Call Center Agent

UPA Solutions

09-05-2017 | EXPIRA LA 08-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Se va lucra in cadrul unei companii de turism, unde postul presupune oferirea suportului catre clienti in legatura cu rezervarile efectuate de acestia
Program: flexibil, se poate incepe la orice ora, cu conditia sa se lucreze 8 ore pe zi
Se cere:
-sa oferiti asistenta clientilor care doresc sa faca rezervari prin intermediul telefonului, prin email sau fax
-consultarea sistemului de booking si informatii pentru a fi in tema cu ofertele existente


CERINTE

-experienta in call center sau in industria travel
-experienta in a lucra cu clientii
-nivel avansat de limba engleza
-nivel avansat de orice limba straina


BENEFICII OFERITE

-salariu atractiv
-bonuri de masa
-bonus de limba (in functie de limba, bonusul poate sa difere)


DESCRIEREA FIRMEI

UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.

Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.

Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro