Telesales - pachet salarial atractiv + tichete de masa + comisoane

Pro Solutions Agency S.R.L.

29-01-2016 | EXPIRA LA 28-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiectivul postului:
Promovarea serviciilor de telefonie, catre clientii existenti ai companiei.

Principalele responsabilitati:
- Promovează şi vinde atât proactiv cât şi reactiv serviciile companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de şefii ierarhici superiori; urmăreşte stadiul cererilor înregistrate şi contactează clientul, atunci când e cazul, pentru a-i oferi informaţiile necesare pentru semnarea contractului
- Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului
- Promovează produsele şi serviciile companiei în toate apelurile eligibile
- Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor
- Solicită ajutorul şefului de tură/ supervisorului/managerului ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie
- Va permite supervisorului/managerului sa îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu la cel mai înalt nivel de profesionalism
- Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de Call Center, comunicate de şeful ierarhic superior
- Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra serviciilor şi aplicaţiilor informatice noi
- Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor. Cunoaşte serviciile şi produsele companiei
- Respectă cu stricteţe programul de lucru: începerea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru.


CERINTE

Profilul solicitat:
- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat (studiile superioare reprezinta un avantaj).

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Foarte bune abilităţi de vânzare şi negociere
- Foarte bune abilităţi de comunicare
- Foarte bune abilităţi de ascultare
- Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă
- Stabilitate emoţională
- Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
- Capacitate de a lucra în condiţii de stres
- Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi
- Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei
- Cunoştinţe PC.


BENEFICII OFERITE

Training platit
- Mediu de lucru exceptional
- Echipa noua – posibilitatea reala de a promova
- Salariu atractiv, la care se adauga bonuri de masa si sistem de bonusare
- Posibilitatea de a lucra intr-un office building modern, nou, avand locatia langa statie de metrou
- Program flexibil – puteti opta atat pentru norma de lucru full time, cat si part time (4 sau 6 ore).

Descrierea companiei


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;