70

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 3
Administrator de productie tehnologie si suport IT
  • - Studii Participa la studii de prognoza si de implementare de echipamente IT, aplicatii/programe. Participa la studiul de evolutie a tehnologiei in cadrul perimetrului in care are responsabilitati. Furnizeaza elementele pertinente si actualizate de calcul al costurilor de intretinere in cadrul gestiunii financiare a serviciilor. Experienţă profesională: Experienta in administrarea mediilor informatice specifice domeniului financiar
  • - bancar Experienta in administrarea si supravegherea hard si soft a echipamentelor IT si a infrastructurii de retea de comunicatii; Experienta in administrarea si utilizarea instrumentelor transversale de monitorizare si alarmare specifice Studii superioare de profil (absolvent studii tehnice de specialitate IT (Institutul Politehnic – Automatica si Calculatoare, Electronica, Academia de Studii Economice
  • - Facultatea de Statistica, Cibernetica si Informatica Economica; Facultatea de Matematica
  • - Informatica sau echivalente); Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware ; Cunostinte generale sau specifice SO, baze de date, middleware Cunostinte generale sau specifice in domeniul solutiilor de monitorizare software si hardware Cunostinte generale si specifice solutii software Call Center – tehnologie Genesys, IVR, Mediatel Cunostinte generale sau specifice de programare shell script Cunostinte generale sau specifice networking Cunostinte minime metodologie ITIL Cunoaste derularea proceselor de change management, incident si problem management

1 post disponibil (16 aplicanti)

02-12-2014 BUCURESTI
Inginer vanzari - IT / Telecomunicatii
  • - contactarea potentialilor clienti si reprezentarea societatii in fata acestora
  • - indeplinirea planului de vanzari
  • - semnarea si negocierea contractelor
  • - urmarirea contractelor in derulare (respectarea termenelor si buna indeplinire a conditiilor contractuale)
  • - prospectarea pietei
  • - promovarea si prezentarea produselor societatii

2 posturi disponibile (5 aplicanti)

02-12-2014 BUCURESTI
Operator call-center
  • - Abilitati de comunicare si negociere,voce placuta,rabdare. Operare PC Studii medii

1 post disponibil (38 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI
Specialist de Proiect - Departament Retentie
  • - Studii:
    - Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie. Experienţa în muncă:
    - Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare;
    - Experienţă minim 2 ani într
  • - un post similar (experienţă în activitatea de call
  • - center e un plus);
    - Experienţă în crearea, implementarea şi administrarea eficientă a sistemelor de raportare. Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
    - Abilităţi de comunicare şi prezentare;
    - Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
    - Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
    - Capacitatea de a livra rezultate în termen;
    - Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor. Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
    - Ierarhizarea priorităţilor;
    - Managementul mai multor task
  • - uri simultan;
    - Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
    - Orientare spre rezultate;
    - Aptitudini organizatorice;
    - Engleză – nivel foarte bun.

1 post disponibil (12 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI
Agent de colectare- departamentul call center
  • - Experienta in domeniul colectarii debitelor constituie avantaj Excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune Capacitate analitica si atentie la detaliu Capacitate de a lucra sub presiune Spirit de echipa Orientat catre realizarea obiectivelor Cunostinte operare PC Studii superioare (finalizate sau in curs) constituie avantaj dar nu este un criteriu eliminatoriu

1 post disponibil (34 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI Alte orase
Customer Service Representatives - French speaker
  • - Knowledge, Skills, and Abilities Technical (IT) Education Call centre/customer service experience Procedure Knowledge Help desk procedures Excellent aptitude for technical troubleshooting and problem solving System Knowledge: Microsoft office applications Basic knowledge on OSX & Linux Knowledge of computer software and hardware Skill Set Enthusiasm for passing on technical knowledge and experience Excellent product and general technical knowledge Ability to work unsupervised Good communication skills (oral/written) in English & 2 other languages Keyboard skills: accurate and relatively swift typing Ability to extract pertinent information from that given by customers and to succinctly and accurately describe the issue or complaint. Basic complaint and conflict resolution skills.

1 post disponibil (0 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI
Consilier clienti - limba franceza
  • - Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat;
  • - Abilitati de operare PC;
  • - Bune abilitati de comunicare;
  • - Atitudine proactiva si manifestarea disponibilitatii continue fata de clienti;
  • - Abilitatea de a lucra intr
  • - un mediu solicitant si intr
  • - un ritm sustinut;
  • - Capacitatea de invatare rapida si abilitatea de a lua decizii cu rapiditate intr
  • - un mediu stresant.

50 posturi disponibile (3 aplicanti)

26-11-2014 BUCURESTI Alte orase
Specialist servicii clienti/ Operator Telesales Part-Time
  • - Educatie: Studii medii/superioare. Experienta: Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj. Cunostinte PC: MS Office Competente / Abilitati Abilităţi de negociere şi vânzare, Abilităţi de comunicare, Abilităţi de ascultare, Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, Autocontrol, Stabilitate emoţională, Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru Capacitate de a lucra în condiţii de stres; Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi; Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom Limba engleza
  • - nivel mediu.

1 post disponibil (33 aplicanti)

25-11-2014 BUCURESTI
Specialist de Proiect - Departament Retentie
  • - Studii:
    - Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie. Experienţa în muncă:
    - Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare;
    - Experienţă minim 2 ani într
  • - un post similar (experienţă în activitatea de call
  • - center e un plus);
    - Experienţă în crearea, implementarea şi administrarea eficientă a sistemelor de raportare. Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
    - Abilităţi de comunicare şi prezentare;
    - Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
    - Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
    - Capacitatea de a livra rezultate în termen;
    - Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor. Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
    - Ierarhizarea priorităţilor;
    - Managementul mai multor task
  • - uri simultan;
    - Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
    - Orientare spre rezultate;
    - Aptitudini organizatorice;
    - Engleză – nivel foarte bun.

1 post disponibil (11 aplicanti)

25-11-2014 BUCURESTI
Operator departament asistenta
  • - cunoasterea limbii engleze, nivel avansat scris, citit, vorbit
  • - capacitatea foarte buna de comunicare si relationare cu partenerii ,de afaceri, atentie distributiva,
  • - personalitate energica ,gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
  • - cunostinte operare PC(Windows, Microsoft Word si Excel, Internet)

1 post disponibil (28 aplicanti)

25-11-2014 BUCURESTI

70 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Manager
  • - Disponibilitate la program prelungit;
  • - Rezistenta la stres;
  • - Permis de conducere categoria B;
    - Cunostinte teoretice si practice de vanzari, experienta in vanzari;
    - Buna cunoastere a pietei si produselor;
    - Persoane motivate, dinamice, ambitioase, entuziaste, flexibile si cu initiativa;
    - Spirit de echipa;
    - Bune abilitati de organizare si conducere;
    - Gandire strategica;
    - Cunostinte Word, Excel;

2 posturi disponibile (40 aplicanti)

25-11-2014 BUCURESTI
Junior Account Manager
  • - Skills and personality:
    - Fluency in English is a must – both speaking and writing;
    - Experience in direct sales or brokerage is a plus;
    - Telecom background (would be a big plus);
    - Inter
  • - cultural environment exposure;
    - Integrity;
    - Presentation and negotiation skills;
    - Strong internal motivation and passion in action;
    - Enterprise and efficiency;
    - Good organization of work (important in realization of many projects);
    - PC literate.

4 posturi disponibile (19 aplicanti)

24-11-2014 BUCURESTI
Junior Business Developer
  • - Ai nevoie de minte deschisa, proactivitate, simtul umorului, dar si de: Experienta in promovarea serviciilor companiei (B2B); Abilitati in realizarea de research
  • - uri pentru a identifica potentiali clienti Cunostinte pentru prospectarea pietei, calificarea corecta a potentialilor clienti si stabilirea intalnirilor de prezentare / vanzare. Cele de mai sus vor primi un plus daca ai minim 1 an experienta intr
  • - un call center – divizia business, iar persuasiunea, spiritul analitic si seriozitatea sunt atributele care te recomanda. Iti garantam ca iti vom multiplica exponential cunostintele tehnice si pe cele de fussball. Hai sa ne cunoastem daca iti doresti sa te dezvolti profesional si daca vrei sa lucrezi intr
  • - o companie in care parerea ta chiar conteaza! Ce optiuni ai:
    - ne trimiti CV
  • - ul tau pe adresa hr@inotec.ro
    - ne suni la 0745 054 503 si stabilim o intalnire sa ne cunoastem

2 posturi disponibile (5 aplicanti)

24-11-2014 BUCURESTI
Customer support (German & English)
  • - Cunoasterea foarte buna a limbii germane si engleze la nivel conversational
  • - Stabilitate profesionala

3 posturi disponibile (3 aplicanti)

24-11-2014 BUCURESTI
Angare supervisor call center lb. italiana (BUCURESTI)
  • - Cerințe candidat: ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite ➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări. ➢ Cel puțin un an de experiență într
  • - un call center. ➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane. ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite. ➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word. ➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe. Sarcini candidat: ➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center. ➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru. ➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților. ➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt. ➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent. ➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente. ➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță. ➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale. ➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.

