Cautam Asistenta Personala indragostita de scris si obsedata de ordine

Bloomanity SRL

18-05-2016 | EXPIRA LA 17-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Hei, ma bucur ca esti interesata de job-ul pe care il avem de oferit.

Sper ca esti o persoana zambareata, careia ii place sa scrie mai mult decat sa doarma si vrei sa iti gasesti job-ul in care talentele si munca ta vor fi apreciate din toate punctele de vedere.

Dar ca sa nu iti pierdem timpul, si sa nu fii nevoita sa citesti un anunt plictisitor pentru ca apoi sa iti dai seama ca nu esti potrivita pentru job-ul nostru, vrem sa incepem cu lucrurile “naspa”.

Nu aplica daca:

- nu ai absolvit liceul
- nu scrii repede pe calculator
- comunicarea in scris nu e un punct forte al tau
- nu iti place sa ai tot timpul grija de cineva
- nu esti o persoana ordonata, organizata si harnica
- nu te descurci bine cu limba engleza
- nu stii sa faci un cont de Gmail si nici nu esti dispusa sa inveti

Tipuri de activitati pe care le vei avea de facut:

- sa scrii cum facem lucrurile in firma (ca sa le fie mai usor colegilor noi in viitor)
- sa primesti feedback pentru procedurile pe care le-ai scris si sa le imbunatatesti
- sa raspunzi in numele managerului la mailuri dupa ce te-ai consultat cu el
- sa comanzi mancare pentru pranz sau sa o cumperi direct din Mall
- sa tragi scaunul sefului cel putin odata pe luna :))

Cum aplici pentru Job ?
Nu aplica pe acest site. Te rog sa ne trimiti un email la adresa recrutare.ap@bloomanity.com cu subiectul: Aplicatie pentru Asistenta Personala. Nu luam in considerare nici o aplicatie care este facuta pe acest site, doar cele care ajung in emailul recrutare.ap@bloomanity.com. Te rog sa ne scrii in acel email urmatoarele 2 lucruri:

- Raspunsul la intrebarea: Top 3 motive pentru care ar trebui sa te angajam :)
- Profilul tau de Facebook

Iata si descrierea detaliata a postului, mai jos.

Post:

- Asistenta Personala

Rezumat:

- Scopul acestui post este sa-l ajute pe manager sa fie cat mai eficient si productiv. Ca sa realizeze acest scop, in primul rand, va scrie cum se fac lucrurile in firma (proceduri pentru colegii noi si vechi). In al doilea rand, va ajuta managerul sa raspunda cat mai prompt, clar si concis la mailurile pe care le primeste in fiecare zi. In al treilea rand, va prelua cat mai multe din task-urile administrative ale managerului pentru a-i elibera cat mai mult timp. Persoana care ocupa acest post va fi mana dreapta a managerului in tot ceea ce priveste comunicarea.

Responsabilitati cheie:

- Sa scrie cum facem lucrurile in firma (ca sa le fie mai usor colegilor noi in viitor)
- Sa primeasca feedback pentru procedurile pe care le-a scris si sa le imbunatateasca
- Sa monitorizeze si organizeze inbox-ul managerului astfel incat sa fie pe zero
- Sa se consulte cu managerul pentru mailurile la care poate raspunde in numele lui si sa raspunda cat mai prompt
- Sa faca follow-up la mailurile pe care le-a trimis managerul pana se incheie activitatea (ex. primirea unui colet)
- Sa-l ajute pe manager sa ramana informat despre activitatile secundare (ex. mesaje pe care le-a arhivat, zile de nastere, evenimente etc.)
- Sa faca cafea, ceai, fresh de fructe / legume
- Sa comande mancare pentru pranz sau sa cumpere direct de la Mall
- Sa faca diverse cumparaturi necesare pentru viata si activitatea managerului
- Sa faca diverse rezervari (hotel, avion, frizer etc.) si sa cumpere bilete acolo unde e necesar
- Sa faca research pentru diferite subiecte necesare managerului
- Sa se asigure ca managerul are mereu apa si lamaie in birou
- Sa gestioneze activitatea menajerei (sa ii comunice daca e nevoie de ceva special, sa o plateasca etc.)
- Sa ajute managerul in organizarea de mici evenimente interne (training intern, sedinta etc.)
- Sa ajute managerul sa faca surprize placute colegilor lui, cadouri pentru zile de nastere etc.

