asistent manager / secretara

SC MYSOLUVIS CARE SRL

18-09-2014 | EXPIRA LA 27-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba germana scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei


CERINTE

- cunostinte de limba germana la nivel avansat
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie);
-corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Atitudini:
- sincer, dispus la colaborare


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem un partener competent si sigur pentru o colaborare in domeniul ingrijirii de batrani in Germania si ajutor casnic pentru acestia.