81

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 4
Customer Service Representative
  • - You will be daily interacting with Italy so your fluency in Italian will make a difference. And English will be the daily language within the company. Your team is diverse and friendly so it’s important to be a team player. We like customer management skills, as well as a keen eye for details and problem solving attitude. And we will value your willingness to learn!

1 post disponibil (9 aplicanti)

09-10-2014 BUCURESTI
Agent Servicii Clienti-inbound
  • - Studii medii/superioare
  • - Abilitati in operarea pe calculator
  • - Abilitati de comunicare si relationare foarte bune
  • - Atent la detalii
  • - Orientare catre rezultate
  • - Limba engleza
  • - nivel mediu

35 posturi disponibile (33 aplicanti)

09-10-2014 BUCURESTI
Operator facturare / Relatii cu clientii
  • - Persoana sociabila, capabila de a gasi solutii, comunicativa. Dornica de a dezvolta o cariera in management incepand de jos.

1 post disponibil (243 aplicanti)

09-10-2014 BUCURESTI
Reprezentant Servicii Tehnice Clienti
  • - Studii medii/superioare
  • - Abilitati in operarea pe calculator
  • - Abilitati de comunicare si relationare foarte bune
  • - Atent la detalii
  • - Rezistenta la stress
  • - Orientare catre rezultate

30 posturi disponibile (34 aplicanti)

09-10-2014 BUCURESTI
Operator Call Center
  • - Studii medii
  • - Abilitati de comunicare
  • - Operare PC

5 posturi disponibile (102 aplicanti)

08-10-2014 BUCURESTI
Specialist de Proiect - Departament Retentie
  • - Studii:
    - Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie. Experienţa în muncă:
    - Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare;
    - Experienţă minim 2 ani într
  • - un post similar (experienţă în activitatea de call
  • - center e un plus);
    - Experienţă în crearea, implementarea şi administrarea eficientă a sistemelor de raportare. Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
    - Abilităţi de comunicare şi prezentare;
    - Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
    - Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
    - Capacitatea de a livra rezultate în termen;
    - Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor. Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
    - Ierarhizarea priorităţilor;
    - Managementul mai multor task
  • - uri simultan;
    - Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
    - Orientare spre rezultate;
    - Aptitudini organizatorice;
    - Engleză – nivel foarte bun.

1 post disponibil (35 aplicanti)

08-10-2014 BUCURESTI
Customer Service Representative | Amazon
  • - Client oriented; Call Center experience; Fluency in English.

1 post disponibil (13 aplicanti)

08-10-2014 BUCURESTI Alte orase
Specialist de proiect - Proprietati Imobiliare
  • - Studii: Studii superioare (economice, tehnice, management, marketing); Cursuri de specializare in Managementul Proiectelor. Experienţa în muncă: Experienta relevanta de minim 3 ani într
  • - o pozitie de coordonare proiecte in companii multinationale, experinta in companii de tip Big 4 reprezinta un avantaj. Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Excelente abilitati de comunicare, putere de convingere si influenta; Excelente abilităţi de coordonare, planificare si organizare; Orientare catre client; Orientare catre rezultate; Flexibilitate; Excelente abilităţi de analiza si sinteza; Buna capacitate de gestionare eficienta a timpului; Excelente abilitati de operare PC si de lucru cu programe de specialitate: MsOffice, MsProject, Visio etc.; Limba engleză
  • - nivel avansat.

1 post disponibil (40 aplicanti)

07-10-2014 BUCURESTI
Consultant Relații Clienti
  • - Persoana activa, interesata sa
  • - și construiască și sa
  • - și dezvolte o cariera in domeniul financiar Persoana organizata și orientata către rezultate, cu abilitați de comunicare Abilitați de vânzare, prezentare și negociere Orientare către client, atitudine pro
  • - activa Capacitate de asimilare rapida a informațiilor noi Excelente abilitați de a crea și menține relații pe termen lung cu clienții Experiența în vânzări și/sau call center constituie un avantaj

2 posturi disponibile (33 aplicanti)

Confidential 07-10-2014 BUCURESTI
Technical Support Representative with English
  • - University of Polytechnics or Economical Academy (exact sciences), student or graduated;
  • - Solid understanding of internet terminology, applications and navigation;
  • - 1
  • - 2 years of experience in IT field would be a significant plus;
  • - Any SIP or VoIP background is a plus;
  • - Knowledge of Routers/Firewalls/ Switches is a plus;
  • - Willing to work in shifts (night shifts included);
  • - Excellent English communication skills, both written and verbal;
  • - Excellent customer interaction and telephone skills;
  • - Excellent computer skills;
  • - Strong analytical and problem solving skills;
  • - Strong attention to detail;
  • - Self
  • - motivated;
  • - Ability to multi
  • - task.

