Asistent Manager

Azimut Vision

21-09-2017 | EXPIRA LA 21-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati de birou (operare calculator, editare date, comunicare la telefon, xerox, scanari, etc.)
Activitati de protocol (primit musafiri, facut cafea )
Comunicare cu clienti si furnizori (telefonic, in scris)

Program de lucru flexibil

Mediu de lucru placut
Salariu atractiv cu posibilitati de majorare

CV-ul se trimite la adresa office [at] azimutvision. ro


CERINTE

Atentie la detalii
Abilitati de comunicare la telefon
Abilitati de utilizare MS Office, email, Internet, etc.
Seriozitate
Punctualitate


DESCRIEREA FIRMEI

Am pornit in 2012 ca o firma de web design si e-marketing, orientata catre client. Ne-am implicat (si ne implicam in continuare) în diverse tipuri de proiecte de web design si web development, inclusiv de management al continutului, optimizare pentru motoarele de cautare, promovare pe retele sociale si realizare de magazine online.

Cautand angajati si colaboratori am observat ca este o mare carenta pe piata locurilor de munca de personal calificat in IT. Prin “calificat” nu ne referim la educatia persoanelor, ci la faptul ca o persoana angajata azi, maine ar trebui sa poata primi proiecte la care sa lucreze (singur sau in echipa), fara sa necesite training tehnic suplimentar.

Am inceput sa facem training-uri pentru oamenii nostri, dar pentru ca am avut cereri am decis sa tinem cursuri si pentru cei “din afara”, persoane care doresc sa isi gaseasca un loc de munca in IT.

Pentru ca locurile de munca in IT sunt bine platite, mult lume doreste sa lucreze in acest domeniu. Astfel ca, in timp, activitatile de training au devenit o componenta importanta a firmei noastre.