Operator call center

Ropeco Bucuresti SRL

18-04-2017 | EXPIRA LA 20-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- Preluarea solicitarilor si repartizarea acestora catre echipajele de interventie;
- Transmiterea corecta a informatiilor cu privire la solicitarile preluate;
- Completarea corecta a datelor in interfata web Dispecerat;
- Programari in functie de solicitari;
- Transmite corect toate informatiile primite de la client catre personalul competent pentru solutionare;
- Comunica clientului tariful solicitarii si timpii de interventie conform grilei de preturi;
- Intocmeste devizele cu pretul componentelor necesare;
- Completeaza si intocmeste toate documentele si inregistrarile specifice activitatii desfasurate;
- Raporteaza inchiderea interventiilor;


CERINTE

Cerinte:
- Bune cunostinte de operare calculator
- Abilitati de comunicare si ascultare
- Abilitate de a lucra in echipa
- Abilitati de invatare rapida
- Orientare catre rezultate
- Cunostinte minime de limba engleza


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- Pachet salarial motivant
- Bonuri de masa
- Contract de munca perioada nedeterminata
- Transport asigurat si decontat
- Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut si dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

ROPECO Bucuresti este o societate mixta romano-elvetiana, infiintata in anul 1993, cu o experienta de peste 24 de ani pe piata de specialitate, oferind solutii software si hardware care inglobeaza inalta tehnologie testata cu succes la nivel mondial.

ROPECO se impune pe piata, atat prin strategiile adoptate pentru satisfacerea nevoilor clientilor sai, cat si prin adaptarea rapida la dinamica pietei si dezvolatrea unor relatii de colaborare cu furnizori de renume mondial.

Activitatea ROPECO se bazeaza pe o echipa tanara, dinamica, formata din peste 100 de profesionisti care se identifica cu solutiile de succes pentru clientii sai.