104

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 5
Consilieri Suport pentru Amazon vorbitori de limbă itali...
  • - Ai bune cunoștințe de limbă italiană sau spaniolă și îți dorești să lucrezi de acasă? Avem job
  • - ul perfect pentru tine! Recrutăm Consilieri Suport pentru Amazon, vorbitori de limbă spaniolă sau italiană! Ce condiții trebuie să îndeplinești? Ai nevoie de:
  • - un telefon,
  • - un calculator
  • - conexiune la Internet,
  • - o cameră liniștită și
  • - bune cunoștințe de limbă italiană sau de limba spaniolă, pe care să le folosești atât în scris, cât și vorbit.

1 post disponibil (9 aplicanti)

19-08-2015 BUCURESTI Alte orase
Operator back - office- limba italiana
  • - Clientul nostru este o companie de outsourcing cu capital italian care se ocupa cu oferirea de servicii si consultanta catre companii din diverse domenii de activitate.
  • - Cunostinte avansate de limba italiana;
  • - Studii medii sau superioare;
  • - Abilitati de comunicare si relationare;
  • - Disponibilitatea de a lucra in schimburi;
  • - Bune cunostinte de operare Windows, Internet, Microsoft Office.

1 post disponibil (10 aplicanti)

19-08-2015 BUCURESTI Alte orase
Video Monitoring Representative
  • - english
  • - working language level
  • - knowledge of French is a plus
  • - very good computer skills, excellent knowledge of MS Office applications
  • - responsible, well organized, extremely thorough, open, assertive, proactive, analytical and logical person
  • - excellent team player as well as independent worker, cross
  • - cultural communication skills are a plus Working programme: from Monday to Friday

1 post disponibil (9 aplicanti)

19-08-2015 BUCURESTI
Operator Info Center
  • - Companie: eMAG
    - Locatie: Bucuresti, Romania
    - Tip Job: Full Time
    - Categorie Job: Call Center
    - Industrie: Internet
    - Nivel cariera: Entry level Cerinte:
    -Studii superioare absolvite sau in curs;
    -De preferat experienta min 6 luni in domeniul relatiilor cu clientii;
    -Limba engleza – nivel mediu;
    -Cunostinte tehnice referitoare la produse IT;
    -Operare software, sisteme de operare, cunostinte MS Office (Word si Excel).

1 post disponibil (34 aplicanti)

19-08-2015 BUCURESTI
OPERATOR CONTACT CENTER - Domeniu Bancar
  • - Candidatul ideal:
  • - foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
  • - atitudine pozitiva, orientata catre client;
  • - absolvent de studii medii;
  • - experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii / vanzari reprezinta un avantaj dar nu este o conditie obligatorie;
  • - cunostinte PC (Office)
  • - nivel mediu.

5 posturi disponibile (19 aplicanti)

19-08-2015 BUCURESTI
HR Business Partner Operations
  • -Previous experience in Human Resources Management
    -Previous experience in FMCG, Distribution, Production as HR Manager/HRBP/Senior Specialist
    -Team Player
    -Communication Skills
    -Negotiation Skills
    -Project Management and Change Management Skills
    -Strong Business Acumen
    -Strong Time Management and Priorities Management Skills
    -Analytical and Problem Solving Skills
    -Labor Law Knowledge Skills

1 post disponibil (37 aplicanti)

18-08-2015 BUCURESTI
Customer Service Advisor - french
  • -Provides reports to management and headquarter on monthly call
  • - center activities
    -Checks the performance of call
  • - Center according to objectives based on internal KPI
    -Implement marketing campaigns in Call
  • - Centers & adjust it according to results
    -Agrees the pricing strategy with the marketing department
    -Updates the call
  • - center on new products, new offers, new procedures
    - Manages the customer relationship activity: manages complaints/claims;
    - Provides the line manager with information on complaints and/or claims of any kind that may affect business operations or company image
    - Prepares customer relationship procedures, updates according to company strategy
    - Ensures an optimal coordination and communication with key positions and departments (marketing, HR, technical)
    -Defines and manages customer satisfaction survey
    -Implements continuous development plans and competent performance indicator plans, after finding dysfunctions and identifying development axes
    -Contributes to the development and management of procedures and tools used in customer relationships

1 post disponibil (2 aplicanti)

18-08-2015 BUCURESTI
Customer Care Advisor- MBA Admissions
  • - A Resilient self
  • - starter, with sales, call center or recruitment experience
    - Knowledge of the Higher Education/MBA Industry would be a bonus
    - Good verbal and written communication skills
    - Advanced level of English mandatory, any other language would be a plus.
    - Results Oriented Individual
    - Good Organizational time management skills, including a strong attention to detail.
    - Computer Literate with a good knowledge of MS Office (Outlook, Excel, Word; PowerPoint)
    - Experienced in working with CRM programs or databases would be a plus
    - Someone who enjoys, spending time on the phone or in correspondence through emails with international students who require advice

1 post disponibil (5 aplicanti)

18-08-2015 BUCURESTI
Junior Account Manager
  • - Skills and personality:
    - Fluency in English is a must – both speaking and writing;
    - Experience in direct sales or brokerage is a plus;
    - Telecom background (would be a big plus);
    - Inter
  • - cultural environment exposure;
    - Integrity;
    - Presentation and negotiation skills;
    - Strong internal motivation and passion in action;
    - Enterprise and efficiency;
    - Good organization of work (important in realization of many projects);
    - PC literate.