Departament si sef direct:
- raspunde catre Office Manager si CEO


CERINTE

Abilitati, talente si competente:

- nivel de educatie: studii superioare;
- experienta in domeniu: nu este necesar dar poate fi un avantaj;
- certificari: nu este necesara o anumita diploma; poate fi un avantaj specializarea in comunicare;
- persoana proactiva si cu spirit de initiativa
- talentul de a te exprima bine in scris, clar si placut
- talentul de a intelege ordinea logica a activitatilor (ce faci prima data, a doua oara, a treia etc.)
- competente bune de lucru pe calculator (pachetul Office, utilizare internet etc.)
- viteza rapida de tastare la calculator
- competente de a citi si scrie bine in engleza
- talentul de a planifica bine si de a preveni ce poate sa mearga prost
- placerea de a primi feedback si capacitatea de a te adapta dupa feedback
- talentul de a crea reguli si a le urma
- talentul de a duce lucrurile la bun sfarsit
- abilitatea de a ordona si organiza lucrurile din jurul tau, programul de lucru etc.
- abilitatea de a vedea ce poate fi imbunatatit si de a imbunatati lucrurile
- atentie la detalii (de la cum sunt asezate cartile in biblioteca pana la erori gramaticale)


BENEFICII OFERITE

Locatie:
Facem 4 minute pe jos din birou de la noi pana in piscina la World Class (in Iulius Mall).

Tip job:
Full time, 8+ ore / zi, 5 zile / saptamana

11 motive sa lucrezi cu noi, la Bloomanity:

1. Ai libertatea sa fii tu insuti. Suntem o echipa tanara in care fiecare isi manifesta unicitatea in mod natural. “Sefii" sunt in primul rand parteneri si mentori cu care lucrezi impreuna, nu “superiori” ierarhici.

2. Obtinem rezultate si facem lucrurile sa se intample. Distractia noastra preferata este munca pe care o facem. Ca sa ai succes la noi in echipa, cel mai important este sa iti placa ceea ce faci. Credem ca nu exista performanta decat daca faci ce iti place si ai talent pentru jobul tau. Nu o sa iti cerem sa faci task-uri pentru care nu ai talent sau nu sunt in valorile tale.

3. Ai colegi extraordinari. Oamenii se alatura echipei noastre din 2 motive principale. Pentru ca cred in ceea ce facem si pentru ca stiu ca aici pot sa creasca cel mai mult.

4. Cresti asa cum nu ai mai crescut inainte. La noi in echipa, oamenii sunt platiti (la propriu) ca sa creasca. Exista un timp special dedicat pentru invatare, si este platit ca si timpul de lucru. Nu mai spunem nimic de cursurile frecvente la care mergem.

5. Faci o munca cu semnificatie. Nu este ca si cum ai lucra pentru vanzarea unui “detergent” sau altceva de care nu isi va aminti nimeni. Ceea ce facem schimba vietile oamenilor si putem sa dovedim asta cu sute de marturii scrise pe care continuam sa le primim in fiecare zi.

6. Recompensam bine atat efortul depus cat si rezultatele. Realizarile tale nu trec neobservate. Ne premiem frecvent pentru ceea ce facem bine si recunoastem meritele fiecaruia.

7. Este un loc de munca unde oamenii rad in mod... natural. Nu ne intelege gresit, suntem disciplinati si lucram sistemic. Dar nu suntem ca intr-o firma unde oamenii rad doar "pe terasa, in pauza”. Noi radem si in birou, in timp ce lucram. Credem ca e esential sa te simti bine in timp ce lucrezi.

8. Lucrezi intr-un loc frumos, cu multa lumina. Avem un birou mic (acum sunt doar 3 camere). Dar este intr-una din cele mai bune cladiri din Cluj. Avem multa lumina si jaluzele colorate. :-)

9. Suntem intelegatori cu timpul. Daca intarzii din cand in cand sau trebuie sa pleci cateva ore pentru un examen stim ca ai sa recuperezi singur acel timp. Nu te verifica nimeni cand pleci pentru ca integritatea proprie te tine responsabil mai mult decat supravegherea altei persoane.

10. Lucrezi pe un calculator de ultima generatie. Fiecare din echipa noastra primeste dupa un timp un Mac. Poate fi un iMac sau un MacBook Air care sa iti faca munca placuta si usoara.

11. Facem surprize misto. E in obiceiurile noastre sa ne surpindem clientii si colegii din cand in cand ca sa le facem ziua mai buna si viata mai frumoasa.

Termen limita pentru aplicare: Marti, 31 Mai, ora 10:00


DESCRIEREA FIRMEI

Bloomanity este o “editura” de secolul 21 care face tot ceea ce are nevoie un autor ca sa-si impartaseasca mesajul cu cat mai multi oameni. Echipa Bloomanity sunt “oamenii din spatele cortinei” care sustin autorul la impachetarea irezistibila a mesajului sau in produse si servicii, le promoveaza online inteligent si au grija de toate aspectele administrative in relatia cu clientii. Misiunea lor este sa imbunatateasca viata altor oameni.