Asistent Manager in Chitila

LIFT KRAM S.R.L.

14-06-2017 | EXPIRA LA 16-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:
Activitati manageriale: reprezentarea intereselor societatii; urmarirea implementarii masurilor de imbunatatire a activitatii societatii; urmarirea aplicarii politicii in domeniul calitatii; urmarirea realizarii activitatii resurselor umane; implicata in realizarea activitatilor de marketing; urmarirea realizarii productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari; coordoneaza impreuna cu sefii de departamente (productie) a activitatii de productie in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti; organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie; coordoneaza folosirea corecta si eficienta a resurselor; raspunde de desfasurarea eficienta a activitatii de aprovizionare la nivel local si ia masuri pentru asigurarea materialelor necesare desfasurarii fara intreruperi a procesului de productie/vanzare;
Activitati de secretariat si protocol: preluarea si directionarea apelurilor telefonice, primirea si trimiterea de fax si e-mail, distribuirea corespondentei pe departamente, urmarirea comenziilor de la partenerii de afaceri, prelucrarea si introducerea comenzilor de la clienti, centralizarea rapoartelor, primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor; actualizarea bazei de date-documente; asigurarea suportului administrativ pentru departament; traducerea documentelor; cereri de transport marfa; awb.

Activitati de operare PC: ofertare, contactare/comenzi clienti, contracte/comenzi furnizori interni/externi si relationare, urmarire comenziintocmirea contractelor de munca si asigurarea la zi a dosarului de personal; realizarea de traduceri pentru etichete si manualele produselor, traduceri pentru importuri, relationare cu vama intocmirea situatiilor solicitate.


CERINTE

CERINTE:
• Capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și valorifica prin furnizarea de rapoarte către conducerea companiei;
• Capacitate de asimilare a cunoștințelor noi și de implementare a informațiilor în activitatea zilnică; gandire logica, memorie, meticuloasa, ordonata, atenta, capacitate de analiza si sinteza;
• Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, power point, etc.);
• Persoana serioasă, organizată, responsabilă, motivată, cu inițiativă, orientată către obținere de rezultate;
• Capacitate de lucru în echipă, de comunicare și relaționare foarte bună, rezistentă la efort, disponibilitate pentru lucru peste programul normal atunci când sarcinile de serviciu o impun, și capacitate de a munci în condiții de stres;
• Corectitudine și loialitate față de companie, adaptabilitate și flexibilitate

Cunostinte de limbi straine: engleza (scris – foarte bine, vorbit – foarte bine,citit – foarte bine).
Absolventa de studii superioare. (management, comunicare, drept).

Cu sau fara experienta pe un post similar.


BENEFICII OFERITE

Nivel salariu net: se discuta la interviu in functie de cunostinte.

DISPONIBILITATE IMEDIATA!


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si fabricare de componente electrice si mecanice pentru ascensoare. Comercializare de piese si componente pentru ascensoare.
Asigura calitate superioara la produse servicii si componente, conform cu normele europene: en 81.0, 81.2, 95/16/ec.