4 posturi disponibile (13 aplicanti)

17-08-2015 BUCURESTI
Consilier clienti - limba franceza
  • - Cunoasterea limbii franceze la nivel avansat;
  • - Abilitati de operare PC;
  • - Bune abilitati de comunicare;
  • - Atitudine proactiva si manifestarea disponibilitatii continue fata de clienti;
  • - Abilitatea de a lucra intr
  • - un mediu solicitant si intr
  • - un ritm sustinut;
  • - Capacitatea de invatare rapida si abilitatea de a lua decizii cu rapiditate intr
  • - un mediu stresant.

50 posturi disponibile (5 aplicanti)

17-08-2015 BUCURESTI

104 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Angajam operatori sondaje, consultanti marketing
  • - Abilitati de comunicare
  • - Spirit de echipa
  • - Seriozitate

3 posturi disponibile (2 aplicanti)

Confidential 16-08-2015 BUCURESTI
IT Service Desk with Spanish
  • - Excellent customer service skills
    - Excellent interpersonal skills
    - Technical expertise in the following:
    - Windows Operating Systems
    - Microsoft Office
    - Network Connectivity
    - Print Services
    - Hardware
    - Microsoft outlook client and OWA.
    - Bachelor degree in related field or equivalent work experience
    - 1
  • - 3 years Personal Computer experience including customer support or Help Desk
    - Experience with a problem management process an advantage
    - Ability and desire to build additional technical skills
    - Ability to interact effectively with others in a team environment
    - Ability to follow instructions to produce desired results
    - Aptitude to manage many tasks simultaneously
    - Ability to work with broad range of experience levels
    - Fluent in English and Spanish
    - Professional skills: problem solving/troubleshooting, analytical, written and oral communication, administrative and organisational

1 post disponibil (3 aplicanti)

14-08-2015 BUCURESTI
Do you speak French?Join the best place with the best tal...
  • - University degree
    - Fluent French (both spoken and written)
    - Very good command of English
    - PC skills (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
    - Attention to detail
    - Ability to solve urgent matters and work under pressure
    - Good communication skills
    - Team player with interpersonal and conflict management skills

1 post disponibil (4 aplicanti)

14-08-2015 BUCURESTI
Back Office Assistant with French (Insurance project)
  • - Minimum bachelor degree
  • - Very good knowledge of French
  • - Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
  • - Customer service skills
  • - Communication & interpersonal skills
  • - The General insurance knowledge is a plus

5 posturi disponibile (5 aplicanti)

14-08-2015 BUCURESTI
Assistant Manager - Admin Support
  • - Aptitudini personale:
    - Capacitate de invatare rapida;
    - Seriozitate si adaptabilitate;
    - Experienta in rezolvarea problemelor si in gasirea solutiilor;
    - Rezistenta la stres;
    - Abilitati de comunicare
    - Excelente abilitati de organizare

1 post disponibil (35 aplicanti)

14-08-2015 BUCURESTI
Beauty Advisor- promovarea produselor cosmetice
  • - Placerea de a oferi informatii legate de produsele cosmetice; Persoana pasionata de produsele de infrumusetare; Cunostinte variate despre produsele cosmetice: creme, parfumuri, produse de ingrijire branduri variate
  • - reprezinta avantaj; Excelente abilitati de comunicare si relationare prin telefon; Orientare spre client si spre indeplinirea obiectivelor jobului; Persoana atenta la detalii, minutioasa, perseverenta; Constituie avantaj experienta minima pe o pozitie similara (promoter, beauty advisor, consultant vanzare si promovare etc) Aspect si atitudine de inalta tinuta.

2 posturi disponibile (6 aplicanti)

13-08-2015 BUCURESTI
Beauty Advisor/Sales Advisor (Premium Brand)
  • - Promovarea si vanzarea unui important brand de produse parafarmaceutice; Activitatea se va desfasura in cadrul magazinelor din mall
  • - uri; Actioneaza in scopul atingerii obiectivelor de vanzare; Este responsabil pentru calitatea consilierii clientilor in magazin; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc; Evidenta incasarilor.

2 posturi disponibile (6 aplicanti)

13-08-2015 BUCURESTI
Sei fluente in Italiano?Vuoi lavorare da casa tua?
  • - Per il nostro cliente, Amazon, leader mondiale nel trading online, stiamo cercando Rappresentanti Servizio Clienti. Sei fluente in Italiano, parlato e scritto? Sei in possesso di una connesione Internet rapida (rete fissa)? Hai delle competenze nel lavoro con il PC? (MS Office, e
  • - mail, internet, chat)? Hai delle conoscenze nel trading online? Sei in possesso di un cellular? Hai un posto tranquillo acasa tua da dove puoi lavorare 8 ore?

1 post disponibil (3 aplicanti)

13-08-2015 BUCURESTI Alte orase
Operator call center
  • - student/a sau absolvent/a;
  • - abilitati bune de operare PC: MS Office, Internet;
  • - limba engleza scris/vorbit/citit nivel mediu;
  • - experinta in domeniu constitutie un avantaj;
  • - abilitati bune de comunicare si relationare;
  • - spirit de convingere;
  • - persoana organizata, sociabila, responsabila si cu initiativa;
  • - CV foto.

1 post disponibil (10 aplicanti)

13-08-2015 BUCURESTI
Agente call center lingua italiana
  • - Ottima conoscenza della lingua italiana. Persone fortemente motivate, umilmente desiderose di imparare ma tenacemente capaci di portare il proprio contributo, fin dall’inizio. Passione per l’innovazione tecnologica e “orientamento digitale” Ambizione, umiltà, impegno, curiosità e attitudine al lavoro in team

5 posturi disponibile (4 aplicanti)

13-08-2015 BUCURESTI

104 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 luna Operator Calculator
  • - Studii medii Cunostinte minime a programului Office.

1 post disponibil (40 aplicanti)

12-08-2015 BUCURESTI
Reprezentant vanzari call center Bucuresti
  • - Educatie
    -Studii medii Experienta
    -Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj. Cunostinte PC
    -Bune cunostinte de operare calculator; Competente / Abilitati
    -Cunostinte solide de limba romana;
    -Cunostinte solide de limba maghiara;
    -Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
    -Autocontrol, stabilitate emotionala;
    -Adaptabilitate;
    -Orientare catre client;
    -Orientare catre rezultate;
    -Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
    -Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
    -Abilitati de invatare rapida;
    -Orientare catre detaliu;
    -Abilitati de lucru in echipa;
    -Etica si integritate;
    -Rezistenta la stres;
    -Disponibilitate de a lucra in tura. Limbi straine
    -Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);

1 post disponibil (12 aplicanti)

12-08-2015 BUCURESTI
Customer Service Representatives - German
  • - Tasks Provide 1st level trouble
  • - shooting Provide pre
  • - sales information about our products Support customers in the optimal usage of our products Communicate via phone, e
  • - mail & Social Media platforms Knowledge, Skills, and Abilities Technical (IT) Education Call centre/customer service experience Procedure Knowledge Help desk procedures Excellent aptitude for technical troubleshooting and problem solving System Knowledge: Microsoft office applications Basic knowledge on OSX & Linux Knowledge of computer software and hardware Skill Set Enthusiasm for passing on technical knowledge and experience Excellent product and general technical knowledge Ability to work unsupervised Good communication skills (oral/written) in English & 2 other languages Keyboard skills: accurate and relatively swift typing Ability to extract pertinent information from that given by customers and to succinctly and accurately describe the issue or complaint. Basic complaint and conflict resolution skills.

1 post disponibil (0 aplicanti)

11-08-2015 BUCURESTI
Agente de Servicio al Cliente -Trabajar desde casa
  • - Pentru clientul nostru, Amazon, companie multinationala lider in domeniul comertului on
  • - line, recrutam la nivel national Agente de Servicio al Cliente. Noii colegi, buni cunoscatori ai limbii spaniole, vor forma echipa Centrului Virtual Suport Clienti si vor raspunde intrebarilor clientilor prin telefon, e
  • - mail si chat. Cerinte:
  • - Nivel avansat de limba spaniola scris/citit/verbal
  • - Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
  • - Abilitati excelente de comunicare
  • - Capacitate de a lucra independent intr
  • - o maniera profesionista, integra si eficienta
  • - Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
  • - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e
  • - mail, camere de chat si Internet)
  • - Familiarizat/a cu site
  • - urile de cumparaturi on
  • - line
  • - Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza virtual de la domiciliu
  • - Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil, incluzand si ture de weekend in rotatie
  • - Studii: minim studii liceale Cerinte logistice&tehnice privind derularea activitatii la domiciliu:
  • - Spatiu birou dedicat la domiciliu (fara zgomot de fond, intreruperi, distrageri)
  • - Calculator 4Gb RAM, sistem de operare Windows 7 sau 8/8.1 cu licenta
  • - Acces la Internet de mare viteza
  • - 4Mbs download speed
  • - Casti cu microfon
  • - Linie telefonica (telefon fix) in timpul programului de lucru, in apropierea calculatorului + casti cu microfon pentru teelfonul fix

1 post disponibil (10 aplicanti)

11-08-2015 Toate orasele
Suport Client (Engleză ori Spaniolă, Cehă, Poloneză, ...
  • - Cunoaşterea avansată a limbii engleze sau spaniolă, cehă, poloneză, rusă (la nivel conversaţional)
  • - Stabilitate profesională şi abilităţi de comunicare

1 post disponibil (12 aplicanti)

11-08-2015 BUCURESTI

104 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: