Asistent Manager

HINK HR

29-10-2014 | EXPIRA LA 28-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului:

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Elemente de secretariat si protocol;
Inregistrarea documentelor de intrare/iesire din cadrul companiei;
Stabilirea agendei Top Managementului;
Intocmirea diverselor documente, prezentari, etc;
Selectarea / trimiterea corespondentei;
Organizare evenimente, prezentari;
Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale; planificare, organizare, coordonare, monitorizare, etc;
Stabileste si intretine relatiile cu clientii atat la telefon, cat si la sediul firmei;
Promovarea ofertelor in cat mai multe medii, cautarea si gasirea de noi clienti, cunostinte solide de PC si internet
Gestionarea documentelor si informatiilor care intra si ies din companie, urmarirea sarcinilor si termenelor impuse.


CERINTE

Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Elemente de secretariat si protocol;
Inregistrarea documentelor de intrare/iesire din cadrul companiei;
Stabilirea agendei Top Managementului;
Intocmirea diverselor documente, prezentari, etc;
Selectarea / trimiterea corespondentei;
Organizare evenimente, prezentari;
Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale; planificare, organizare, coordonare, monitorizare, etc;
Stabileste si intretine relatiile cu clientii atat la telefon, cat si la sediul firmei;
Promovarea ofertelor in cat mai multe medii, cautarea si gasirea de noi clienti, cunostinte solide de PC si internet
Gestionarea documentelor si informatiilor care intra si ies din companie, urmarirea sarcinilor si termenelor impuse.


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea de a lucra intr-o companie de prestigiu;
Posibilitatea de a cosntrui o cariera;
Posibilitatea de avansare in structura firmei;
Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tanar si ambitios;
Pachet salarial atractiv;
Telefon mobil, laptop.


DESCRIEREA FIRMEI

HINK este o companie de consultanţă în resurse umane înfiinţată în Cluj-Napoca ce îşi desfăşoară activitatea în următoarele arii de expertiză: recrutare şi selecţie profesională, administrare de personal şi procese, formare şi dezvoltare profesională, evaluare de performanţe şi consultanta on-site.

Ne mandrim cu o echipa de Psihologi organizationali – atestati cu drept de libera practica in Psihologia Muncii si Organizationala cu experienta in Recrutare si Selectie, Traing si Formare, Evaluare de performante si Consultanta. Din experienta academica si cea profesionala am dobandit o gama larga de competente cu aplicabilitate in domenile Psihologiei si Managementului Resurselor Umane.

Având în vedere că în organizaţii schimbarea este singura constantă (Heraclit) şi este o experienţă de învăţare ne propunem ca prin serviciile pe care le livrăm să ne putem adapta atât noi ca şi companie cât şi colaboratorii/clienţii noştri oricărei situaţii, condiţii şi oricărui context nou.