86

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 4
Service Delivery Team Lead with German - HR services team
  • - University degree;
    - 3 to 5 years of work experience with previous managerial experience;
    - Fluency in English and German.
    - Previous experience in business process area e.g. HR, Customer Service, preferably in an operations environment;
    - Coaching/ mentoring skills;
    - Strong customer service skills;
    - Strong organization skills, attention to detail and follow through to resolve any outstanding issues;
    - Strong time management skills;
    - Advanced written and verbal communication skills; manages internal and external/client communications with individuals at all levels;
    - Ability to motivate and develop people with a variety of development goals with minimal assistance from direct manager.

1 post disponibil (1 aplicant )

18-08-2016 BUCURESTI
Collections / Disputes Officer with Portuguese
  • - Good English
    - Fluent Portuguese (min. C1)
    - Economic studies, nice to have
    - Experience in Customer Service, phone contact with customers, complaints solving and cash collecting will be an asset
    - SAP knowledge nice to have
    - Proficiency in computer skills
    - Stress resistance, conscientiousness, analytical abilities

1 post disponibil (1 aplicant )

18-08-2016 BUCURESTI
Specialist servicii clienti
  • -Ai cel putin studii medii, cu diploma de bacalaureat sau esti student;
    -Esti atras de o cariera in relatia cu clientii;
    -Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
    -Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr
  • - o experienta profesionala anterioara;
    -Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
    -Detii minime cunostinte de MS Office (email, internet, Word, Excel). Asteptam sa ne trimiti cv
  • - ul tau si sa te cunoastem.

1 post disponibil (7 aplicanti)

18-08-2016 BUCURESTI
Supervisor Dispecerizare
  • - Studii:
    - Diplomă de licență în Calculatoare, Telecomunicații sau un domeniu relevant; Experienta de lucru:
    - Minim 2
  • - 3 ani experienta intr
  • - unul din următoarele domenii de activitate: Managementul Operatiunilor Tehnice, Call Center, Operatiuni de teren, Warehouse / Logistica, managementul stocurilor, expedierea și programarea lucrarilor
    - Experienta relevanta in analiza informațiilor, într
  • - o organizație de complexitate similar;
    - Experiența de pregătire a informațiilor complexe în scris și prezentarea informației verbal;
    - Minim 3 ani de experiență de management de personal. COMPETENTE SI ABILITATI:
    - Expert în utilizarea suitei Microsoft (in special Excel
  • - Cunoașterea modului de a utiliza macro
  • - uri);
    - Experienta de lucru cu software de management al fortei de lucru reprezinta un plus;
    - Experienta de lucru cu Service Level Agreement, Valorile și indicatorii cheie de performanță (KPIs);
    - Abilități excelente de gestionare a timpului;
    - Prezentarea informatiilor în mod eficient în situații de unu
  • - la
  • - unu și în grupuri mici atât clienților interni și externi, precum și alți angajați ai organizației;
    - Abilități de rezolvare a problemelor, cu capacitatea de a gestiona interfața cu clienții;
    - Dovada de abilități excelente de organizare și comunicare;
    - Experiența inițiativelor de schimbare de conducere într
  • - un mediu de servicii;
    - Bune abilități de negociere necesare pentru a planifica și a conveni termene limită;
    - Atenție la detalii cu raționament numeric complex;
    - Expert în utilizarea suitei Microsoft (in special Excel
  • - Cunoașterea modului de a utiliza macro
  • - uri);
    - Experienta de lucru cu software de management al fortei de lucru reprezinta un plus;
    - Înțelegerea cerințelor de informare HR ale unei organizații mari;
    - Cunoștințe și experiență în dezvoltarea de soluții informatice într
  • - o organizație complexă;
    - Experienta de management de proiect;
    - Abilități de organizare puternice, manager de timp eficient;
    - Flexibilitate;
    - Abilități puternice interpersonale și de comunicare cu abilitatea de a comunica informatii complexe;
    - Abilitatea de a rezolva problema probleme complexe prin analiza;
    - Abilități de negociere și de influență.

1 post disponibil (6 aplicanti)

18-08-2016 BUCURESTI
Consilieri Suport pentru Amazon vorbitori de limbă spani...
  • - Ai bune cunoștințe de limbă spaniolă și îți dorești să lucrezi de acasă? Avem job
  • - ul perfect pentru tine! Recrutăm Consilieri Suport pentru Amazon, vorbitori de limbă spaniolă! Ce condiții trebuie să îndeplinești? Ai nevoie de:
  • - un telefon,
  • - un calculator
  • - conexiune la Internet,
  • - o cameră liniștită și
  • - bune cunoștințe de limbă spaniolă, pe care să le folosești atât în scris, cât și vorbit.

1 post disponibil (5 aplicanti)

16-08-2016 Toate orasele
Consilieri Suport pentru Amazon vorbitori de limbă itali...
  • - Ai bune cunoștințe de limbă italiană și îți dorești să lucrezi de acasă? Avem job
  • - ul perfect pentru tine! Recrutăm Consilieri Suport pentru Amazon, vorbitori de limbă italiană! Ce condiții trebuie să îndeplinești? Ai nevoie de:
  • - un telefon,
  • - un calculator
  • - conexiune la Internet,
  • - o cameră liniștită și
  • - bune cunoștințe de limbă italiană, pe care să le folosești atât în scris, cât și vorbit.

1 post disponibil (6 aplicanti)

16-08-2016 Toate orasele
OPERATOR DATE sediul din Ciorogarla
  • - Absolvent liceu / scoala profesionala. Experienţa în muncă: Nu este necesara; Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    - Cunostinte PC (MS Office, MS Access, Internet) – nivel mediu;
    - Rapiditate in introducerea si verificarea datelor in bazele de date.
    - Initiativa;
    - Orientare către rezultate;
    - Soluţionarea problemelor;
    - Orientare către client;
    - Flexibilitate;
    - Muncă în echipă;
    - Impact şi influenţă;
    - Atentie la detalii.

1 post disponibil (9 aplicanti)

16-08-2016 BUCURESTI
Specialist Suport - Retea Parteneri
  • -Studii medii.
    -Minim1 an in vanzari retail – distributie – customer care (experienta in telecomunicatii constituie un avantaj).
    -Cunostinte despre produsele si serviciile postpaid si prepaid de telecomunicatii;
    -Orientare catre client;
    -Capacitate prioritizare task
  • - uri;
    -Orientare catre rezultate;
    -Abilitati de comunicare, persuasiune;
    -Abilitati organizatorice;
    -Spirit de echipa;
    -Proactivitate;
    -Bune cunostinte de Microsoft Office ( Excel , Word , Power Point ) , Microsoft Outlook
    -Engleza
  • - nivel mediu;
    -Rezistenta la stres.

1 post disponibil (2 aplicanti)

16-08-2016 BUCURESTI
Operator Call Center - part-time / full time (disponibili...
  • - Experiența nu reprezintă un ‘must have’, trebuie doar să ai o atitudine pozitivă și o dorință continuă de a învăța. Invătăm experimentand, suntem proactivi si cautam mereu idei ‘’out of the box’’ si solutii noi pentru clientii nostri. Daca te recunosti in descrierea de mai sus, iti place actiunea si tintesti mereu sus, te vrem in echipa eMAG.

1 post disponibil (17 aplicanti)

16-08-2016 BUCURESTI
Inginer vanzari - IT / Telecomunicatii
  • - contactarea potentialilor clienti si reprezentarea societatii in fata acestora
  • - indeplinirea planului de vanzari
  • - semnarea si negocierea contractelor
  • - urmarirea contractelor in derulare (respectarea termenelor si buna indeplinire a conditiilor contractuale)
  • - prospectarea pietei
  • - promovarea si prezentarea produselor societatii

2 posturi disponibile (4 aplicanti)

16-08-2016 BUCURESTI

86 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Promoteri/vanzatori cosmetice in magazin de lux - Paris
  • - limba engleza mediu si franceza la nivel incepator, sau doar franceza la nivel mediu
  • - varsta 20
  • - 32 ani
  • - experienta in promotii, vanzari, call center, vanzari directe reprezinta avantaj, dar nu este obligatorie
  • - dorinta de a castiga cat mai mult
  • - persoana dinamica, comunicativa, vesela, perseverenta, optimista

5 posturi disponibile (3 aplicanti)

15-08-2016 Toate orasele
Angajam operatori sondaje, consultanti marketing
  • - Abilitati de comunicare
  • - Spirit de echipa
  • - Seriozitate

10 posturi disponibile (0 aplicanti)

Confidential 15-08-2016 BUCURESTI
Angajam personal pentru departamentul de marketing/pr/adm...
  • - ABILITATI DE COMUNICARE
  • - OPERARE PC
  • - ABILITATI DE NEGOCIERE

5 posturi disponibile (1 aplicant )

Confidential 15-08-2016 BUCURESTI
Operator call center
  • - Studii medii Abilitati de comunicare Dictie buna Voce placuta Operare PC

2 posturi disponibile (1 aplicant )

14-08-2016 BUCURESTI
Operatoare administrare magazin online
  • - Persoana comunicativa, atenta la detalii, organizata, spirit de echipa. Organizare, promptitudine in rezolvarea problemelor Experienta intr
  • - un magazin online constituie avantaj.