1 post disponibil (8 aplicanti)

Confidential 23-11-2014 BUCURESTI
Angajare supervisor call center lb. italiana (BUCURESTI)
  • - Cerințe candidat: ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite ➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări. ➢ Cel puțin un an de experiență într
  • - un call center. ➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane. ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite. ➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word. ➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe. Sarcini candidat: ➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center. ➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru. ➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților. ➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt. ➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent. ➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente. ➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță. ➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale. ➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.

1 post disponibil (7 aplicanti)

Confidential 22-11-2014 BUCURESTI
Angajare supervisor call center lb. italiana (BUCURESTI)
  • - Cerințe candidat: ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite ➢ Cel puțin doi ani de experiență în vânzări. ➢ Cel puțin un an de experiență într
  • - un call center. ➢ Experiență anterioară în organizarea și coordonarea unei echipe de cel puțin cinci persoane. ➢ Cunoașterea limbii italiene la nivel foarte avansat care să ofere posibilitatea de a recunoaște eventualul accent regional și aspectele culturale implicite. ➢ Cunoștințe foarte bune în utilizarea suitei Microsoft Office, în mod expres Outlook, Excel, PowerPoint și Word. ➢ Disponibilitate pentru posibile deplasări externe. Sarcini candidat: ➢ Organizarea și coordonarea unui departament de call center. ➢ Însușirea repertoriului companiei și studierea constantă a pieței de lucru. ➢ Realizarea strategiilor de vânzare și abordare a clienților. ➢ Preluarea apelurilor în caz de necesitate sau a celor de profil înalt. ➢ Instruirea personalului nou cât și îmbunătățirea celui existent. ➢ Întocmirea de rapoarte, evaluări de personal și documentații aferente. ➢ Monitorizarea personalului de lucru și realizarea indicilor de performanță. ➢ Stabilirea de ședințe, obiective și statistici săptămânale. ➢ Motivarea spiritului de echipă și promovarea unei comunicări pozitive.

1 post disponibil (3 aplicanti)

Confidential 22-11-2014 BUCURESTI
Tehnician IT (Intership/Junior/Senior)
  • - Cerințe
  • - asiguri suport IT specializat utilizatorilor pentru rezolvarea incidentelor cauzate de software/calculatoare/retea
  • - pregătești documentarea și raportarea activitați către clienți in sistemul de ticketing
  • - cunoștințe diagnosticare și depanare hardware și software
  • - cunoștințe diagnosticare și depanare rețele calculatoare/conexiuni internet
  • - experiența in utilizarea soft
  • - urilor tip remote desktop
  • - cunoștințe pentru instalarea/configurarea/depanarea softurilor uzuale : SO Windows, clienți email(outlook, thunderbird), softuri tip office, cad
  • - cunoștințe de configurarea și depanarea conturilor de email ( POP3/IMAP/Webmail) Se consideră avantaj :
  • - experiență in posturi similare
  • - cunoștințe instalare/configurare servere Windows/Linux (ad,mail,samba,ftp,http,dns,routare)
  • - cunoștințe avansate de networking
  • - cunoștințe de programare bash, perl sau php sau webdesign HTML/CSS
  • - cunoștințe de mentenanța a imprimantelor si multifuncționalelor (curatare, mentenantă, reincărcare cartușe)

2 posturi disponibile (17 aplicanti)

21-11-2014 BUCURESTI
Account Manager
  • - good knowledge of English is a must, while any other European language is a plus;
  • - excellent communication skills;
  • - hard working and positive;
  • - experience in sales is preferred;
  • - experience in capital markets (an advantage.

5 posturi disponibile (24 aplicanti)

19-11-2014 BUCURESTI
Call Center Advisor - high education sector
  • - Very good English speaker
  • - Excellent telephone manner/sound knowledge of telephone etiquette
  • - Ability to maintain enthusiasm and a high level of motivation while on the telephone
  • - Good verbal and written communication skills – fast and correct typing, ability to create grammatically correct responses without any spelling errors
  • - Minim 2 years experience as call center agent

1 post disponibil (19 aplicanti)

19-11-2014 BUCURESTI

70 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: