Asistent Manager Academie infrumusetare

Confidential

24-03-2017 | EXPIRA LA 23-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Indeplineste activitatile zilnice de secretariat;
2. Răspunde la e-mail-uri și telefoane;
3. Administreaza si distribuie documentele intrate si iesite din firma
4. Redacteaza corespondenta oficiala a firmei si contractele cu clientii;
5. Testează site-ul și aplicația .
6. Administreaza comenzile de birotica si marketing/publicitate;
7. Asigura transmiterea sarcinilor formulate de management in interiorul companiei;
8. Monitorizeaza imaginea online a companiei( facebook, etc.);
9. Actualizeaza conținut site;
10. Corectarea materialelor de marketing și vânzare;
11. Se implica in diverse proiecte si campanii (


CERINTE

1. Sa aiba o prezenta agreabila, atitudine pozitiva, sociabila si pro-activa;
2. Sa aiba placerea si abilitatea de a invata lucruri noi. Dacă nu învață, nu crește. Dacă nu crește, firma nu crește.
4. Să aiba capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca!
5. Să fie atentă la detalii si acuratetea datelor.
6. Sa răspunda la timp, chiar sub presiunea dead-line-urilor ambițioase;
7. Să fie harnică. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă;
8. Să știe să vorbească frumos la telefon și să scrie frumos (educat și corect);
9. Să se îmbrace frumos – da, imaginea ei/noastră transmite imaginea firmei;
10. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți colegi;
11. Să iubească să muncească si sa fie plina de energie;
12. Sa fie punctuală;
13. Să știe engleză, cel putin la un nivel MEDIU.
15. Sa cunoasca Microsoft Office suficient, astfel incat sa se descurce in orice program: Word, Excel, Power Point;
16. Cunostinte minime in marketing on-line( postare pe social media, continut pe site, etc.), constituie un avantaj;


BENEFICII OFERITE

1. Pachet salarial atractiv;
2. Atmosferă de lucru plăcută;
3. Seriozitate (nu am intarziat niciodata cu plata salariul și/sau a bonusurilor!)
4. Cursuri si training;
5. Mediu competitiv si colectiv tanar in care poti creste!