Asistent Marketing

Hink HR

24-07-2015 | EXPIRA LA 23-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
Analizeaza in mod constant pozitia pe piata produselor din portofoliul firmei si tendintele pietei;
Ofera suport in crearea strategiei de marketing, in realizarea obiectivelor si in dezvoltarea de noi produse;
Efectueaza analize/feedback-uri pentru ofertele transmise;
Efectueaza analize asupra concurentei;
Asigura suport de marketing in scopul atingerii obiectivelor de vanzari;
Propune proiecte de marketing, implementeaza planul de activitati de marketing;
Prospecteaza piata, contacteaza potentiali clienti;
Intocmeste prezentari, rapoarte, analize.


CERINTE

Studii superioare (tehnice, marketing, economice);
Experienta in domeniul marketing - vanzari constituie avantaj
Cunostinte de business: piata, competitie, tendinte, produse;
Cunostinte avansate de limba engleza (constituie avantaj);
Cunostinte avansate operare PC (excel, power point)
Buna capacitate de analiza si spirit critic;
Capacitate de a interpreta rezultatele obtinute si de a gasi solutii de imbunatatire;
Abilitati de comunicare si negociere;
Persoana activa, dinamica, orientata catre rezultat.


BENEFICII OFERITE

Oferta
Pachet salarial atractiv;
Oportunitati de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

HINK este o companie de consultanţă in resurse umane infiinţată in Cluj-Napoca ce işi desfăşoară activitatea in următoarele arii de expertiză: recrutare şi selecţie profesională, administrare de personal şi procese, formare şi dezvoltare profesională, evaluare de performanţe şi consultanta on-site.

Misiunea companiei: in ziua de azi nu mai e suficient ca un angajat să indeplinească doar sarcinile aferente postului, ci se aşteaptă din partea acestuia să aibă iniţiativă şi să se angajeze in comportamente care vizează atingerea obiectivelor organizaţiei.

Mai mult, ritmul rapid al schimbării in companii determină ca cerinţele postului să fie demodate, iar accentul cade pe ceea ce se face suplimentar. Acest surplus se mai cunoaşte şi sub eticheta de extra mile: Oricine ţi-ar cere să il insoţeşti o milă, tu du-te şi nsoţeste-l două mile. Fiind o companie nou infiinţată putem afirma că ne angajăm să aducem o perspectivă nouă, diferită şi complexă asupra serviciilor de resurse umane pe care le furnizăm clienţilor noştri şi ne asumăm responsabilitatea de a parcurge acea extra mile cu fiecare client in parte.

Valorile companiei:

Munca in echipă: suntem o echipă coezivă, fiindcă suntem conştienţi că incă din prima zi un lider nu poate să facă nimic de unul singur dacă doreşte să reuşească, oricum am defini succesul, acesta implică intotdeauna formarea unei echipe performante.

Comunicarea: in industria serviciilor, valoarea care o aducem clientului constă in informaţie aceasta fiind esenţa relaţiilor şi colaborărilor de succes

Deschiderea spre invăţare şi adaptabilitate: invăţarea invăţării şi adaptabilitatea ne ajută să ne perfecţionăm continuu şi să ne menţinem la cotele cele mai ridicate de profesionalism.

Performanţa: performanţa in cazul nostru rezidă in calitatea muncii şi in profesionalism.

Orientare spre client: gandim strategic pentru a oferi clienţilor noştri servicii de calitate şi ne focusăm pe incheierea de colaborări pe termen lung.

Integritatea şi transparenţa serviciilor: considerăm că onestitatea este factorul principal pentru a menţine transparenţa in relaţii.