IT software

SMC

01-07-2014 | EXPIRA LA 31-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Asigura preluarea si urmarirea tichetelor HelpDesk din partea utilizatorilor finali;
-Asigura diagnoza primara a problemelor semnalate prin tichetele HelpDesk;
-Asigura primul nivel de rezolvare (Level 1) a tichetelor HelpDesk;
-Diverse raportari specifice;
-Disponibilitate la apeluri de urgenta;
-Putere de concentrare in situatii de stres, hotarare in luarea deciziilor in timp util
-Spirit analitic, atentie la detalii, initiativa, responsabilitate


CERINTE

Studii superioare de informatica;
Cunostinte HTML/CSS, MS SQL Server;
Cunostinte solide de MS Office;
Configureaza si intretine aplicatiile IT conform cerintelor de business;
Dezvolta rapoarte ad-hoc cerute de business, realizeaza investigatii si analize pe baza de incidente;
Dezvolta la cerere interfete intre bazele de date si alte sisteme;
Supravegheaza aplicatiile de business in scopul reducerii sau evitarii nefunctionarii acestora;


DESCRIEREA FIRMEI

Servicii medicale