1 post disponibil (6 aplicanti)

06-10-2014 BUCURESTI

81 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Ofiter call center
  • - Absolvent facultate (de prferat studii economice) Experienta similara minim 1 an

1 post disponibil (53 aplicanti)

06-10-2014 BUCURESTI
Call Center Operator - MBA Applicants
  • - We are seeking for a talented, motivated and energetic professional with good communication skills. The successful candidate must have:
  • - Minimum 2 years experience in call center field
  • - Fluent English
  • - Good understanding of the MBA or business schools market ( preferable)
  • - Written and oral communication skills over the phone with prospective students
  • - Attention to detail, good listening skills
  • - Customer oriented approach
  • - Results driven and prioritization skills
  • - Confident business manner and ability to learn quickly

1 post disponibil (22 aplicanti)

05-10-2014 BUCURESTI
Operator departament asistenta
  • - cunoasterea limbii engleze, nivel avansat scris, citit, vorbit
  • - capacitatea foarte buna de comunicare si relationare cu partenerii ,de afaceri, atentie distributiva,
  • - personalitate energica ,gandire pozitiva, amabilitate si eficienta
  • - cunostinte operare PC(Windows, Microsoft Word si Excel, Internet)

1 post disponibil (41 aplicanti)

03-10-2014 BUCURESTI
Agenti vanzari in mall, la stand - FARA COMISION SAU TAXE!
  • - limba engleza nivel mediu
  • - limba tarii pentru care aplici la nivel incepator
  • - experienta in promotii, vanzari sau servicii de infrumusetare reprezinta avantaj,
  • - dorinta de a castiga cat mai mult.

25 posturi disponibile (110 aplicanti)

Confidential 03-10-2014 Toate orasele
Angajam personal pentru departamentul de marketing/pr/adm...
  • - ABILITATI DE COMUNICARE
  • - SPIRIT DE ECHIPA
  • - SERIOZITATE
  • - DORINTA DE PROMOVARE FARA LIMITA DE VIRSTA

5 posturi disponibile (74 aplicanti)

Confidential 02-10-2014 BUCURESTI
Angajam urgent personal pentru gestionarea bazelor de dat...
  • - ABILITATI DE COMUNICARE SPIRIT DE ECHIPA DETERMINARE DORINTA DE AFIRMARE FARA LIMITA DE VIRSTA

10 posturi disponibile (95 aplicanti)

Confidential 02-10-2014 BUCURESTI
Angajam personal pentru departamentul de marketing/pr/adm...
  • - ABILITATI DE COMUNICARE
  • - SPIRIT DE ECHIPA
  • - SERIOZITATE
  • - DORINTA DE PROMOVARE FARA LIMITA DE VIRSTA

5 posturi disponibile (48 aplicanti)

Confidential 02-10-2014 BUCURESTI
Agent servicii clienti
  • - Excelente abilitati de comunicare;
  • - Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor;
  • - Capacitatea de a gasi solutii rapid;
  • - Atitudine pozitiva si placerea de a lucra cu clientii;
  • - Experienta in vanzari business to business
  • - constituie avantaj;
  • - Abilitati bune de operare PC (MS Office, Internet, Explorer)

1 post disponibil (41 aplicanti)

02-10-2014 BUCURESTI
Team Leader (Customer Service) - English speaker
  • - Key Competencies Superior proficiency in English (C1 level); Ability to articulate in writing in English rapidly, accurately and in a structured and stylish manner Medium proficiency in a second foreign language (German); 2+ years of relevant experience working in the travel industry (preferably for a leading hotel chain or tour operator or travel agency) General knowledge of major countries, cities and hotel chains (Hilton, Holiday Inn, Intercontinental, Marriott, Radisson, Hyatt, etc.); Proven ability to lead and develop employees by identifying learning and communication styles thus responding with appropriate levels of coaching, mentoring, discipline and support; Strong Team leadership and exceptional decision making skills; Act as role model for the team members; Positive and enthusiastic attitude, ability to motivate the team; Coaching skills; Communication & Influencing skills; Conflict resolution and problem solving; Delegation / follow up; Adherence to Company values; Customer centricity Effective time management; Prioritizing & organizing skills; Accurate, methodical with detail orientation; Ability to read and understand data in report format and identify trends; Proven understanding and use of motivational, recognition and reward techniques Presentation skills; Proficiency in MS office applications Reporting skills

1 post disponibil (18 aplicanti)

01-10-2014 BUCURESTI
Italian IT Helpdesk career opportunities
  • - If you are:
    - Goal
  • - oriented
    - Fluent in Italian and English
    - Self
  • - motivated And you have:
    - University Degree
    - Microsoft Office and Internet knowledge
    - Good communication skills

1 post disponibil (5 aplicanti)

01-10-2014 BUCURESTI

81 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Operator call center
  • - Studii medii Abilitati de comunicare Dictie buna Voce placuta Operare PC

2 posturi disponibile (77 aplicanti)

01-10-2014 BUCURESTI
Consilier Vanzari ( produse vestimentare)
  • - Foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, punctualitate.

2 posturi disponibile (76 aplicanti)

01-10-2014 BUCURESTI Alte orase
What if you use your Italian in an IT job?
  • - An advanced Italian level is mandatory and you will also need a good level of English to do the job right. You will work as part of a large and friendly team so it’s important to be a team player. We like customer management skills as well as a keen eye for details and problem solving attitude. And we will value your willingness to learn!

1 post disponibil (6 aplicanti)

30-09-2014 BUCURESTI
Telesales Team Leader
  • - 2 years previous team leader experience in call center Proficiency in English Articulate and professional phone manner Excellent Communication Skills Sales management training is a bonus Motivated and target driven The ability to work under pressure but maintain quality standards Strong time management, prioritisation and planning skills Enthusiasm and self
  • - motivation The ability to "think outside the box" CRM knowledge would be a huge advantage

1 post disponibil (14 aplicanti)

30-09-2014 BUCURESTI
Online Customer Service Representative
  • - Good knowledge of PC (MS Office, E
  • - mail, Internet);
  • - French and English – advanced level is a must;
  • - Experience in a call center or telephone sales is desirable;
  • - Very good communication skills, clarity and consistency in speech;
  • - Focused and distributed attention.

1 post disponibil (25 aplicanti)

30-09-2014 BUCURESTI

81 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: