerilor o imagine clara asupra Cash Flow-ului saptamanal. Persoana care ocupa acest post va transmite periodic documentele catre firma de contabilitate (serviciu externalizat) si se va asigura ca sunt corecte. Va controla in fiecare zi incasarile si platile si va fi mana dreapta a managerului in tot ceea ce priveste banii afacerii.

Responsabilitati cheie:
- Sa organizeze documentele administrative ale afacerii (facturi, chitante, contracte etc.)
- Sa comunice cu firma de contabilitate (externa) si sa le transmita periodic documentele necesare
- Sa mentina starea facturilor si incasarilor la zi (balantele de clienti si furnizori fara restante)
- Sa emita facturi manual si sa verifice situatia facturilor emise
- Sa repare eventuale greseli de sistem si erori de incasari sau emitere
- Sa plateasca facturile primite de la furnizori
- Sa faca lunar importurile din aplicatia CRM in aplicatia de contabilitate
- Sa tina evidenta cheltuielilor din firma si sa ofere colegilor bani pentru cheltuielile necesare
- Sa propuna saptamanal solutii de optimizare a cheltuielilor
- Sa calculeze Cash Flow-ul afacerii saptamanal si sa informeze managerii
- Sa tina evidenta financiara a fiecarui proiect in parte (Cash Flow per proiect)
- Sa tina evidenta cheltuielilor / platilor intre firmele din grup si sa reglementeze soldul periodic
- Sa plateasca impozitele si costurile fiscale la timp
- Sa mentina o evidenta clara a stocurilor (intrarile si -iesirile din gestiune)
- Sa faca contracte, avize si alte documente necesare pentru colegi si parteneri

Departament si sef direct:
Departamant Financiar Contabil
Raspunde catre Office Manager si CEO


CERINTE

Abilitati, talente si competente:
- nivel de educatie: studii economice / contabilitate;
- experienta in domeniu: nu este absolut necesar dar poate fi un avantaj;
- certificari: diploma care sa ateste specializarea in contabilitate / stiinte economice;

- persoana proactiva si cu spirit de initiativa
- talentul de a organiza si ordona lucrurile din jur, programul de lucru etc.
- capacitatea de a urmari sistematic si procedural un task si a-l duce la bun sfarsit
- talentul de a urmari evolutia unor indicatori (ex. cheltuieli)
- atentie la detalii (de la cum sunt asezate cartile in biblioteca pana la detalii contractuale si facturi)
- competente de lucru cu documente (facturi si contracte)
- competente de lucru pe calculator (pachetul Office, utilizare internet)
- abilitati magice de a lucra cu Excelul
- viteza buna de tastare la calculator
- abilitati de a intelege mersul unei afaceri si focus pe bani
- talentul de a face economii si a nu risipi bani
- placerea de a servi si a-i vedea pe ceilalti multumiti si linistiti


BENEFICII OFERITE

Descrierea companiei:
Bloomanity este o “editura” de secolul 21 care face tot ceea ce are nevoie un autor ca sa-si impartaseasca mesajul cu cat mai multi oameni. Echipa Bloomanity sunt “oamenii din spatele cortinei” care sustin autorul la impachetarea irezistibila a mesajului sau in produse si servicii, le promoveaza online inteligent si au grija de toate aspectele administrative in relatia cu clientii. Misiunea lor este sa imbunatateasca viata altor oameni.

Locatie: Facem 4 minute pe jos din birou de la noi pana la Food Court in Iulius Mall.

Tip job: Full time, 8+ ore / zi, 5 zile / saptamana

11 motive sa lucrezi cu noi, la Bloomanity:

1. Ai libertatea sa fii tu insuti. Suntem o echipa tanara in care fiecare isi manifesta unicitatea in mod natural. “Sefii" sunt in primul rand parteneri si mentori cu care lucrezi impreuna, nu “superiori” ierarhici.

2. Obtinem rezultate si facem lucrurile sa se intample. Distractia noastra preferata este munca pe care o facem. Ca sa ai succes la noi in echipa, cel mai important este sa iti placa ceea ce faci. Credem ca nu exista performanta decat daca faci ce iti place si ai talent pentru jobul tau. Nu o sa iti cerem sa faci task-uri pentru care nu ai talent sau nu sunt in valorile tale.

3. Ai colegi extraordinari. Oamenii se alatura echipei noastre din 2 motive principale. Pentru ca cred in ceea ce facem si pentru ca stiu ca aici pot sa creasca cel mai mult.

4. Cresti asa cum nu ai mai crescut inainte. La noi in echipa, oamenii sunt platiti (la propriu) ca sa creasca. Exista un timp special dedicat pentru invatare, si este platit ca si timpul de lucru. Nu mai spunem nimic de cursurile frecvente la care mergem.

5. Faci o munca cu semnificatie. Nu este ca si cum ai lucra pentru vanzarea unui “detergent” sau altceva de care nu isi va aminti nimeni. Ceea ce facem schimba vietile oamenilor si putem sa dovedim asta cu sute de marturii scrise pe care continuam sa le primim in fiecare zi.

6. Recompensam bine atat efortul depus cat si rezultatele. Realizarile tale nu trec neobservate. Ne premiem frecvent pentru ceea ce facem bine si recunoastem meritele fiecaruia.

7. Este un loc de munca unde oamenii rad in mod... natural. Nu ne intelege gresit, suntem disciplinati si lucram sistemic. Dar nu suntem ca intr-o firma unde oamenii rad doar "pe terasa, in pauza”. Noi radem si in birou, in timp ce lucram. Credem ca e esential sa te simti bine in timp ce lucrezi.

8. Lucrezi intr-un loc frumos, cu multa lumina. Avem un birou mic (acum sunt doar 3 camere). Dar este intr-una din cele mai bune cladiri din Cluj. Avem multa lumina si jaluzele colorate. :-)

9. Suntem intelegatori cu timpul. Daca intarzii din cand in cand sau trebuie sa pleci cateva ore pentru un examen stim ca ai sa recuperezi singur acel timp. Nu te verifica nimeni cand pleci pentru ca integritatea proprie te tine responsabil mai mult decat supravegherea altei persoane.

10. Lucrezi pe un calculator de ultima generatie. Fiecare din echipa noastra primeste dupa un timp un Mac. Poate fi un iMac sau un MacBook Air care sa iti faca munca placuta si usoara.

11. Facem surprize misto. E in obiceiurile noastre sa ne surpindem clientii si colegii din cand in cand ca sa le facem ziua mai buna si viata mai frumoasa.

Asteptam e-mailul tau pana in 7 Mai, ora 20.00.
N.B. : Anuntul este valabil pentru Cluj-Napoca.

Contact: Adina Vatamanu
E-mail: recrutare.conta@bloomanity.com


DESCRIEREA FIRMEI

Bloomanity este o “editura” de secolul 21 care face tot ceea ce are nevoie un autor ca sa-si impartaseasca mesajul cu cat mai multi oameni. Echipa Bloomanity sunt “oamenii din spatele cortinei” care sustin autorul la impachetarea irezistibila a mesajului sau in produse si servicii, le promoveaza online inteligent si au grija de toate aspectele administrative in relatia cu clientii. Misiunea lor este sa imbunatateasca viata altor oameni.