Tehnician livrare si probe - Showroom Bucuresti

eMAG.ro

16-09-2016 | EXPIRA LA 16-10-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Verifica si testeaza produsele achizitionate de clienti, utilizand instrumentele din dotarea bancului de probe si conform instructiunilor de lucru in vigoare;
Completeaza certificatul de garantie pentru fiecare produs testat;
Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile de garantie si post garantie oferite de catre firma/furnizori/producatori;
Ofera clientului al cariu produs il testeaza informatii de natura tehnica;
Identifica produsele defecte (DOA) si anunta personalul responsabil cu solutionarea problemei.


CERINTE

Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
Minim studii medii;
Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
Limbaj tehnic;
bune cunostinte tehnice hardware si software;
Cunostinte minime de operare PC: Office Word, Excel;
Limba engleza nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si douasprezece showroom-uri deschise în Bucuresti (Crangasi& Baneasa), Iasi, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Brasov, Timisoara, Oradea, Constanta, Galati, si Craiova.

In cei 14 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 1900 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie