Job expirat
Menținerea contactului cu clienții in probleme ce țin de facturi / comenzi
Actualizarea în sistem a informațiilor legate de clienți
Oferă clienților informațiile necesare referitoare la facturi / comezi
Evaluarea creșterilor / scăderilor limitelor de credit și a noilor conturi
Limba germană la nivel avansat
Limba engleză la nivel cel puțin mediu
Studii superioare (în domeniul economic, reprezintă avantaj)
Foarte bune abilități de comunicare și muncă în echipă
Persoană organizată, atentă la detalii
Cunoștințe de MS Office
Dezvoltarea carierei într-o companie multinațională de succes
Pachet salarial atractiv
Suntem o firma de consultanta in domeniul resurselor umane din Sibiu si oferim servicii de recrutare si selectie de personal pentru pozitii de specialisti cu studii superioare, middle management si top management.
Prin munca si profesionalismul nostru, prin aprecierea clientilor nostri ne-am consolidat pozitia pe piata locala de consultanta resurse umane si ne-am castigat un loc de frunte printre companiile de consultanta HR din Sibiu.