93

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 4
Application Support Officer
  • - Required background: * University Degree in Computer Science or related fields; * Experience and substantial involvement with software applications support; Required competences: * Excellent applied banking software knowledge; * Ability to work well with all levels of support teams; * Willing to set a positive example and “can do” attitude; * Strong personality, able to work under pressure; * Open minded and motivated person; * Excellent team work capabilities; * Fluent in English (speaking & writing);

1 post disponibil (11 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Specialist de Proiect
  • - Studii:
    - Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă în unul din domeniile Marketing/ Business/ Economie. Experienţa în muncă:
    - Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare;
    - Experienţă minim 2 ani într
  • - un post similar (experienţă în activitatea de call
  • - center e un plus);
    - Experienţă în crearea, implementarea şi administrarea eficientă a sistemelor de raportare. Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);
    - Abilităţi de comunicare şi prezentare;
    - Orientare spre detalii, bine organizat şi eficient în condiţii de stres;
    - Capacitate de a transpune datele în analize complexe şi în recomandări aplicabile;
    - Capacitatea de a livra rezultate în termen;
    - Abilităţi analitice, înţelegerea situaţiilor şi a problematicii, capacitate de urmărire şi identificare a problemelor. Capacitate de identificare şi generalizare a situaţiilor similare;
    - Ierarhizarea priorităţilor;
    - Managementul mai multor task
  • - uri simultan;
    - Abilitate de lucru atât individual cât şi în echipă;
    - Orientare spre rezultate;
    - Aptitudini organizatorice;
    - Engleză – nivel foarte bun.

1 post disponibil (13 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Analist de Afaceri
  • - Studii:  Studii universitare, finalizate cu diplomă de licenţă Experienţa în muncă:  Minim 2 ani experienta in domeniul marketing/ customer care/ customer experience/ customer retention;  Experienţă relevantă în telesales, activităţi de analiză şi raportare (experienţă în activitatea de call
  • - center e un plus). Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:  Foarte bune abilitati de prezentare si comunicare a informatiei;  Foarte bune abilitati de analiza;  Foarte buna capacitate de livrare a rezultatelor si indeplinire a asteptarilor clientului;  Cunostinte avansate in domeniul proceselor relatiilor cu clientii;  Capacitatea de a coordona mai multe proiecte simultan;  Bune abilitati de sinteza;  Abilitatea de a lucra cu deadline
  • - uri stranse;  Bune abilitati de lucru in echipe cross functionale;  Capacitate de ierarhizare a priorităţilor;  Rezistenta la stres;  Cunoştinţe de MS Office (Word, Excel , Access, PowerPoint, Outlook);  Limba engleză – nivel avansat

1 post disponibil (38 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Operator call center
  • - Studii medii Abilitati de comunicare Dictie buna Voce placuta Operare PC

2 posturi disponibile (85 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Tehnician Veterinar
  • - Experienta in practicarea medicinii veterinare 1
  • - 2 ani Cunostiinte proceduri si scheme de tratament medical, indicatii si mod de utilizare al medicamentelor si vaccinurilor

1 post disponibil (2 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Medic veterinar - farmacie veterinara
  • - Gestiunea farmaciei veterinare, vanzarea directa catre clienti, imbunatatirea activitatii in farmacia veterinara, precum si cresterea veniturilor farmaciei .

1 post disponibil (8 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Frizerie canina
  • - Clinica Veterinara angajam asistent in cadrul compartimentului Cosmetica Canina .

1 post disponibil (3 aplicanti)

14-04-2014 BUCURESTI
Secretar Administrativ - departamentul de colectari creante
  • -  Cunoștințe solide de Excel
  • - obligatoriu;  Experienta in domeniul colectarii de creante
  • - obligatoriu;  Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;  Rezistenţă mare la stres;  Organizare personală, atenție la detalii, aptitudine general de învăţare;  Abilitatea de a lucra cu numere;  Dorinţa de a se informa.

1 post disponibil (19 aplicanti)

11-04-2014 BUCURESTI
Operator Telesales Savedesk
  • - Studii medii/superioare.
    - Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
    - Abilităţi de negociere şi vânzare.
    - Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare activă.
    - Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
    - Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională.
    - Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată.
    - Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
    - Capacitate de a lucra în condiţii de stres.
    - Implicare în rezolvarea situaţiilor semnalate de clienţi în scopul menţinerii unui grad ridicat de satisfacţie al acestora.
    - Cunoştinţe despre produsele şi serviciile ROMTELECOM reprezinta un avantaj.
    - Cunoştinţe PC. Postul este full time şi pe perioadă determinată. Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV
  • - ul tău. Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.

3 posturi disponibile (47 aplicanti)

11-04-2014 BUCURESTI
Operator telesales - Compartiment Outbound (part time)
  • - Studii medii/superioare.
    - Experienţa în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii, este considerată un avantaj.
    - Abilităţi de vânzare şi negociere.
    - Abilităţi de comunicare.
    - Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă.
    - Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi a abordarii la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
    - Capacitate de a lucra în condiţii de stres.
    - Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
    - Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe software.

1 post disponibil (34 aplicanti)

11-04-2014 BUCURESTI

93 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Customer Service Representative with English
  • - Advanced English speaking and writing skills; "acceptable" is not acceptable;
    - Punctuality, willingness to work in shifts (especially afternoon and night shifts);
    - Excellent communication skills and patience;
    - Fun to be around with;
    - Creative & flexible mind;
    - Proactive and a great team player;
    - Cool and intelligent – seriously, we have a test for that :
  • - )

1 post disponibil (23 aplicanti)

10-04-2014 BUCURESTI
Asistenti Vanzari - Magazinele Collective (Mall Vitan, Ba...
  • - Studii medii/superioare (de preferat absolvite)
    - Stil personal de imbracaminte, accesorizare, hairstyle fashion chic
    - Experienta in domeniul fashion, beauty este un avantaj
    - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi
    - Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top
    - Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament
    - Limba engleza
  • - nivel uzual (citire, vorbire, intelegere)

5 posturi disponibile (49 aplicanti)

09-04-2014 BUCURESTI
Asistent Administrativ Junior
  • - Cerinte:
  • - Limba franceza nivel avansat
  • - Limba engleza reprezinta un avantaj
  • - Cunostine programe uzuale de calculator (Word, Excel)
  • - Studii finalizate
  • - Experienta anterioara nu este necesara

1 post disponibil (71 aplicanti)

09-04-2014 BUCURESTI
Operator Call Center Incoming si Telesales
  • - Cerintele postuli:
  • - Pregătirea de specialitate: minim studii medii (bacalaureat), studii superioare in curs;
  • - Cunoștințe operare PC: Word, Excel;
  • - Cunoasterea limbii engleze;
  • - Experiența într
  • - o poziție similară este obligatorie; Competențele postului:
  • - Competențe de comunicare și ușurință în stabilirea contactelor cu terții;
  • - Abilitați de ascultare activă și de negociere;
  • - Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală;
  • - Bună memorie a datelor și cifrelor;
  • - Bună planificare și organizare;
  • - Atenție distributivă;
  • - Spirit de echipă;
  • - Rezistență la stres și flexibilitate.

1 post disponibil (44 aplicanti)

09-04-2014 BUCURESTI
Customer Support Specialist
  • - Which are the searched languages? 1. Advanced French 2. English and Italian 3. English and Portuguese 4. English and French 5. English and Dutch 6. English and German 7. Advanced German 8. Advanced Russian 9. Advanced Dutch 10. Advanced Spanish 11. Advanced Portuguese For who are we recruiting? That you will found out in the selection process!

100 posturi disponibile (39 aplicanti)

09-04-2014 BUCURESTI
Junior Client Support Representative (with Dutch)
  • - SKILLS AND EXPERIENCE – proficient level English
  • - working language level Very good computer skills, excellent knowledge of MS Office applications Responsible, well organized, extremely thorough, open, assertive, proactive, analytical and logical person Excellent team player as well as independent worker, cross
  • - cultural communication skills are a plus

1 post disponibil (4 aplicanti)

09-04-2014 BUCURESTI
Telemarketer/ Outbound Agents
  • - Successful work experience in the area of telemarketing
    - An excellent "people" person with superior skills in the areas of telemarketing and sales
    - Excellent writing and oral communication skills
    - Team player, organized, reliable and self
  • - motivated person
    - English – High level

10 posturi disponibile (9 aplicanti)

07-04-2014 BUCURESTI
Operator call center
  • - bun operator PC
  • - disponibilitate la program flexibil
  • - studii superioare (sau in curs)
  • - cunostinte PC: Word, Excel, Outlook
  • - limba engleza sau franceza nivel mediu
  • - avansat
  • - foarte bune abilitati de comunicare, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale
  • - gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate
  • - cunostinte de limba franceza: mediu

2 posturi disponibile (9 aplicanti)

07-04-2014 BUCURESTI
ITS cu limba germana, Companie Multinationala, Bucuresti
  • - Salariu: 2600
  • - 3000 lei brut Posibilitatea de dezvoltare în cadrul unei companii multinaționale Bonusuri Mediu de lucru european Contract full time Asigurare medicală

2 posturi disponibile (4 aplicanti)

07-04-2014 BUCURESTI
Agente de Servicio al Cliente-Trabajar desde casa
  • - Pentru clientul nostru, Amazon, companie multinationala lider in domeniul comertului on
  • - line, recrutam la nivel national Agente de Servicio al Cliente
  • - Trabajar desde casa. Noii colegi, buni cunoscatori ai limbii spaniole, vor forma echipa Centrului Virtual Suport Clienti si vor raspunde intrebarilor clientilor prin telefon, e
  • - mail si chat. Cerinte:
  • - Nivel mediu/avansat limba spaniola scris/citit/verbal
  • - Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
  • - Abilitati excelente de comunicare
  • - Capacitate de a lucra independent intr
  • - o maniera profesionista, integra si eficienta
  • - Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
  • - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e
  • - mail, camere de chat si Internet)
  • - Familiarizat/a cu site
  • - urile de cumparaturi on
  • - line
  • - Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza virtual de la domiciliu
  • - Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
  • - Studii: minim studii liceale

1 post disponibil (66 aplicanti)

07-04-2014 Toate orasele

93 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Teleconsilier HR - perioada determinata
  • - Limba franceza
  • - nivel avansat(B2
  • - C1) Contractul pentru aceasta pozitie este pentru o perioada determinata de 8 luni, cu posibilitatea de prelungire in functie de performante. * Studii superioare, preferabil in domeniul economiei/stiintelor sociale/RU etc * Cunostinte medii/avansate de specialitate si/sau experienta in domeniul RU * Buna cunoastere Microsoft Office, in special Excel Experienta * Experienta anterioara sau cunostinte despre operatiunile dintr
  • - un Call Center * Cunoasterea sau experienta privind procesele si instrumentele de resurse umane constituie un avantaj (dar nu este obligatoriu) * Experienta in BPO reprezinta un avantaj

1 post disponibil (35 aplicanti)

07-04-2014 BUCURESTI
Senior Linux/Networking Support Engineer
  • - The successful candidate will already be in a role where they locate and then resolve deep technical problems, in as many as possible of the following technologies:
    - Linux server administration / Cisco IOS LAN switches
    - IOS routers and PIX or ASA firewalls
    - LAN and WAN IP networks
    - IPSEC VPN basics
    - Network security
    - Network design principles

8 posturi disponibile (7 aplicanti)

04-04-2014 BUCURESTI Alte orase
Agent servicii client - Loializare si Retinere Clienti
  • - Experienta in domeniul relatiilor cu clientii; Experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj
    - Abilitati excelente de comunicare;
    - Orientare catre client;
    - Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, gandire analitica;
    - Initiativa;
    - Abilitati de negociere, persuasiune;
    - Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
    - Abilitati de invatare rapida;
    - Abilitati de lucru in echipa;
    - Etica si integritate;
    - Rezistenta la stres.

1 post disponibil (95 aplicanti)

03-04-2014 BUCURESTI
Operator Activare
  • - Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj. Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Oracle, Word, Excel, PowerPoint. Minim 6 luni experienta in cadrul unui department/echipe de activare/ sau de relatii cu clientii. Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva. Buna organizare, precizie, spirit analitic, atentie la detalii. Integritate si dedicare; deschidere si onestitate. Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua. Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar. Contract perioada determinata!

1 post disponibil (220 aplicanti)

01-04-2014 BUCURESTI
Sprechen sie deutsch? bitte lesen sie weiter!
  • - The successful candidate should have the following attributes: * Native German (spoken & written), fluent English (spoken & written); * University degree and preferably 1
  • - 3 years work experience in a customer care center; * Stress resistance; * Autonomy and high sense of responsibility; * Excellent interpersonal, customer care and communication skills; * Personal organization capacity; * Problem solving attitude; * Good MS Office Skills; * Proactive attitude, team spirit, empathic; * Multi cultural working environment.

1 post disponibil (4 aplicanti)

01-04-2014 BUCURESTI

93 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: