100

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 4
Reprezentant servicii tehnice clienti
  • - Pentru o importanta companie internationala, recrutam Reprezentant servicii tehnice clienti Bucuresti. Cerinte:
  • - Foarte bune abilitati de comunicare (oral si scris);
  • - Excelente cunostinte gramaticale;
  • - Abilitate de insusire rapida a informatiilor dobandite in training;
  • - Studii medii (absolvite cu diploma de bac) si/sau universitare absolvite sau in curs de absolvire (studenti)

16 posturi disponibile (6 aplicanti)

29-01-2016 BUCURESTI
Agent Servicii Clienti - Inbound (preluare apeluri)
  • - Pentru o importanta companie din domeniul furnizarii energiei electrice, recrutam agent servicii client: Abilitati solicitate:
  • - Abilitati de gandire sintetica si analitica;
  • - Abilitati de rezolvare a problemelor;
  • - Atentie distributiva;
  • - Inteligenta numerica si verbala;
  • - Abilitati de gestionare a emotiilor;
  • - Disponibilitate de a intelege nevoile clientului si a gasi solutii echitabile. Set de competente:
  • - Invatare rapida;
  • - Spirit de echipa;
  • - Time management;
  • - Comunicare eficienta;
  • - Orientare catre client;
  • - Capacitatea de a lucra sistematic, organizat.

17 posturi disponibile (9 aplicanti)

29-01-2016 BUCURESTI
Telesales - pachet salarial atractiv + tichete de masa + ...
  • - Profilul solicitat:
  • - Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat (studiile superioare reprezinta un avantaj). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • - Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere
  • - Foarte bune abilităţi de comunicare
  • - Foarte bune abilităţi de ascultare
  • - Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
  • - Stabilitate emoţională
  • - Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
  • - Capacitate de a lucra în condiţii de stres
  • - Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi
  • - Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei
  • - Cunoştinţe PC.

21 posturi disponibile (9 aplicanti)

29-01-2016 BUCURESTI
Bucuresti Operatori call center limba italiana
  • - Siamo costantemente alla ricerca di persone dinamiche e intraprendenti, che abbiano voglia di misurarsi ogni giorno con nuove sfide e opportunità, per crescere insieme a noi con spirito di squadra e passione nei confronti del cliente. Il candidato ideale deve :
    - conoscere ad un buon livello la lingua italiana ;
    - avere conoscenza minima del PC ( Word, Excel );
    - avere capacita di lavorare individualmente e/o in gruppo per il raggiungimento degli obbiettivi, anche in situazioni di stress; Non è necessario avere esperienza precedente nel settore call center.

50 posturi disponibile (3 aplicanti)

29-01-2016 BUCURESTI
Angajam OPERATORI INTRODUCERE DATE
  • - Cerinte:
  • - Amabilitate, diplomatie
  • - Buna operare calculator (viteza e importanta)
  • - Atentie la termenele limita si constiinciozitate
  • - Atentie distributiva
  • - Minima experienta in call
  • - center
  • - Disponibilitate de a lucra in weekend (sambata), atunci cand este necesar .

4 posturi disponibile (41 aplicanti)

28-01-2016 BUCURESTI
Bucuresti: OPERATORI CALL CENTER , Bucuresti
  • - Cerinte:
  • - Bune abilitati de comunicare
  • - Amabilitate, diplomatie
  • - Buna operare calculator (viteza e importanta)
  • - Atentie la termenele limita si constiinciozitate
  • - Atentie distributiva
  • - Minima experienta in call
  • - center
  • - Disponibilitate de a lucra in weekend (sambata), atunci cand este necesar

4 posturi disponibile (15 aplicanti)

28-01-2016 BUCURESTI
Customer service agent- inside sales- companie transport
  • - Experienta min 2 ani pe un post similar: CUSTOMER CARE / CUSTOMER SERVICE / TELESALES Persoana dinamica, cu orientare catre client, comunicativa si dispusa la efort sustinut . Cunostinte limba Engleza: avansat

2 posturi disponibile (4 aplicanti)

27-01-2016 BUCURESTI
Customer Service Representative with German
  • - What are we looking for? An advanced German level is mandatory and you will also need a good level of English to do the job right. You will work as part of a large and friendly team so it’s important to be a team player. We like customer management skills as well as a keen eye for details and problem solving attitude. And we will value your willingness to learn!

1 post disponibil (0 aplicanti)

27-01-2016 BUCURESTI
Operator Call Center * 2 fete
  • - Se caută o persoană cu o bună capacitate de ascultare și înțelegere, bine organizată și comunicativă. Aceasta trebuie să dea dovadă de dinamism, flexibilitate și adaptabilitate, cu un nivel de atenție peste medie, fire deschisă și orientată către nevoile clientului.

2 posturi disponibile (3 aplicanti)

27-01-2016 BUCURESTI
Operatori call center in limba italiana
  • - persoana comunicativa ,dinamica , activa , cu inițiative , dornica de a învăța rapid.
  • - spirit de echipa , seriozitate , punctualitate și flexibilitate fata de locul de munca .
  • - cunoaste bine limba italiana.
  • - Tele
  • - marketing/vanzari: promovarea si vanzarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei.

10 posturi disponibile (4 aplicanti)

27-01-2016 BUCURESTI Alte orase

100 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
TELESALES AGENT- servicii de transport/ logistice
  • - Experienta anterioara in activitate de telesales
  • - minimum 2 ani;
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune, limbaj fluent, vocabular bogat si expresiv;
  • - Orientare catre rezultat si capacitate de organizare. Intelegerea importantei clientului;
  • - Bune cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, etc.);
  • - Studii finalizate;
  • - Limba Engleza: Nivel mediu (Obligatoriu);
  • - Experienta intr
  • - o pozitie similara intr
  • - o companie de transport sau logistica reprezinta un real avantaj.

3 posturi disponibile (8 aplicanti)

26-01-2016 BUCURESTI
Telesales
  • - Studii superioare;
  • - Experienta in vanzari/call center minim 6 luni;
  • - Limba engeleza la un nivel conversational;
  • - Disponibilitate pentru lucru pe teren ;
  • - Cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);
  • - Orientare catre client;
  • - Orientare catre rezultat;

1 post disponibil (3 aplicanti)

26-01-2016 BUCURESTI
Agent relatii clienti - entry level
  • - Educatie/ Experienta:
  • - Studii medii/student/proaspat absolvent;
  • - Limba engleza
  • - fluent (o a doua limba straina constituie avantaj, in special italiana sau spaniola);
  • - Cunostinte operare PC. Aptitudini:
  • - Capacitate de a invata rapid si claritate in exprimare;
  • - Atitudine pozitiva, spirit de echipa, entuziasm;
  • - Atentie la detalii;
  • - Multi
  • - tasking;
  • - Abilitati foarte bune de comunicare si ascultare;
  • - Orientare catre client;
  • - Dorinta de munca si dezvoltare profesionala;
  • - Disponibilitate pentru program de lucru in ture (07:00
  • - 15:00; 15:00
  • - 23:00; 23:00
  • - 07:00) si in weekend.

1 post disponibil (10 aplicanti)

26-01-2016 BUCURESTI
Customer Service Representative
  • - Adecco Permanent Placement is looking for its client, for a Customer Service Representative. Ideal Candidate for this Position Fluency in English (both spoken and written) Verbal and written communication skills Listening skills Problem solving and analysis Customer service orientation PC skills (MS Word, MS Excel, MS Outlook) Attention to detail Ability to solve urgent matters and work under pressure Good communication skills Familiarity with warranty (nice to have)

1 post disponibil (5 aplicanti)

26-01-2016 BUCURESTI
Operator call-center - Bucuresti
  • - Candidatul ideal:
  • - prezinta disponibilitate de lucru in ture;
  • - experinta in activitatea de call
  • - center, reprezinta un avantaj;
  • - bune abilitati de comunicare si relationare;
  • - atentie distribuitiva, seriozitate si punctualitate.
  • - are domiciliul in Bucuresti.

2 posturi disponibile (10 aplicanti)

25-01-2016 BUCURESTI
Senior customer support consultant
  • - Candidatul ideal are abilitati dezvoltate de comunicare si relationare cu clientii la telefon, capacitatea de a transfera cunostinte altor persoane, flexibilitate. Cautam persoane proactive, implicate, cu inalte standard morale, serioase, cu aspect si tinuta profesionista. De asemenea, ne dorim candidati cu atitudine entuziasta, dedicati, “self learner”.

1 post disponibil (8 aplicanti)

24-01-2016 BUCURESTI
Angajam operatori sondaje, consultanti marketing
  • - Abilitati de comunicare
  • - Spirit de echipa
  • - Seriozitate

3 posturi disponibile (6 aplicanti)

Confidential 23-01-2016 BUCURESTI
Operator Call Center Incoming
  • - Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, analiza si sinteza; Experiența într
  • - o poziție similară este obligatorie; Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții; Spirit de echipă; Rezistență la stres și flexibilitate; Abilitati de operare PC; Cunoasterea limbii engleze;

1 post disponibil (15 aplicanti)

22-01-2016 BUCURESTI
Administrator de productie tehnologie si suport IT
  • - Studii Participa la studii de prognoza si de implementare de echipamente IT, aplicatii/programe. Participa la studiul de evolutie a tehnologiei in cadrul perimetrului in care are responsabilitati. Furnizeaza elementele pertinente si actualizate de calcul al costurilor de intretinere in cadrul gestiunii financiare a serviciilor. Experienţă profesională: Experienta in administrarea mediilor informatice specifice domeniului financiar
  • - bancar Experienta in administrarea si supravegherea hard si soft a echipamentelor IT si a infrastructurii de retea de comunicatii; Experienta in administrarea si utilizarea instrumentelor transversale de monitorizare si alarmare specifice Studii superioare de profil (absolvent studii tehnice de specialitate IT (Institutul Politehnic – Automatica si Calculatoare, Electronica, Academia de Studii Economice
  • - Facultatea de Statistica, Cibernetica si Informatica Economica; Facultatea de Matematica
  • - Informatica sau echivalente); Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware ; Cunostinte generale sau specifice SO, baze de date, middleware Cunostinte generale sau specifice in domeniul solutiilor de monitorizare software si hardware Cunostinte generale si specifice solutii software Call Center – tehnologie Genesys, IVR, Mediatel Cunostinte generale sau specifice de programare shell script Cunostinte generale sau specifice networking Cunostinte minime metodologie ITIL Cunoaste derularea proceselor de change management, incident si problem management

1 post disponibil (19 aplicanti)

22-01-2016 BUCURESTI
Reprezentant relatii clienti (in Banking)
  • - Candidatul ideal: Abilităţi excelente de comunicare şi o atitudine orientată spre client; Atitudine pozitivă, dorinţa de a învaţa lucruri noi; Cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, MS Office); Punctualitate şi abilitatea de a face mai multe activităţi în acelasi timp; Auto
  • - motivat şi cu spirit de echipă; Experienţă anterioară într
  • - un call center constituie un avantaj; Experienţă anterioară sau studii în domeniul bancar reprezintă un avantaj.

1 post disponibil (30 aplicanti)

22-01-2016 BUCURESTI

100 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Agent telesales
  • - Candidatul ideal Experienta de call center prezinta un avantaj; Experienta in vanzari B2B, prezinta avantaj; Crearea unui portofoliu de clienti si dezvoltarea relatiei de parteneriat cu clientii existenti; Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Prezenta agreabila; Abilitati de negociere; Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Atitudine pozitiva si proactiva si un spirit de echipa foarte bine dezvoltat; Disponibilitate pentru activitate de teren cel putin 50% din timpul de lucru; Cunostinte de operare pe computer (ex: pachetul Microsoft Office, e
  • - mail)

3 posturi disponibile (4 aplicanti)

21-01-2016 BUCURESTI
Analist baze de date
  • - Studii:
  • - Studii superioare Experienţa în muncă:
  • - Minim 1 an de experienta in elaborarea de analize statistice si rapoarte Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • - Orientare catre client;
  • - Orientare catre rezultate;
  • - Capacitate de analiza si sinteza;
  • - Cunostinte avansate de operare MS Office;
  • - Cunoasterea aplicatiilor din Call Center;
  • - Spirit de echipa.

1 post disponibil (18 aplicanti)

21-01-2016 BUCURESTI
Inginer de Sistem IT
  • - Studii: Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc). Experienţa în muncă: Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT; Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii. Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP
  • - UX; Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea; Inţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie; Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel); Cunoştinţe de hardware (componente, periferice); Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni); Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi; Cunoştinţe de verificare şi validare sistem; Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă; Orientare spre client; Lucru în echipă; Rezistenţă la lucru în condiţii de stres; Persoană organizată şi proactivă; Lucrează în ture; Limba engleză nivel mediu; Capacitate de a lua decizii; Capacitate de analiză şi sinteză; Comportament proactiv.

1 post disponibil (7 aplicanti)

20-01-2016 BUCURESTI
Junior Back – Office Agent with English & French
  • - Proficiency in English and French is mandatory;
    - Customer Service Orientation;
    - Adherence to Company values;
    - Proficiency in MS office applications
    - Nice to have experience for a leading hotel chain, travel background
    - General knowledge of major countries, cities and hotel chains
    - Excellent communications and interpersonal skills
    - Ability to grasp concepts quickly and prioritize multiple tasks and responsibilities
    - Varying problem solving approaches
    - Ability to work independently and multi
  • - task with minimum supervision in a dynamic work environment
    - Ability to meet deadlines, providing accurate and thorough results
    - Strong attention to detail and accuracy
    - Good time management and organization skills
    - Ability to work under pressure and handle stress

1 post disponibil (0 aplicanti)

20-01-2016 BUCURESTI
Telesales Talents for Europe
  • - Key skills:
  • - advanced level of English;
  • - solid online prospecting skills;
  • - self motivated to hit targets with a ‘’can
  • - do’’ attitude;
  • - highly organized and able to demonstrate excellent time management;
  • - willingness to learn, flexible and adaptable;
  • - ability to work independently and as well as part of a team;
  • - creative thinking skills for problem solving.

1 post disponibil (4 aplicanti)

20-01-2016 BUCURESTI

100 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: