Team Leader, Call Center

eMAG.ro

09-02-2015 | EXPIRA LA 11-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Prezentare Job

•Companie: eMAG
•Locatie: Bucuresti, Romania
•Tip Job: Full Time
•Industrie: Internet
•Nivel Cariera: Entry, Middle
•Data de incepere: ASAP

Responsabilitati

• Asigura furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si professionalism a serviciilor de informare a clienţilor eMAG, existenţi si potenţiali;
• Realizeaza obiectivele departamentului si sprijina managerul departamentului in aplicarea tacticilor Operatiuni Clienti – Relaţii cu Clienţi;
• Coordoneaza si isi dezvolta echipa in spiritual valorilor companiei, asigurandu-se ca oamenii sunt motivate si implicati in atingerea obiectivelor companiei;
• Participa la realizarea proiectelor departamentului ca resursa sau coordonator;
• Monitorizează activitatea zilnica a echipei conform planului si planificării stabilite;
• Contribuie la optimizarea proceselor existente tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei si impactul in livrarea obiectivelor si strategiei departamentului;


CERINTE

• Minim 6 luni experienta pe o pozitie similara;
• Studii superioare finalizate;
• Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
• Abilitati de comunicare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Cunostinte de project management;
• Limba englenza - nivel avansat;


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial competitiv;
• Politica de beneficii atractiva;
• Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
• Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.