Supervizor Billing

UPC Romania S.A.

19-02-2015 | EXPIRA LA 21-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Este responsabil de gestionarea end-to-end a procesul de facturare, în KENAN şi TAIFUN indiferent de sistemul de procesare;
 Avizează configurarea tarifelor custom pentru clienţii B2B;
 Se asigură de acurateţea informaţiilor prinse în facturile clienţilor;
 Supervizează acurateţea informaţiilor care sunt transmise către tipografii;
 Se asigură că informaţiile ajung la timp şi complet la tipografie şi apoi la distribuitori;
 Supervizează procesul de bill insert (atunci când este cazul);
 Gestionează apelurile nefacturate şi erorile care pot apărea şi se asigură ca sunt introduse în flow-ul de facturare
 Menţine relaţia cu departamentele conexe pentru a soluţiona erorile de tarifare;
 Urmăreşte procedurile de lucru pentru Clarify şi Taifun şi analizează impactul acestora în activitatea fiecărui departament; se asigură de funcţionalitatea fluxului de lucru din punct de vedere Facturare ;
 Identifică variaţii, trenduri, cazuri particulare propune soluţii şi le implementează odată ce acestea sunt agreate cu managementul;
 Colaborează cu Departamentul Financiar şi se asigură ca informaţiile referitoare la plăţi sunt trimise/primite în timp util;
 Se asigură că există avizele şi aprobările necesare pentru orice implementare de itemi în sistemele de billing, că testarea pentru respectivii itemi acoperă majoritatea scenariilor şi că facturarea este corectă pentru toate aceste scenarii
 Stabileşte periodic (zilnic, saptămânal, lunar sau când este nevoie) timpii de lucru, deadline-urile şi programul de lucru al fiecarui membru al echipei;
 Monitorizează activitatea departamentului şi se asigură că sunt respectate criteriile de timp, programul şi deadline-urile;
 Oferă suport de specialitate, feedback şi coaching fiecărui membru al echipei în vederea îmbunătăţirii performanţei la locul de munca;
 Asigură training on the job pe proceduri, aplicaţii, regulamente atât angajaţilor noi cât şi atunci când apar elemente noi care impactează activitatea;
 Stabilşte obiective specifice pentru fiecare membru al echipei, detaliază, atunci cand este nevoie, ce presupune fiecare obiectiv, modalităţile de realizare şi metodele de evaluare;
 Realizează periodic analiza obiectivă a activităţii fiecărui membru al echipei, evaluarea performanţelor şi implementarea planurilor de dezvoltare profesională (dacă este cazul);
 Realizează periodic sau la cerere raportări de activitate către superiorul direct;
 Se asigură că activitatea echipei pe care o coordonează se desfaşoară într-un mod etic şi profesional ce reflectă valorile companiei;
 Dezvoltă şi implementează instrumente de analiză, planificare şi raportare legate de activitatea de billing;
 Întocmeşte corect şi la timp analize financiare şi operaţionale conform procedurilor companiei, la solicitarea managementului;
 Revizuieşte şi actualizează proceduri interne, face propuneri de modificare atunci când este necesar în ceea ce priveşte procesele interne;
 Responsabil cu preluarea situaţiilor escaladate legate de problemele de billing;
 Îndeplineşte orice alte responsabilităţi stabilite de superiorul direct.


CERINTE

 Experienţă relevantă de minim 2 ani în activitatea de facturare;
 Experienţă relevantă în lucrul cu sisteme de raportare;
 Studii universitare finalizate;
 Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
 Foarte bune cunoştinţe de lucru cu calculatorul: pachetul MS Office; lucrul cu baze de date reprezintă un avantaj;
 Foarte bune abilităţi de organizare şi prioritizare a activităţilor si timpului de lucru;
 Foarte bună imagine profesională şi personală; grad mare de independenţă;
 Creativitate, flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitiva, adaptabilitate;
 Spirit de iniţiativă, proactivitate; dorinţă de perfecţionare continuă;
 Eficienţă; rezolvarea problemelor şi depăşirea obstacolelor ce apar; atenţie la detalii;
 Nivel ridicat de atenţie şi concentrare;
 Atitudini şi valori: integritate, dedicare, onestitate; autonomie în stabilirea prirităţilor; rigoare profesională;
 Putere de convingere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.