Tehnician Echipamente de Calcul Reţele

ABC Human Capital

23-05-2017 | EXPIRA LA 22-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Titularul postului are rolul de a desfăşura activităţi de instalare, asistenţă tehnică, întreţinere şi service pentru produsele comercializate/utilizate de companie, la standarde de calitate care să asigure punerea în practică a politicii firmei de creştere a numărului de clienţi precum şi a satisfacţiei clienţilor.
Efectuează la sediul companiei sau pe teren următoarele activităţi:
- Asamblare echipamente de calcul;
- Asamblare imprimante fiscale;
- Instalare sistem de operare pe echipamente de calcul;
- Instalare şi configurare programe de aplicaţie pe echipamente de calcul;
- Testarea anterioară a echipamentelor care urmează a fi livrate/instalate;
- Instalare sisteme la beneficiar, în conformitate cu configuraţia stabilită prin contractul de vânzare-cumpărare;
- Configurare sisteme după instalare, conform punctului precedent;
- Instruirea personalului operator al beneficiarului;
- Completează corect şi lizibil toate documentele stabilite de conducerea firmei: Proces Verbal de Instalare, Proces Verbal de instruire, Proces Verbal de Predare-Primire etc. şi le predă şefului de departament în următoarea zi lucrătoare;
- Depanare pentru echipamentele de calcul şi echipamentele produse de companie;
- Mentenanţă, întreţinere şi curăţire pentru echipamentele aflate în service;


CERINTE

Cerinţele postului:
a) Studii: Studii medii sau superioare tehnice (absolvent cu diplomă).
b) Experienţă profesională: Preferabil un an într-un post similar.
c) Domeniu de activitate anterior: Tehnologia informaţiei.
d) Alte cerinţe (generale / specifice):
 Cunoaşterea avansată a min. o limbă străina de circulaţie internaţională (preferabil engleza);
 Cunoştinţe bune de utilizare a echipamentelor de calcul si birou (PC, fax, copiator etc.) şi a principalelor pachete software utilitare (MS Windows x.x, MS Office etc);
 Capacitate bună de lucru în echipă şi de învăţare a cunoştinţelor noi;
 Abilităţi de comunicare in relatia cu prospectii, clienţii, furnizorii;
 Perseverenta, iniţiativă, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă, punctualitate;
 Capacitate de a rezolva sarcinile de serviciu corect, cu respectarea termenelor limită;
 Permis de conducere categoria B (fără evenimente - suspendare, anulare de către organele de poliţie);
 Respectarea codului de ţinută al firmei (dress code).


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/