Supervisor Spatii Tehnice Inchiriate

Telekom Romania Communications S.A.

16-07-2015 | EXPIRA LA 15-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Gestioneaza si monitorizeaza activitatile si obiectivele functiunii coordonate, asigurand o abordare strategica de afaceri, unitara si eficienta a tranzactiilor imobiliare aferente spatiilor tehnice de operare a retelei (spatii cladire, terenuri, terase, turnuri, accese, etc.) din portofoliul operational al companiei precum si al entitatilor afiliate, in vederea optimizatii costurilor operationale. Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si este responsabil de implementarea si coordonarea lui.

DIMENSIUNI:

o Coordoneaza echipa de cca 5 oameni;
o Gestioneaza in mod direct buget operational, aferent tranzactiilor de inchiriere spatii.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

o Prospecteaza piata de profil, colecteaza informatii relevante, propune tranzactii adecvate intereselor de afaceri ale companiei, in vederea valorificarii oportunitatile imobiliare in scopul optimizarii continue a costurilor operationale;
o Asigura managementul solicitarilor si comunicarea cu clientii interni in scopul implementarii de modificari spatii, extinderi/restrangeri spatii, relocari, etc;
o Identifica spatiile adecvate pentru extindere sau reducere, relocare, consolidare etc;
o Este responsabil de implementarea strategiei de administrare a contractelor de inchiriere, comodat, etc;
o Interactioneaza si colaboreaza cu functiuni si/ sau manageri din cadrul companiei cu scopul de a construi relatii bazate pe profesionalism si suport cu ariile cu care inter-relationeaza facilitand astfel implementarea eficienta a proceselor;
o Stabileste obiectivele membrilor echipei, monitorizeaza si masoara gradul de realizare al acestora;
o Asigura raportarea periodica de specialitate catre management si indeplineste sarcinile solicitate de acesta;
o Organizeaza activitatea in cadrul echipei, distribuie lucrarile si monitorizeaza realizarea acestora in timp cu profesionalism in vederea maximizarii eficientei tranzactiilor;
o Asigura ambianta unui mediu de lucru corespunzator in cadrul echipei si o buna colaborare cu alte departmente, precum si cu alte entitati functionale;
o Cunoaste, observa si respecta cerintele legale si pe cele ale normelor interne aferente obiectului de activitate in conformitate cu functia ocupata, si de asemenea a celor ce corespund altor sarcini primite, incluzand, dar fara a se limita la aspectele fiscal si contabile ale tranzactiilor;
o Valorifica observatiile si concluziile obtinute ca urmare a interactiunii si cooperarii cu alte structuri din cadrul companiei si care impacteaza activitatea diviziei:
o transmite informatii utile pe care le identifica si care vizeaza alte structuri din cadrul echipei;
o propune si aplica masurile adecvate fiecarei situatii;
o se implica direct chiar daca respectivele informatii/ observatii/ activitati vizeaza rezultatele altor departamente din cadrul diviziei;
o Este responsabil de negocierea tranzactiilor imobiliare aferente portofoliului de spatii tehnice inchiriate de la terti, cu respectarea procedurilor si politicilor interne, precum si a legislatiei aplicabile, in vederea obtinerii unor termeni contractuali optimi pentru companie;


CERINTE

Studii:

o Studii tehnice superioare;

Experienta in munca:

o Experienta de minimum 2 ani intr-o pozitie manageriala;
o Experienta de minimum 3 ani in tranzactii imobiliare complexe cu expunere la portofolii imobiliare mari si complexe; (inchirieri, vanzari, proiecte de dezvoltare imobiliara) si tranzactii financiare de tipul “sale and lease back”, etc;
o Experienta relevanta in industria telecomunicatiilor de minim 5 ani in incheierea de tranzactii comerciale de specialitate (inchirieri, comodat, servituti, accese, etc.);
o Experienta relevanta in corporatii multinationale, reprezinta un avantaj;
o Training-uri de management, financiare de specialitate si project management reprezinta un avantaj;
o Intelegere si practica relevanta a tehnicilor financiare aferente tranzactiilor imobiliare (fiscalitate, contabilitate, etc).


Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:

o Abilitati organizatorice deosebite in situatiile de criza sau de lucru sub presiunea timpului;
o Foarte bune abiltati de planificare si organizare;
o Flexibilitate, seriozitate, Integritate, orientare spre munca in echipa;
o Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri;
o Gandire strategica, orientare catre rezultate, orientare catre client.
o Foarte bune abilitati de negociere
o Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris;
o Capacitatea de a organiza si coordona, de dezvoltare de sarcini de lucru specifice si alocare responsabilitati in cadrul structurii coordonate;
o Abilitati de management al conflictelor;
o Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
o Abilitati pentru efectuarea de analize, rapoarte, evaluari si propuneri, concise si corecte;
o Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
o Limba engleza: scris si vorbit nivel avansat;
o Abilitati operare PC si de lucru cu diverse programe: Word, Excel, Power Point, MS. Project, Visio;
o Permis de conducere categoria B;
o Disponibilitatea de a calatori.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.