2 posturi disponibile (20 aplicanti)

11-08-2016 BUCURESTI
Job pentru studenti: OPERATORI CALL CENTER (fara vanzari)...
  • - avantaj experienta intr
  • - un call center
  • - avantaj experienta in vanzari sau in furnizare/preluare informatii (relatii clienti)
  • - respectuos, serios, punctual
  • - abilitati de comunicare

20 posturi disponibile (15 aplicanti)

10-08-2016 BUCURESTI
Customer Service Representative – companie multinationala
  • - High School / Bachelor degree;
    - Very good communication skills;
    - Customer oriented person;
    - 2
  • - 3 years experience in customer service;
    - Ability to resolve any conflicts or complaints that the customer might have in accordance to company policy;
    - Organized person;
    - Microsoft Office suite knowledge;
    - Knowledge about logistic market – will be a plus;
    - English
  • - advanced level will be a plus. Please send your resumes at the following address: corina.diaconu@abchumancapital.ro

1 post disponibil (7 aplicanti)

10-08-2016 BUCURESTI
Senior Customer Service Representative – companie multi...
  • - High School / Bachelor degree;
    - Very good communication skills;
    - Customer oriented person;
    - 2
  • - 3 years experience in customer service;
    - Ability to resolve any conflicts or complaints that the customer might have in accordance to company policy;
    - Organized person;
    - Microsoft Office suite knowledge;
    - Knowledge about logistic market – will be a plus;
    - English
  • - advanced level will be a plus. Please send your resumes at the following address: corina.diaconu@abchumancapital.ro

1 post disponibil (7 aplicanti)

10-08-2016 BUCURESTI
Medic veterinar - farmacie veterinara
  • - Gestiunea farmaciei veterinare, vanzarea directa catre clienti, imbunatatirea activitatii in farmacia veterinara, precum si cresterea veniturilor farmaciei .

1 post disponibil (1 aplicant )

09-08-2016 BUCURESTI
Lucrator comercial - raion incaltaminte
  • - studii medii, de preferinta
    - atitudine pozitiva, amabilitate
    - aptitudini de comunicare, de a lucra cu oamenii
    - spirit de observatie, atentie la detalii

5 posturi disponibile (7 aplicanti)

08-08-2016 BUCURESTI

86 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Consultant relatii clienti (telesales)
  • - Pentru noi, ca echipa, fiecare zi este o calatorie care se incheie cu zambetul pe buze. Ne place sa ne bucuram unii de prezenta celorlalti si facem echipa atunci cand muncim, si cand sarbatorim reusitele. Stim sa cream lucruri numai cu pasiune si sa raspundem cu mult profesionalism atunci cand vine vorba relatiile cu cei din jur. Cu orice ocazie suntem atenti la nevoile celorlalti si ne oferim sprijinul cu mult curaj. Ne dorim sa ai in “bagaj”:
    - Studiile superioare definitivate sau in curs de finalizare;
    - Experienta de 1
  • - 2 ani pe un post similar;
    - Limba engleza– nivel avansat;
    - Cunostintele de operare PC (Excel, Word, Internet)
  • - nivel avansat;
    - Abilitatile de vanzare la telefon;
    - Capacitatea de a redacta raspuns la solicitarile clientilor, de a gasi solutii pe moment;
    - Firea optimista si atitudinea pozitiva;
    - Gestionarea cu usurinta a reclamatiilor si a situatiilor conflictuale;
    - Orientarea catre client, proactivitatea si rabdarea.

1 post disponibil (2 aplicanti)

05-08-2016 BUCURESTI Alte orase
Client Support Representative (Full Time/ 6 months contract)
  • - … Do you use English when texting your friends or when you go out with them? … Do you tend to communicate more quickly and effectively via email, social networks or text messaging? … Working as a team is high on your agenda, regular team meetings and collaboration with your colleagues is preferred? You want to be involved and included in different kind of project that can improve your skills? Join us by taking the Client Support Representative position! Your skills & personality:
    - Advanced English speaking and writing skills;
    - Punctuality, willingness to work in shifts (especially afternoon and night shifts)
    - Excellent communication skills and patience
    - Fun to be around with
    - Creative & flexible mind
    - Proactive and a great team player
    - Cool and intelligent – seriously, we have a test for that :
  • - )

1 post disponibil (1 aplicant )

05-08-2016 BUCURESTI
Customer support - German and English 4/6/8 h schedule
  • - High school diploma or equivalent; Advanced level knowledge of German Language; Intermediate level knowledge of English language; Proficient in relevant computer applications; Experience in customer service activities.

1 post disponibil (2 aplicanti)

05-08-2016 BUCURESTI
Warranty Claims Assesor with Italian
  • - University degree;
    - Fluent Italian (both spoken and written);
    - Very good command of English;
    - PC skills (MS Word, MS Excel, MS Outlook);
    - Attention to detail;
    - Ability to solve urgent matters and work under pressure;
    - Good communication skills;
    - Team player with interpersonal and conflict management skills.

1 post disponibil (4 aplicanti)

05-08-2016 BUCURESTI
Asistent manager
  • - Experienta in resurse umane si recrutare;
  • - Abilitati de marketing telefonic;
  • - Cunostinte de limba franceza nivel avansat;
  • - Disponibilitate in realizarea si coordonarea diferitor activitati administrative ale firmei;
  • - Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc) in special cunosterea si o buna utilizare a Excel
  • - ului,
  • - Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala,
  • - Abilitate de lucru independent si in echipa;
  • - Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati.

2 posturi disponibile (20 aplicanti)

04-08-2016 BUCURESTI

86 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: