Asistent Manager

DIMA CONSULTING GROUP

04-04-2014 | EXPIRA LA 04-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

-intocmeste / tehnoredacteaza diverse documente, oferte, rapoarte la cererea managementului, - participa la intalnirile cu autoritatile locale,
- actualizeaza pagina web, publica noutati despre activitatea firmei si editeaza newsletter-uri, - se ocupa de contabilitatea primara,
- mentine legatura cu Directorul General, ii ofera suport in planificarea agendei si pe partea administrativa.


CERINTE

- experienta pe posturi similare: secretariat, asistent manager, relatii cu publicul,
- studii superioare, - cunostinte de contabilitate primara,
- foarte bune abiliati de comunicare, de planificare si organizare, -atentie la detalii,
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat, - limba germana constituie un avantaj,
- cunostinte foarte bune operare PC: pachetul Office, internet, social media,

- o persoana pozitiva, adaptabila, serviabila si operativa.


*** Clientul nostru este un ONG elvetian, care se ocupa

cu protectia animalelor


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.