Contabil Junior in Chitila

LIFT KRAM S.R.L.

14-06-2017 | EXPIRA LA 16-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITĂȚI:

Emite, operarează evidenţa operaţiunilor de facturare;
Emite, operarează evidenţa operaţiunilor din caserie;
Emite, operarează evidenţa operaţiunilor registrului de casă zilnic;
Întocmeşte bonurile de consum si scade materialeler din gestiune, operează rețete de producție;
Completează borderourile pentru instrumentele de plată primite de la clienţi, depune în bancă, urmărire încasare şi arhivare;
Operează extrasul de bancă şi actualizează situația încasările și plăților în centralizator;
Urmăreşte situația încasărilor/plăților, blocare în sistem a clientului, notificare client, depunere garanţiile la bancă, urmărire încăsari şi operare;
Întocmeşte dosarele pentru clienţi rău platnici;
Menţinerea legături cu clienţi/furnizorii pe partea de încasări/plăți, facturi neprimite, trimite facturile, confirmari de sold;
Verificarea si analizarea situației din piață a noilor clienți conform procedurii societății;
Raportarea zilnică a soldului creditor/debitore pe client/furnizor și emiterea /stornarea facturilor de avans;
Asigură realizarea bilanțului și calculul indicatorilor financiari;
Coordoneaza, organizează, efectuarea inventarierii generale patrimoniului, cel putin o data pe an, sau ori de cate ori se considera necesara efectuarea acesteia, conform legislației;
Întocmește situatiile financiare anuale si semestriale;
Procură, asigură, întocmeste si ține evidenta formularelor cu regim special;
Determină și urmărește indicatorii de performanță ai societații;
Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea perfectarii strategiei firmei, bugetului de venituri și cheltuieli;
Colaboreaza cu conducerea companiei în vederea găsirii de soluții financiare optime;


CERINTE

CERINȚE:
• Studii superioare de lungă durată – profil economic, specialitatea contabilitate și informatică de gestiune la o facultate de stat, ASE reprezintă un avantaj;
• Experiență relevantă și competentă în activitatea financiar–contabila - minimum 2 ani activitate PE PROFIL;
• Experiență relevantă și competentă în cadrul societățiilor comerciale cu cifră de afaceri mai mare de 1 mil. Euro în activitatea financiar–contabila - minimum 2 ani;
• Experiență relevantă și competentă în gestionarea proiectelor cu finanțare europeană prezintă avantaj;
• Cunoașterea aprofundată a legislației în vigoare privind activitatea financiar-contabilă;
• Capacitate de înțelegere și aplicare în practică a reglementărilor și legislației financiar-contabile și de fiscalitate;
• Abilitatea de a găsi soluții viabile pe problemele financiare și fiscale;
• Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;
• Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică
• Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);
• Fluență în limba engleză atât scris cât și vorbit prezintă avantaj
• Persoana serioasă, organizată, responsabilă, motivată, cu inițiativă, orientată către obținere de rezultate;
• Capacitate de lucru în echipă, de comunicare și relaționare foarte bună, rezistentă la efort, disponibilitate pentru lucru peste programul normal atunci când sarcinile de serviciu o impun, și capacitate de a munci în condiții de stres;
• Corectitudine și loialitate față de companie, adaptabilitate și flexibilitate


BENEFICII OFERITE

- Nivel salariu net: se discută la interviu în funcție de cunoștințe.

DISPONIBILITATE IMEDIATĂ!


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si fabricare de componente electrice si mecanice pentru ascensoare. Comercializare de piese si componente pentru ascensoare.
Asigura calitate superioara la produse servicii si componente, conform cu normele europene: en 81.0, 81.2, 95/16/ec.