Analist de afaceri

ROMTELECOM

04-03-2013 | EXPIRA LA 03-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Efectueaza rapoarte specifice zilnic, saptamanal, lunar, asupra activitatii de vanzari Retail, pentru monitorizarea obiectivelor agreate la nivelul Regiunii si semnalarea imediata a oricaror deviatii sau probleme.
Efectuează periodic sau ocazional rapoarte/ analize cu privire la activitatea Diviziei de Vanzari Regionale, în termenele stabilite. Se asigură că sursa informaţiilor este corectă;
Interpretează rezultatele şi elaborează recomandări pentru îmbunătăţirea parametrilor, în limitele competenţelor;
Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse;
Întocmeşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte, analizează evoluţia parametrilor (vanzari, personal, calitatea procesului de vanzare, etc) şi o semnalează managementului;
In functie de evolutia vanzarilor, a fluctuatiei de personal aferent fortei de vanzare, de dezvoltare de noi servicii si produse, adapteaza si identifică noile nevoi de instruire şi dezvoltare a forţei de vânzăre;
Dupa caz,

- Stabileşte şi coordonează orarul de instruire, astfel incat sa asigure o derulare in timp util si la calitate maxima a acestuia;

- Crează materialele de training specifice, intr-o maniera eficienta, care sa poate fi asimilata de forta de vanzare si duplicata in functie de necesitatile de afaceri, fara generarea de costuri suplimentare;

- Susţine training în vederea îmbunătăţirii cunoştintelor, aptitudinilor şi potenţialului personalului de vânzări;

Efectuează activităţi de secretariat, organizeaza si tine evidenta agendei directorului cu intalnirile de lucru si problemele de rezolvat aflate pe ordinea de zi, pentru a facilita comunicarea si relatiile in cadrul si in afara organizatiei, etc;


CERINTE

Studii superioare, de preferinta economice.
Minimum 2 ani experienţă similara.
Minimum 1 an experienţă in vanzari.
Experienta in sfera sustinerii activitatilor de training constituie avantaj.
Bune cunoştinte de operare pe calculator (Excel, Power Point, Word, constituirea de baze de date)
Bune cunostinte de limba engleză
Abilităţi de lucru în echipă si de comunicare
Gândire analitică si logica
Tenacitate si persuasiune
Punctualitate
Initiaţivă
Ascultare activă


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...