Job expirat
-inregistreaza documentele , corespondenta care intra in companie si asigura distribuirea si arhivarea acestora;
-supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute;
- inregistrarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei la care are acces.
-realizarea activitatilor administrative si de protocol;
- ofera suport in diferite sarcini administrative
-elaborareaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de catre management
-asista directorul general in desfasurarea activitatilor si in proiectele pe care acesta le deruleaza;
-cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc)
-experienta pe un post similar prezinta un avantaj
-bune abilitati de comunicare, gandire analitica, capacitate de organizare si planificare
-cunostinte bune de limba engleza scris / vorbit
Se ofera salariu atractiv si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut.