Supervisor Pre-Vanzare Regionala

Telekom Romania Communications S.A.

24-04-2015 | EXPIRA LA 24-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Departament Pre-Vanzare ICT
Divizia ICT Romania

Locaţie: Bucuresti

SCOP: Responsabil cu coordonarea, eficientizarea si imbunatatirea activitatilor si proceselor desfasurate in cadrul compartimentului;evalueaza si eficientizeaza soluţiile ofertate de membrii echipei către potenţialii clienţi in vederea respectarii strategiei B2B din punct de vedere al solutiilor promovate, a potentialului de dezvoltare ulterioara a unor venituri suplimentare si a analizei costurilor.

RESPONSABILITĂŢI:
- Organizeaza si coordonează activitatile expertilor din domeniul tehnic la nivelul intregii organizatii pentru a crea solutii integrate de ICT personalizate, în conformitate cu specificatiile cerute de clientii B2B si în conformitate cu strategia ICT a companiei;
- Coordoneaza activitătile de pre-vanzare la nivel regional pentru a se asigura ca solutiile propuse sunt fezabile si eficiente in concordanta cu capabilitatile Telekom Romania; sustine echipele de vanzare prin dezvoltarea de strategii de vanzare;
- Asigura suport tehnic de calitate in diversele etape ale ofertarii, atat in etapa de pre-vânzare cat si in etapa de finalizare contract;
- Cooperează cu entităţile interne şi externe pentru a face posibilă implementarea proiectelor aferente ofertelor câştigătoare;
- Ajută echipele clientilor sa identifice si sa defineasca nevoia de business si finalizeaza oportunitatile strategice de business asigurand totodata cresterea venitului pe proiectele deja existente;
Susţine reprezentanţii de vânzări în vederea obţinerii unei decizii de achiziţie din partea potenţialilor clienţi precum si pe durata semnarii contractului;
- Lucreaza indeaproape cu Departamentul Managementul Licitatiilor Romania pentru a construi specificatiile tehnice ale ofertelor de licitatii;
- Gestioneaza corespunzator echipa alocand diferentiat, functie de competentele tehnice existente, resursele disponibile;
- Este responsabil de asigurarea planului de afaceri in segmentul ICT;
- Verifica gradul de atingere a obiectivelor de performanta ale echipei luand masuri adecvate pentru indeplinirea cu success a acestora.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare tehnice (licenţă) în una din următoarele specializări: electronică, telecomunicaţii, automatică, calculatoare.

Experienţa in munca:
- Minim 2 ani de experiență in coordonarea unor echipe în domeniul IT sau telecomunicaţii, preferabil în sfera ofertarii sau in proiectarea soluţiilor;.
- Minim 3 ani de experienta in domeniul IT&C in zona de prevanzare.

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
- Cunostinţe avansate Networking, Security, VoIP, Videoconferinta, Teleprezenta; R&S, Design, Security, Wireless, Voice, Data Center, Supraveghere, Cablare.
- Cunostinte solide de tehnologii IP curente;
- Cunostinte de arhitectura web-based sisteme, arhitectură bazată pe servicii, arhitectură aplicație de întreprindere;
- Cunostinte hardware si medii de programare
- Cunostinte avansate de vânzare si de management al clientilor;
- Orientare catre client si rezultate;
- Bune abilitati de prezentare si comunicare;
- Bune abilitati interpersonale.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra, invata si te dezvolta intr-un mediu profesionist si international.
Acces la o varietate de programe de training si beneficii;

Iti multumim pentru aplicatia ta! Daca profilul tau se potriveste cu cel cautat, vei fi contactat in perioada imediat urmatoare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.